Konec Lancie v slikah

Fiat, Lancia, Ferrari, Maserati,...
Odgovori
sleby
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5743
Pridružen: Po Nov 24, 2003 1:16 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

190 km bo najbolj svoh motor? zanimivo:)
Slika
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Pentastar 3.6 litrov bencinski motor?
J1897
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 639
Pridružen: Če Sep 03, 2009 11:23 am
Vozilo: Alfa Romeo Brera
Kraj: Tolmin

tako piše. Piše pa tudi, da naj bi bila nova Thema opremljena z nekimi novimi materiali, ki bodo zagotavljali izjemno zvočno izolacijo, hkrati pa naj bi bila tako opremljenost kot izdelava na zelo visoki ravni - nekako v smislu Chrysler od zunaj, Lancia v notranjosti - poltrona frau usnjeno oblazinjenje i podobno.
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

Torej

zunanjost
Slika

duša

Slika

Hja, kaj pa vem.
Uporabniški avatar
veloce
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5591
Pridružen: So Jan 10, 2004 11:23 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 1.8 16v TS Sport Pack 02
Alfa Romeo 159 2.0 SW TI 2.0 Mjet
Kraj: Ajdovščina

Kot, da bi na Mercedesa nalepil znak Volga in rekel, to je to, naredili smo nov avto. #-o
Slika
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Kaj ko bi počakali na avto, da zapelje na ceste in ga potem kurcali vsepovprek? :doubt:
Uporabniški avatar
veloce
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5591
Pridružen: So Jan 10, 2004 11:23 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 1.8 16v TS Sport Pack 02
Alfa Romeo 159 2.0 SW TI 2.0 Mjet
Kraj: Ajdovščina

Ne kurcamo avta. Jaz verjamem, da bo izdelek lep in kvaliteten, ampak ne moreš tega delat z žlahtno znamko. To ej tako poceni in primitivna poteza, ki lahko pokoplje znamko. Italijani se iz devetdesetih očitno še niso popolnoma nič naučili, čeprav jim je bilo večkrat pokazano, kaj delajo narobe.
Slika
J1897
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 639
Pridružen: Če Sep 03, 2009 11:23 am
Vozilo: Alfa Romeo Brera
Kraj: Tolmin

To glede primitivne poteze je res. Ampak na povezavi, ki sem jo objavil par postov prej mi je zanimivo, da negativne komentarje dajejo večinoma ljubitelji Lancij, medtem ko ostali dajejo samo pozitivne komentarje. Meni se tudi zdi glupo to lepljenje značk na druge znamke, ampak glede na komentarje bo lahko Thema tudi zadetek v polno...seveda ne z vidika Lancistov (ampak kot vemo, nobena znamka ne more preživeti samo od ljubiteljev, tako da...). Jaz bi počakal s pljuvanjem čez avto, kdo ve, morda pa bo konkretno dvignil prodajne številke, konkretno dvignil dobiček Lancie, tako da bo morda nekoč ravno ta, khm kriminalna poteza oblačenja Chryslerja v Lancio omogočila Lancii nov začetek v smislu izdelave lastnih modelov. Pustimo času čas.
alfafil
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4576
Pridružen: Če Feb 05, 2004 2:16 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor
Kontakt:

-živi bili,pa videli :doubt: :wink:
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Jaz verjamem, da bo izdelek lep in kvaliteten, ampak ne moreš tega delat z žlahtno znamko.
Kaj ne moreš delat z Lancio? Lepih in kvalitetnih izdelkov ne smeš prodajat pod italijansko značko? Mah. Če bo kdo želel kupiti Lancio jo bo iz določenih razlogov, povprečni kupec se ne zanima za to, s katerim avtom je model v povpraševanju soroden in od katerega ima gumbke. Lancia zadnje desetletje nima nobenega renomeja več. Edini projekt, ki je bil hit zadnje čase je bila ponovna oživitev Stratosa in to je to. Aja, ki pa se ne prodaja... sploh.

Rebadžiranje modelov je dandanes posel, ki prinaša profit: Renault, VW, francosko-japonska naveza itd. Vsi ustvarjajo lep dobiček s tem, da prodajajo praktično isti avto pod dvema znamkama. Ni fajn, je pa profitabilno. In avto industrija bo vedno gledala na to, da bo nek projekt profitabilen. No, razen italijanov...Ti si malo čudni. Sploh zadnje poteze vlaganj v italijansko avto proizvodnjo kažejo, da so malce drugačni. Ampak od tega imajo pa domačini koristi in država.

BTW: TATA = Jaguar, pa še nisem nikogar slišal, da bi rekel, da tega turškega sranja ne bi imel v garaži.
JanosP
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 204
Pridružen: To Apr 21, 2009 1:32 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Celje
Kontakt:

Ker nima razen lastništva jaguar še vedno popolnoma nič s Tata avtomobili in to težko primerjaš..

Pa ne pravim da je primer lancie napačna poteza.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Alfa_samec: ?

Lepi in kvalitetni? Sicer ne vem kako vi vidite te svtari, ampak 300, 200 in Town&Country niso povezani ne z lepoto in ne s kvaliteto.

Rebadgane Chryslerje ne bo hotel kupiti nihče kdo bo želel kupiti Lancio, te avto bodo kupili samo tisti ki jim bo avto všeč, ne glede na to kakšen znak ima na nosu. Koliko bo takih ljudi bo pokazal čas. A ljudje ki hočejo lancio (čerav jih je malo) za take izdelke ne bodo plačevali denar, ampak bodo šli (kot jih je tudi že ogromno odšlo) h konkurenci.


Rebadganje je posel ki prinaša dobiček? Ja pri raznoraznih ljudskih znamkah, pa še taga vidimo izredno malo, saj se še tam potrudijo da zamenjajo zunanjost in interier. Če bi to naredili tudi tokrat bi jim seveda očitali manj. Ameriškega V6 v Lancii (Alfi) sicer jaz nikoli in nikdar ne bi (bom) sprejel, ker je to spet idiotizem prve klase, ostalo bi pa še šlo.

Ko pa se to (rebadganje) dogaja pri bolj premium znamkah pa je to samomor, vedno bil in vedno bo, sploh ko greš pod znamko ki sili v premium, prodajat avte, ki so precej pod tem.
Predstavljajte si da bi tega 300C prodajala kot E-kaso ali S-klaso, pa narod bi znorel, sežigal, linčal in delal vse mogoče, ker ima MB veliko bazo kupcev in navdušencev. Imidz pa bi bil uničen za nadaljnih 15 let.
Ali pa da bi Dodge Viperja prodajali v Evropi kot Ferrarija F800 (v primeru da bi ferrari bil finančno na dnu), verjetno bi vzrojil cel svet!

V glavne rebadganje ima smisel pri znamkah, ki nimajo neke zgodovine, ki delajo poceni avte za rajo,.. itd... ker pri takih znamkah ni nobenih minusov če se rebadgajo, ko pa govorimo o znamkah z izredno zgodoivno (Alfa, Lancia), pa kaj takega seveda ne bi smel nikomur priti na misel.

Nobene razlike za Fiata ne bi bilo če bi Chryslerje tudi v Evropi prodajal kot Chryslerje saj, gre denar od pridaje na koncu v isti žep. Ne vem v čem je fora, da se mrcvari znamko na tak način. Že Delta-Bravo je bil lep prikaz kako razmišlja Marchionne, Chrysler-Lancia pa je samo še bolj radikalen prikaz njegove filozofije.


Aja pa Stratos se bo najverjetneje prodajal :) - cena 400.000 €, pa 25 primerkov.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
carlo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1446
Pridružen: Pe Apr 11, 2008 6:16 pm
Vozilo: Lancia 844
Kraj: Ljubljana

alfa_samec napisal/-a:
BTW: TATA = Jaguar, pa še nisem nikogar slišal, da bi rekel, da tega turškega sranja ne bi imel v garaži.
TATA je indijska firma. :D
Uporabniški avatar
AR Junior
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 179
Pridružen: Pe Jan 01, 2010 9:26 am
Vozilo: Alfa Romeo 159 1.9 JTDM
Kraj: Ljubljana

To je umiranje na obroke. Še pred 10 leti so prodali več avtov kot Alfa(več kot 150.000), danes pa je prodja bolj kot ne butična. Takšna poslovna logika je povsem zgrešena. Lancia je luksuzna znamka kar za Chrysler ne morem reč. Le ta je bolj "ljudski". Če pa so se že odločili da bodo nekateri avti na istih osnovah pa bi se lahko vsaj malo bolje potrudili, da bi spremenili zunanji(grill) in notranji dizajn. To pa, da bo razlika samo v znački pa je adijo pamet. Naj rajši potem prodajajo original Chrysler-je ne pa te ponaredke. Poglejte primer GM-ja ko je kupil angleški Vauxhall. Sedaj je to le še Opel z Vauxhall značko. Ni za dvakrat reči, da bodo čez par let obstajali npr. Fiati z Mercatorjevo ali Sparovo značko.
Vsaka znamka mora imeti nek namen, filozofijo, pozicijsko naravnanost.
Kolikor vem je prodaja Chrysler-ja v Evropi bolj klavrna in zato nevem kako bi lahko ti novi Lancini pardon Chrysler-jevi modeli pripomogli k boljšim prodajnim številkam.

Če ga bodo tko začel srat še pri Alfi potem naj si nekam vtaknejo to Alfo in ta ameriška jajca. A si predstavljajte, da bi bila neka nova Alfa samo Dodge z Alfino značko? Jaz si tega ne predstavlja, ker od Alfe pričakujem drzen dizajn z veliko mero športnosti, kar pa te veliki ameriški tanki tega ne predstavljajo.

Za Lancio lahko samo še rečem: Slava ji.
ALFA ena in edina!!!!
Uporabniški avatar
der_Alte
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 145
Pridružen: Če Nov 27, 2003 7:57 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

2010 je bilo prvo leto, da je FLAR prodal več avtomobilov znamke Alfa Romeo kot Lancia. Je težko verjeti, ampak do lani je bilo Alf precej manj. S tem, da se Alfa prodaja povsod razen v ZDA. Lancia se prodaja v določenih državah Evrope. Zakaj to pišem? Jasno, da je padla prodaja. Ypsilonka je stara (platforma Punto), Phedra je tudi stara, Thesis so nehali proizvajat 2009. Skratka.. najmlajši (edini avto v zadnjih petih letih) avto je tri leta stara Delta, najstarejši pa 8!!! V zadnjih petih letih torej... eno novo vozilo. V tem istem času je Alfa dobila 159 (polom), Brera (polom), Mito, Gullietta. V letu 2010 so torej tekmovali trije modeli Lancie in sedem modelov Alf. Ni čudno za take prodajne številke.

Če sem zloben, bi se vprašal kakšno prodajo bi imela Lancia, če bi tudi vanjo vrgli take ogromne količine denarja, kot v Alfo. :lol:
Odgovori
  • Informacija