regulator zadnjih zavor

Fiat, Lancia, Ferrari, Maserati,...
Odgovori
Uporabniški avatar
dejan031
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1578
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 12:43 pm
Vozilo: 2009 159 Tbi with Squadra chip
Kraj: cerkno

Pozdravljeni

Pri puntu gt zadnje zavore primejo različno levo in desno, so pa zarustani teli regulatorji zavorne sile. sedaj pa me zanima če bi kdo vedel ker gt ima diske zadaj in ima zadaj regulatorje z ročico, ostali ki imajo bobne pa ne. sama razlika v ceni pa je za navadne 40€ za tiste z ročico pa kar nekaj višja.

zanima pa me kakšna je dejanska razlika v regulatorjih, predpostavljam da se da temu z ročico posebej nastavljat silo na zadnje zavore oz. se nastavlja sama glede na obteženost avta, pri drugi pa ne. in verjetno nebi bil problem če kupim navadne brez ročice?

pa še sama slika za primerjavo:

Slika

Slika

lp
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

ta z rocico deluje tako, bolj ej avto obtezen, bolj zadaj primejo zavore, in ga je potrebno pravilno nastavit, ce nizas podvozje itd itd

ce ne bos imel tapravega, te lahko na tehnicnem zajebavajo da bremze ne primejo dovolj ali pa prevec
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
dejan031
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1578
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 12:43 pm
Vozilo: 2009 159 Tbi with Squadra chip
Kraj: cerkno

ja vem da ga nastavljaš na tehničnem so me pa zdej zajebavali ker prime levo 30% desno pa 70% in je čisto uredu koliko prime samo da prime enakomerno na obeh straneh, kar pa sedaj ne ker so regulatorji zarustani in so ostali v nekem položaju, zaradi te ročice.

lp
Odgovori
  • Informacija