Včasih so bili razredi:
- nižji razred
- nižji srednji
- srednji
- višji srednji
- visoki razred
- terenci
- športna vozila
Amen.
Serija pet je vedno spadala v višji srednji razred!
Sedaj so ti razredi precej premetani in ni več nobene orientacije, imamo "golfov' razred, kar je pravzaparav kriminal, ker so bili avtomobili te konfiguracije že občutno prej (Simca 1100, Z 101,...)
Vsekakor Thesis in E 39 ne domujeta v istem razredu, Thesis predstavlja vrhunec tako tehnološkega znanja, kot tudi uporabe materialov, če pa upoštevamo še ekskluzivnost pa spada v skupino eksotičnih vozil.
Hej, nisem nič hudega mislil! Mogoče si tudi narobe razlagam tvoj post, da si preburno reagiral.
Avtomobilski razredi so razdeljeni takole
- mini
- majhni
- spodnji srednji razred
- srednji razred
- zgornji razred
- luksuzni razred
Pol nekje pa pridejo še kvazi terensi in terenci.
In ja, žal po klasifikaciji Thesis in E39 domujeta v istem razredu, v zgornjem razredu. Čeprav E39 niti približno ne konkurira Thesisu. Mogoče E60.
Namen, glede konkurence, je bil postavljen takole: Kappa vs. W210 in Thesis vs. W211.
pa še ena nevmesna glede Thesisa. Pred kratkim sem se zanimal za službo pri podjetju, kjer izdelujejo avtomobilske interierje. Govor glede natančnosti in bla bla bla, so povedali, da najbolj zajebano je delati za Thesisa, dokler je bil v proizvodnji, in pa za Maserati.
Lepo poslušat tole prerekanje.
Dejstvo je da se 166 ne more primerjati s thesisom v ničemer. Škoda morda le to, da zaradi svoje teže izgubi dinamiko, sicer pa nikoli ni bil narejen za dirkanje, ampak za potovanje v stilu.
Dober avto, kvaliteta materialov pa itak daleč nad vso ostalo klaso made in italy narejeno za rajo.
Poznam celoten nabor in precej tega imel od kappe (boljša polovica), tri 166 in thesisa tako da thesis je klasa zase !!! Recimo 166 je MB klasa E, thesis pa recimo (skoraj) MB klasa S ... v času ko sta bila narejena.
Vzdrževanje pa kot sem napisal. Če kaj crkne (elektronika) je pa najbrž malce dražje od 166 ni pa nujno, ker je tudi precej komponent poenotenih. Pa obvezno kasko, ker pleh dobite samo na uradnem servisu ali na odpadu.
Vsem:
avtomobilski razredi so se menjali in nastali so tudi razredi kot je mikro. Novo klasifikacijo sem podal, velja pa po celi Evropi. Vem, da Thesis ni primerljiv s 5-ko ali razredom E, A6 itd, ampak tako je. Takšna je tudi uradna klasifikacija s strani proizvajalcev in mi se lahko razpočimo.
@ROBERTH: razne wikipedije so pa čisto mimo, ker jih lahko vsak po svoje ureja, če mu kaj ni všeč. In na netu je še vedno polno starih podatkov.
fantje, tuki pa res ne vem kaj se kregate?
avti se v posamezne razrede uvrscajo samo po kriteriju velikosti in tukaj ni nic drugega vazno, ne teza, udobnost, oprema in ne vem kaj se pisete
No mene je bolj zanimalo vzdrževanje takega avtomobila. Recimo kok so redni servisi, izredni, menjava kaj pri podvozju, kakšen je avtomati, dizel ali bencin, določene tipične napake (verjetno so jih lastniki v tem času odpravili več al manj) itd.
Ni mi važno ker razred naj bi bil, avto ni ravno najmlajši in ga kupiš bolj zase kakor kaj si bodo drugi mislili o tebi.
Thesis ne slovi ravno kot avtomobil s poceni vzdrzevanjem. Obstajajo primerki, kjer je bilo toliko problemov z elektronskimi komponentami, da je marsiokdo obupal. Potem je pa tu se vzdrzevanje motorja in podvozja. Ce je bilo vse sproti urejeno... je se vedno vsaka operacija draga, ko je treba kej naredit. Sestak ne slovi v nobenem primeru kot poceni za vzdrzevanje, medtem ko 2.4 jtd ne bi smel biti tako drag.
Vsekakor ne kupis Thesisa, ker bi primerjal porabo s 147 ter rekel, bo slo...
Pa pustimo zdej majstre, ki sami sraufajo. Ce pa za vse gres na pooblascenca ter si zraven se zahteven, da mora vse stimat, je lahko Thesis zelo draga igraca. Tako kot 166, ampak se bolj.