Stran 2 od 5

Objavljeno: To Jun 01, 2004 11:24 am
Napisal/-a der_Alte
Čestitke. Ko bom velik bom imel Thesis... pa tudi če Kappo kar preskočim. :mrgreen:

Objavljeno: To Jun 01, 2004 11:45 am
Napisal/-a Lancia
Hvala za čestitke, včeraj sem še pogruntal, da se lahko z tem avtom tut pogovarjaš, večina pomembnejših ukazov je glasovnih in zadeva dela res solidno, Zakon!

S Spyderco sem včeraj od 6. letel prot Postojni. Včeraj je bila Spyderca filmska zvezda, v njej sta se pa vozile dve punci, snemali so reklamo za mobilno telefonijo za Makedonijo. Cel dan, kamere gor dol, vožnja to uno, cel dan so jo matral. :?
Ampak je tut zaslužla nek honorar. :D


Uuuu, danes pa pridem avto homologirat, tam čakam in vidim enega primorca s črno 147 GTA. Pa se malo pogovarjava, pa je model (ful mlad) kupu novo 147 GTA v Trstu, sm mu reku care, no pa mamo še en Alfin biserček v Slo.

Slike Thesiske pridejo kmalu v album...

Objavljeno: To Jun 01, 2004 12:15 pm
Napisal/-a Lancia
Aja, testna vožnja na kakem srečanju ne bo problem, če bom le lahko prišel do avta.

Objavljeno: To Jun 01, 2004 1:31 pm
Napisal/-a Giorgio Armani
Lancia napisal/-a:Hvala za čestitke, včeraj sem še pogruntal, da se lahko z tem avtom tut pogovarjaš, večina pomembnejših ukazov je glasovnih in zadeva dela res solidno, Zakon!

S Spyderco sem včeraj od 6. letel prot Postojni. Včeraj je bila Spyderca filmska zvezda, v njej sta se pa vozile dve punci, snemali so reklamo za mobilno telefonijo za Makedonijo. Cel dan, kamere gor dol, vožnja to uno, cel dan so jo matral. :?
Ampak je tut zaslužla nek honorar. :D


Uuuu, danes pa pridem avto homologirat, tam čakam in vidim enega primorca s črno 147 GTA. Pa se malo pogovarjava, pa je model (ful mlad) kupu novo 147 GTA v Trstu, sm mu reku care, no pa mamo še en Alfin biserček v Slo.

Slike Thesiske pridejo kmalu v album...
Aha potem sva se pa na avtocesti videla, sem vozil pred tabo do izstopa do Brezovice kar nekaj časa.Sem čakal da bi me prehitel, pa me žal nisi in si v celoti nisem mogel ogledati lepotice::(

Objavljeno: To Jun 01, 2004 1:54 pm
Napisal/-a Lancia
Jez sm šu na AC na Viču, brezovica je pa takoj nato, pa še tisto delo na cesti vmes, nism uočil, včer sem bil preveč zmatran, cel dan tisti filmarji #-o

Objavljeno: Pe Mar 06, 2009 7:07 pm
Napisal/-a Udovč
Uhhh,obudil bom vidim eno zelo staro temo.
Ne vem kam bi tole vtaknil,če že obstaja kaj podobnega me prosim prestavite.
Namreč;planiram menjavo avtomobila najkasneje do meseca avgusta pa sem v dilemi:159 2.4 JTDm ali pa Lancia Thesis 2.4.JTD.Če mi kdorkoli lahko kaj iz prve roke pove o Thesisu bom zelo vesel o 159 pa vem že kar precej. 8)
Kako bi se vi odločili med tema dvema strojema?

Objavljeno: Pe Mar 06, 2009 7:14 pm
Napisal/-a B.I.S.H.O.P.
Če drugega ne, je za thesisko zelo težko najti dobrega mehanika. Ima namreč toliko elektronike(še posebi podvozje), da je noben ne zna poštimat.

Objavljeno: Pe Mar 06, 2009 8:27 pm
Napisal/-a lizard
Je pa čisto druga filozofija med tema dvema avtoma. Thesis je naravnan maksimalno na udobje, Alfa 159 pa precej bolj k športnosti. Velika razlika je še v prostru v kabini, saj ima Thesis precej precej več prostora. Materiali so pravtako v prid Thesiski, saj je klaso višje, vstopna cena novega pa je bila skoraj 2 kratna napram vstopni ceni Alfe 159.

Je pa Thesis če dobiš dobrega super avto. Skyhook opravlja svoje delo odlično, materiali v kabini so bolj enaki tistim, ki jih najdemo v avtih višjih razredov, ozvočenje Bose je pravtako odlično, saj so ga optimirali precej časa, zvočna izoliranost, skrata vse je v tem avtu kot treba.

Slabe plati so, zdaj že nekoliko zastareli avt. menjalnik, rada se prižge kakšna lučka za ESP, ASR in podobno :), ki pa tudi sama ugasne, a je to pravzaprav problem precej avtov z ogromno elektrnike, v Thesisu je namreč kar 75 računalniških procesorjev. In skoraj vse v kabini deluje na elektriko (še sovoznikov predal), sama ergonomija pa je praktično enaka tisti v Quattroporteju s katerim ima še nekaj podobnosti. Je pa že Bishop povedal, če ti elektronika resneje ponagaja zna bit velika težava, da ti napako kdo zna odpraviti, saj je avtov res zelo malo, večina mehanikov Fiata v Sloveniji pa avta še od daleč ni videlo.

Se pa v Thesisu moraš navadit, da te zelo gledajo oz. je avto neverjetno vpadljiv na cestah, sploh v kakšni temnejši barvi, ko krom dodatki na zunanjosti še posebej padejo v oči.

V glavnem bencinar 2.4, ki ga ima moj oče, se nekoliko slabše obnese, saj avtot tehta 1,8 tone, za po AC je super, sploh ko se pelješ sam, kakšni klanci pa več potnikov + prtljaga, pa ga znata kar namučit, masa pač dela svoje.

Če hočeš dizla obvezno 2.4 M-Jet, saj večjo maso tu rešuje navor, a vedi, da je navor elektronsko omejen na 320 Nm, zaradi menjalnika, ki sicer zdrži 350 Nm. Drugače je v primeru ročnega menjalnika, a če sem iskren, v ta avto ročen menjalnik nikakor ne paše (je bil drugačnega mnenja moj oče in zato takrat ni pogledal za 3.0 oz. 3.2 varjanto, a če bi se še enkrat odločal, bi definitivno vzel V6 verzijo, ki pa so serijsko opremljene z avtomatikom), ker ko se vsedeš v kabino, te dobesedno mine, da bi menjaval in vozil divje.
Možen razlog za to je sama oblika notranjosti, pri kateri je sodeloval še svetovno znani psiholog, da bi jo naredili čim bolj spoščujočo ter, da bi dajala občutek, kot da sediš doma v dnevni sobi. To je bil namen, in sem mnenja, da jim je tudi uspelo, ker ne pomnim lepše oblikovane notranjosti kot v Theisisu. Še kot zanimivost, dele za notranjost avta, dela enako podjetje kot za Maybache.

Upam, da sem bil v pomoč. Če bi sam kupoval Thesisa bi vzel 3.2, a tudi 2.4 M-Jet ni slaba varjanta, 2.4 JTD s 150 konji pa je pomojem premalo, predvsem zaradi mase avte. Še ena dobra stran avta je pa to, da slabo opremljenih Thesisov sploh ni.

LP


P.S. Med tema dvema avtoma bi se odločil za Alfo 159, to pa zato, ker sem še premlad, da bi se vozil v Thesisu, predvsem pa nimam podjetja, h katerimu bi tak avto pasal zraven :) V primeru, da sem direktor neke firme in star 35+ pa bi verjetno vzel Thesisa, ali pa 166-ko.

Objavljeno: So Mar 07, 2009 6:15 am
Napisal/-a Udovč
Hvala za izčrpne informacije lizard,vendar mislim da se tehtnica preveša bolj v prid 159.Saj veste-enkrat alfa vedno alfa.
lp

Objavljeno: So Mar 07, 2009 11:11 am
Napisal/-a lizard
Največ boš itak imel od vožnje ene in druge, tako da to vseeno postori pred nakušop. Še vedno mi pa ni najbolj jasno kako to da se ne odločaš med 166ko in Thesisom.

Objavljeno: So Mar 07, 2009 3:52 pm
Napisal/-a Udovč
Se opravičujem,ne me tepst,samo 166 mi je mal zastarela.Moje mnenje.
Tudi oblikovno se mi nekako bolj dopadeta 159 in pa Thesis.

Objavljeno: So Mar 07, 2009 4:20 pm
Napisal/-a lizard
Saj ti nič nočem :lol:, samo vprašal sem, ker sta si avta (thesis in 159ka) kot taka precej različna ;).

Objavljeno: So Mar 07, 2009 5:11 pm
Napisal/-a Udovč
Ja vem,je pa tudi to pol kaj si želim jst,kaj pa moja žena...Zaenkrat sva še na dveh bregovih. #-o

Objavljeno: So Mar 07, 2009 5:13 pm
Napisal/-a lizard
Saj ne pravim, da je karkoli narobe s tem :) Skratka probaj oba, pa potem povej še kaj več, sploh če te bo karkoli zvezi s Thesisom zanimalo. ;)

Objavljeno: Ne Mar 08, 2009 8:19 am
Napisal/-a Alfa sport
Udovč napisal/-a:Ja vem,je pa tudi to pol kaj si želim jst,kaj pa moja žena...Zaenkrat sva še na dveh bregovih. #-o
No ... če je žena v špilu .... na koncu boš kupil thesisa.
Je pa stvar približno taka, kot je že bilo napisano. Thesis je križarka, ni ravno športnik za ovinke, čeprav kar sune, teža se mu sicer pozna. Ko se "stari" alfin V6 zavrti je čez glavo dost. Sploh pri današnjih kaznih.
Jaz imam 3.2 na plin in gre zelo lepo. Fajn je ker ni turbine, EGRjev in podobne navlake.
Izkušeni lančisti bodo rekli da glej od druge polovice leta 2003 naprej (prej so bile težave z elektroniko).

Me je vleklo, da bi zamenjal za bmw serije 5 karavan (bi nucal še malo več prostora), pa sem ju videl enkrat skupaj na cesti en za drugim in je bilo moje razmišljanje glede bmwja končano. Thesis je thesis. Tudi čez 10 let bo še vedno aktualen, sicer nič vreden, ampak aktualen.

Če bi že menjal thesisa za alfo bi vzel 3.2JTS Q4 SW.