Zanima me mnenje glede motorizacije v Bravu, morda kdo iz prve roke, skratka kateri motor priporočate; 1.9 JTD ali 1.6 JTD?
Oba imata motor s 120 km. 1.9 8V je nekoliko starejši motor katerega je nadomestil 1.6 16v. Po tehničnih podatkih ima 1.6 motor več navora in pri nižjih obratih, kar me sicer malo čudi, saj je ponavadi pri 16v motorjih potrebno nekoliko več obratov.
Skratka malo dileme, ker je aktualen ravno letnik 07 oz. 08.
1.6 je verjetno boljša izbira... modernejša zasnova, mirnejši tek, nižja poraba...
Drugače je pa tvoja razlaga da naj bi 16V motor rabil več obratov pri dizlih nekako odpade To ni bencinar, pri dizlu je edino pravilo da spraviš notri kar se da veliko zraka. Je pa res da se 16V motor veliko raje vrti kot 8V, ker lažje diha pri visokih obratih.
No, se v tem smislu sem hotel reči da rabi 16v malo več obratov da lažje zadiha. No morda se motim.
156 z 8v mi kar zgledno vleče že od dobrih 1500 obratov dalje.
Glede novega motorja 1.6 v Bravotu me pa skrbi vzdržljivost. 1.9 8v je preizkušena zadeva, tudi sam imam dobre izkušnje z njim.
alfasebastjan napisal/-a:No, se v tem smislu sem hotel reči da rabi 16v malo več obratov da lažje zadiha. No morda se motim.
156 z 8v mi kar zgledno vleče že od dobrih 1500 obratov dalje.
Glede novega motorja 1.6 v Bravotu me pa skrbi vzdržljivost. 1.9 8v je preizkušena zadeva, tudi sam imam dobre izkušnje z njim.
16V motor vleče bolje že od nižjih obratov kot 8V... Sploh novi 1.6 16V vleče veliko bolje in veliko prej kot stari 1.9 8V... sicer pa to namigujejo že številke same.
Glede vzdržjivosti se ne preveč sekirat. Je popolnoma primerljiva... Pač razlika je samo 10 let tehnološkega napredka. Predvsem nove turbine so veliko boljše kot tiste ki so jih ugrajevali na 8V motorje in dovoljujejo več...
Ah, vzameš novejšega... sej se ni zgodila nobena posebna revolucija da bi bilo potrebno čakat 3 leta, da bi videl če so kakšne serijske napake. Glede na to da imata oba že DPF filter je čisto vseeno, oba imata lahko enake težave... na papirju pa je seveda novejši v vseh pogledih boljši.
Drugače pa pri rabljenem avtu bi jst bolj gledal kakšen je avto, če bi našel avto, ki je odličen v vseh pogledih se ne bi oziral na to ali je 1.9 ali pa 1.6.
Heh ja DPF je že znano kako in kaj z njim, lahk pa da ma ta nov 1.6 spet kej novga k bo sral.
Človk se v bistvu vpraša za kaj imamo sploh te avto revije, to da mi povejo kako plastika na otip deluje in kakšna je lega mi prav nič ne pomaga iz vidika dolgoročnega lastništva določenega avta. Ker človk k kup zadevo nima nakonc prav nič pojma, kaj bo tekom opravljenih kilometrov. Več teh testov 100k+ km rabjo, da se malce zve kako bo z avtom po dolgoročni uporabi.
alfasebastjan napisal/-a:No, se v tem smislu sem hotel reči da rabi 16v malo več obratov da lažje zadiha. No morda se motim.
156 z 8v mi kar zgledno vleče že od dobrih 1500 obratov dalje.
Glede novega motorja 1.6 v Bravotu me pa skrbi vzdržljivost. 1.9 8v je preizkušena zadeva, tudi sam imam dobre izkušnje z njim.
16V motor vleče bolje že od nižjih obratov kot 8V... Sploh novi 1.6 16V vleče veliko bolje in veliko prej kot stari 1.9 8V... sicer pa to namigujejo že številke same.
Glede vzdržjivosti se ne preveč sekirat. Je popolnoma primerljiva... Pač razlika je samo 10 let tehnološkega napredka. Predvsem nove turbine so veliko boljše kot tiste ki so jih ugrajevali na 8V motorje in dovoljujejo več...
khmmm....moja turbina na 1.9 jtd 8V laufa b.p. že 330.000 km
Evo iz prve roke, 120KM je za prevoz iz točke a v b, 150KM pa užitek. Poraba je enaka, govorim za 1.9. 1.6 je cool z vidika porabe in če nimaš avtoceste, dejanski navor oz. občutek med vožnjo govori pa na splošno v prid 1.9, no vsaj moji riti. Jaz bi vzel 1.9 oz. 2.0., če bi iskal šparovca in bil pripravljen po AC voziti pod 110km/h pa 1.6.
You need two Ferraris powersliding around the bentley, that is also powersliding
alfasebastjan napisal/-a:No, se v tem smislu sem hotel reči da rabi 16v malo več obratov da lažje zadiha. No morda se motim.
156 z 8v mi kar zgledno vleče že od dobrih 1500 obratov dalje.
Glede novega motorja 1.6 v Bravotu me pa skrbi vzdržljivost. 1.9 8v je preizkušena zadeva, tudi sam imam dobre izkušnje z njim.
16V motor vleče bolje že od nižjih obratov kot 8V... Sploh novi 1.6 16V vleče veliko bolje in veliko prej kot stari 1.9 8V... sicer pa to namigujejo že številke same.
Glede vzdržjivosti se ne preveč sekirat. Je popolnoma primerljiva... Pač razlika je samo 10 let tehnološkega napredka. Predvsem nove turbine so veliko boljše kot tiste ki so jih ugrajevali na 8V motorje in dovoljujejo več...
@Tribes
...kaj pa pravi "majhno tuniranje" 1.9 8V ali 1.6 16V motorja za kakšnih 10 - 15 %.