Stran 2 od 5

Objavljeno: Po Jun 28, 2010 10:04 pm
Napisal/-a Enthusiast
Srečno in varno! Dobrodošel med vozniki. :mrgreen:

Za prvi avto čisto primerno, lep punto. =D>

Objavljeno: Po Jun 28, 2010 10:10 pm
Napisal/-a RRovan
technoboy napisal/-a:Lahko da si me sem bil že parkrat v šoli z avtam bom poblendov če se kdaj srečava
Ti si zdaj koncal z iskro, al kako? :)

Objavljeno: Po Jun 28, 2010 10:11 pm
Napisal/-a technoboy
Ne, mam še eno leto zdaj sem 3. letnik zaključil

Objavljeno: Po Jun 28, 2010 10:24 pm
Napisal/-a RRovan
Kul, pol se pa se drug let vidmo. :P

Objavljeno: Če Avg 12, 2010 6:36 am
Napisal/-a Mirc
@Technoboy: za prvi avto odlična izbira. Problemi: če ima avto, tako kot praviš okoli 117k kilometrov je sedaj najbolj zajeban trenutek v življenjski dobi tega avta: lahko ti prebije "dihtngo" na glavi in so pol veliki problemi... Prav tako konstantno preverjaj olje. Moj punto (210.000 kilometrov) mi ga vsaj 5 ali 6 litrov požre v obdobju med dvema servisoma. Pazi na ventilator pri kilerju, meni je nekaj šlo v pm in je blo treba zamenjat. Če misliš dati gor 15col gume, nizkoprofilne, velja opozoriti na zelo občutljivo podvozje, vsaka, res vsaka jamica se bo čutila. Drugače pa, razen karambola ki sem ga imel, res vredu avto za prvega. Poceni vzdrževanje, motor itak švoh, ampak je pa trpežen da kar res ni. Glede na mojo težko nogo, poraba majhna ob dolgih relacijah, pri vožnji od ivančne gorice do vinice sem imel porabo tudi 5l na 100km, drugače pa je tam okoli 6,5-7l.

Objavljeno: Če Avg 12, 2010 9:23 am
Napisal/-a dzuko
Tazga puntota (1.2 8v) imam tudi jaz in sicer ima trenutno 192k km (kupljen z 8k km)... :)

Jaz bi na tvojem mestu zamenjal termostat (jaz sem ga zamenjal pri 80k km in 160k km), ne pride drago (mislim da je bil nazadnje 17 eur), ampak baje ko gre ti spusti dihtnga na glavi in pol je treba brusit in ne vem kaj vse (lahko da je to bolj rekla kazala, ampak jaz upoštevam :mrgreen: ).

Pa kar je Mirc opisal glede vetrnice se je tudi meni zgodilo (oz. se dogaja). Vetrnica je na motorček pritrjena z eno kovinsko palčko in ker prihaja do kar ornk sile ko se vetrnica začne vrtet, se tist nastavek na motorčku deformira in je zmeri več lufta, dokler tiste palčke ne odfuka ven in se vetrnica neha vrtet (lahko slišiš potem kot ruženje, ker vetrnica stoji gor na vrtečem motorčku, ni pa oprijema da bi se zavrtela). Rezultat je segrevanje avta (oz. zakuhanje če nisi pozoren). Jaz to rešim tako, da pač razstavim, najdem žebelj primerne debeline, ga pobrusim na želeno dolžino in "fiksiram" nazaj, za ene 10k km zdrži, potem spet pade ven. Je ceneje kot če kupiš novo vetrnico (ceno sem pozabil, ni mejhna), vse rabljene ki sem jih pa videl so bile pa isto bolj na koncu.

Pa jaz imam gume gor 195/45/15 (dovoljene tovarniško) in je bolj tko tko, avto zgleda kot traktor (nespuščen), vsaka kolesnica te potegne notr, pa v dežju je k****c, ker brez abs imam filing kot da pluje, ne da se vozi. Glede lukenj in neravne ceste se ne čuti oziroma je v primerjavi s spuščeno 156sw kot vodna postelja proti betonu, tako da udobje te ne rabi tolk skrbet...

Pa vsake toliko časa vklopi zadnji brisalec, ker če ga bi odprl, bi videl čist rjavo pa zamazano notranjost in mu lepo podaljšaš življenjsko dobo s tem, jaz tega nisem vedel, ampak sem ga čist razstavil in spucal in sedaj spet dela, samo malo bolj ropota...

Kar se servisov tiče je bilo menjano poleg rednih servisov (filtra in olje, svečke, termostat, jermen, ploščice, diska 1x, itd) še labda sonda (pri 175k km), zadnji lonec (pri 120k km), kabli za vžig (180k km), cel servo volan (serijska napaka, ampak meni ni šel elektro motorček ampak en senzor na gredi al kaj, najslabši možen primer, potem pa na gred ni pasal noben motorček in sem moral cel volan zamenjat #-o - 300 eur z vezami za rabljenega leto pa pol nazaj). Ravno sedaj pa je na servisu in se menja ena zajla za ročno, sprednji ležaj pri kolesu in ene gume na motorju, ker je mašina začela mastit, čeprav olja ne zgublja.

V bližnji prihodnosti pa nameravam še šobe spucat, ker se mi zdi malo nemiren tek, aja potenciometer je bil menjan še v garanciji (izredno neprijetna zadeva, avto je nabil obrate sam od sebe al pa se med vožnjo kar ugasnil in glih tolk da nisem s ceste dol zapeljal), pa moram nekje dobiti elektroniko v volanu za brisalce, ker ne delajo tako kot pošlješ signal motorčku (dela samo ena stopnja, pa malo improvizacije rabiš za ugasnit) - nova pride 150 eur, kar je nesprejemljivo, primernega razbitega pa takrat ko sem nazadnje iskal nisem nobenega našel (strašijo me na servisu, da more biti točno tak, drugače ne bo delal potovalni računalnik pa to, samo glede tega se nisem preveč informiral še).

Imel sem kar nekaj stroškov z njim (in še bodo), ampak v primerjavi z avti višjega razreda (alfa 156 :doubt: ) je avto milina...

Objavljeno: Če Avg 12, 2010 11:13 am
Napisal/-a technoboy
Uf, hvala za te izčrpne nasvete. Dihtunga na glavi je že bila menjana, pravtako potenciometer. Zaenkrat sem z avtom zadovoljnen pravtako s porabo (6,5-7.5l). Olje preverjam, popil pa ga je okrog pol litra med servisnima intervaloma. Opažam pa, da ko ga s 1. prestavo pohodim nad 4000 prav hitro škrtne in je treba prestavit res počasi in z občutkom.

Objavljeno: Če Avg 12, 2010 11:19 am
Napisal/-a dzuko
Ne predstavljam si kaj škrtne, a menjalnik? Zrihtaj, pa upam da ti bo avto dolgo časa lepo služil.

Ps..meni olja nič ne popije, menjam na 20k, ampak čez 4k obratov ga niti ne tiščim, ker je s 60KM to malo smešno.. :D

Objavljeno: Če Avg 12, 2010 11:30 am
Napisal/-a technoboy
Menjalnik ja

Objavljeno: Če Avg 12, 2010 12:07 pm
Napisal/-a fiatista
sinhron druge prestave :wink:

Objavljeno: Pe Avg 13, 2010 6:34 am
Napisal/-a Mirc
Ma koga farbam? S tem avtom sem imel še pa še problemov. Pozabu omenit to, da mi je jermen preskoču (ni blo tok škode, če bi kak drug avto biu bi lahk ceu motor zjebalo), sovoznikova šipa se ne odpre do konca, ventilacija: v celi armaturi škripa včasih kot da bi črički bili not. Sklopka: ob zelo visokih temperaturah in ob gužvi, kjer je treba veliko speljevat in šaltat se mi sklopka kar nekak zaskoči in moram pol pod njo z nogo it pa jo ven porint...

Odkar imam avto me jebe vzvratna prestava. Včasih se sploh ne zaskoči na svoje mesto (mislim da se prestavi, hočem speljat vzvratno in začne škripat). Potrebno je malo pogasirat in potem se prešalta. Avspuh: sedaj po 4 letih bom mogu drugič lonec menjat. Cevi do konektorja(ali kolektorja, ne vem kak se reče) sem že mogu menjat. Sem še kej pozabu?

aja, nek senzor pri volanu je tut šu, in avto sploh ni hotu vžgat, sam na kable.

Prednji brisalci... Brisalec na voznikovi strani se je dol snemau. Nek čuden mehanizem je, da so te letvice ki so pritrjene na motorček ki brisalce poganja tako da se ena na easy sname. Nov motorček in vse kar spada skup je 100 evrov ali več, pomagale pa so domače kombinirke in sem malo zakrivu da ne more več snemat se in je že leto pa pol dobro.

Motorček za dodajanje vitrexa... treba ga je blo zamenjat ker je nehalo delat.

Poleg motornega olja mi žre tudi olje za zavore.

Kar se pa pleha tiče... Ob blatnikih rjavi, vsaj kvadratni decimeter je že dol je šlo.

Objavljeno: Pe Avg 13, 2010 12:28 pm
Napisal/-a kosir1234
rabiš zaden lonec? se mi zdi da more bit še en ne rabljen doma...
Drgač pa sej pri velik avtomobilih ne gre kuj v rikverc... probi prej v drugo dat pa pol v rikverc.

Če se ti sklopka zatika je najbrž fuč cilinder sklopke ( sam nism siguren če ima 1.2 sploh hidravlično :D )

Olja za zavore nič ne žere ampak pušča če ga veliko zmankuje...

Objavljeno: Pe Avg 13, 2010 1:13 pm
Napisal/-a Foggy
Zavornega olja ti zmankuje zato, ker ti pušča cilinder sklopke in posledično ti zaradi tega tudi vsake toliko sklopka ostane na podnu.

Lp

Objavljeno: Pe Avg 13, 2010 4:42 pm
Napisal/-a Mirc
Aha, hvala! bom omenu problem pri mehaniku. Itak bo kmalu servis.

Objavljeno: Pe Avg 13, 2010 5:05 pm
Napisal/-a aleš rozman
technoboy, mism da smo se že srečal enkrat na poti u polansko dolino na veselico u polane a je možno?? sam nism zihr glede registrske:) a je bla kšna alfa rdeča pred tabo??

drugač se pa merekej avtomobila, je kr fajn uzdržliva mašina:)
lp aleš