Bom še jest mal uskoču v debato, ker sem očitno edini ki je imel coupeja, res pa je da se nisem nikoli vozil z GTV. Imel se dve verziji in sicer 2.0 16V in 20VT. Kar se tiče kvalitete izdelave sem tudi sam slišal da so jih delali direkt v Pininfarini, ta pa se še vedno nahaja v Italiji, tako da na kvaliteto izdelave - pozabi. Ko sem prešaltal iz 16V na 20VT je bila razlika nenormalna tako v materialih (usnjena notranjost, SPARCO sedeži...) kot samimi performancami. Zvok 20VT ko ga pritisneš je tako kot da se tiger dere, tega opaziš šele ko si zunaj vozila. Ko pa sem prešaltal iz 20V na 156 z vso opremo - ponovno popoln preskok, ko da sem še iz jugota na bmw-ja, predvsem kar se tiče kvalitete izdelave, pa 156 ni bohve kaj. Vedno pa sem pogledoval za GTV, notranjost kar se tiče je defenitnivno boljša, predvsem sedeži in obloge na vratih (ferrari look), armatura pa mi od coupeja malce bolj potegne. Sam sem imel rdečega in LE, tako da je bila armatura rdeča in pri slednjem titanium. Kar se tiče stroškov pa vedi da te bo coupe vseskozi opozarjal da ga imaš, je kot druga ženska, črpa sredstva ko da dnar serješ, je pa seveda vse povrnjeno pri vožnji (govorim o 20VT modelu).
20VT napisal/-a:Kar se tiče stroškov pa vedi da te bo coupe vseskozi opozarjal da ga imaš, je kot druga ženska, črpa sredstva ko da dnar serješ, je pa seveda vse povrnjeno pri vožnji (govorim o 20VT modelu).
V to ne dvomim, verjemi pa, da pri GTV/Spider ni nič drugače kar se stroškov tiče..