LANCIA S4

Fiat, Lancia, Ferrari, Maserati,...
Uporabniški avatar
der_Alte
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 145
Pridružen: Če Nov 27, 2003 7:57 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Jp. 6 naslovov. Mam na zadnji šipi original nalepko iz fabrike. heee
Lancia World Rallye Champion
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Byrkus napisal/-a:Po mojem je kar na mestu, da nekaj napišem o grupi B. Pozimi 1981/82 so se pri FIA (oz. CSI, ki je bil takrat vrhovno športno ime avtomobilizma) odločili poskrbeti za večjo atraktivnost pri športih. Odpravili so skupine 1 do 9, in nmesto njih uvedli nove skupine:

A - turistična vozila, vsaj 5000 izdelanih, dovoljene so določene spremebe na motorju, menjlniku in podvozju
B - rally specialke, izdelanih vsaj 200 primerkov po skorajda prosti formuli, vendar - motor lahko ima največ 3000 ccm (za turbo motorje velja faktor delitve 1.4 oz. največ 2142 ccm), moč ni omejena
C - prototipi za vztrajnostne dirke (Le Mans & co)
D - vse enosedežne formule - F1, F2, F3, F Ford, itd

Vse skupine so imele skupnega izrazito veliko moč motorjev, sploh glede na leta poprej. Leta 1982 še seveda ni moglo priti do nekih korenitih sprememb, svetovni prvak je postal Walter Röhrl v Oplu asconi. Moštveni naslov je osvojil Lancia s svojim Rally 037, ki mu je za vozniški naslov zmanjkalo predvsem sreče. Zobe je začel kazati tudi udi s svojim quttrom, ki je dominiral sezoni 1983 in 1984. Jeseni 1984 so predstavili najuspešnejši dirkalnik grupe B, Peugeot 205 T16, leto pozneje pa je lancia končno predstavila naslednika 037 - Delto S4. Njegov agregat je bil pravi tehniški biser - še vedno gre z edini motor v zgodovini, ki je imel tako kompresor (za nizke vrtljaje) in turbino (za višje vrtljaje). 1759-kubični motor je spravil od sebe nad 400 KM, kar je bilo jasno za avto s cevno šasijo in kroserijo iz lahko gorljive plastike absolutno nenormalno. Röhrl se jecelo odpovedal dirkanju, ker je bil mnenja, d se to ne bo dobro končalo. Žal, imel je prav. Leti 1985 in 1986 sta v rallyu približno tako črni kot 1994 v F1. Najprej je imel Ari Vatanen veliko sreče, da je preživel nesrečo, potem ko se je skotalil s 205 T16, in se mu je sedež odlomil od šasije... Nato je na Portugalskem loklni voznk zapeljal v množico in usmrtil tri gledalce. Kot da to ni dovolj, je na Korziki umrl voznik Lancie. Leto 1986 pa je bilo še precej huje. Najprej je pomladi Švicar Marc Surer na rallyu evropskega prvenstva s Fordom RS200 tko silovito trčilv drevo, da je avto razpolovilo, sovoznik pa je zgorelv razbitinah. Dokončni udarec pa je prišel maj 1986, ko je posadka Toivonen / cresto n Korziki v še vedno nepojasnjenih okoliščinah zgrmela v prepad. To je bilo za FIA dovolj, in grupo B so nepreklicno prepovedali, in odleta 1987 dlje so vozili z bolj kulturnimi vozili, ki so zmogla 'le ' še med 200 in 250 KM. In medtem ko delta S4 ni osvojil nobenega naslova, je naslednjih 6 naslovov moštvenega prvaka (1987-92) pripadlo klasični delti integrale.

Toliko za info. :)
Nekdo, ki o marsičem nekaj ve!

Zelo pohvalno in spoštovanja vredno!

Moj poklon =D> =D> =D>
Uporabniški avatar
zombi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1933
Pridružen: Ne Okt 12, 2003 7:58 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0 JTDm
Kraj: Logatec
Kontakt:

Žal je ne bomo vidli, ker se je moja bojazen uresničila in g.Lemež ni dobil dovoljenj, kar bo nedvomno velik madež na kredibilnost slovenskih organizatorjev, ker se je Andrea Navarra že prijavil...
Očitno se nam obeta katastrofalna sezona v avtošportu, začetek že kaže tako...
Uporabniški avatar
Turtle
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4033
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 5:22 pm
Vozilo: Alfa Romeo Guiletta QV
Alfa Romeo 155 2.5 V6
Kraj: Bilo kuda kiki svuda

Byrkus kar ne more is svoje kože

.....na srečo piše vsaj smiselne stvari.....(še dobr da ni tole Persil forum ;) ) =D>
Uporabniški avatar
MITT
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 725
Pridružen: Po Sep 29, 2003 7:07 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Lj.si
Kontakt:

Ma ta qrceva AŠ in AMZS, oboje ukint!!! Pa ustanovit čist novo organizacijo, pogoj je pa da ne bo zaposlen nihče, ki je kdajkoli delal pri AŠ ali AMZS! Rabmo NOV folk, ki ne bo gledal nazaj in se samo kregal.
:evil:: "Yes, if you wanna run cool, you got to run on heavy heavy fuel!" :mrgreen:
racingboy
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 869
Pridružen: Pe Avg 29, 2003 4:52 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Unec
Kontakt:

Se za roglo je bil problem samo Lemež. On bi moral it sam do AŠ-ja po dovoljenje pa bi mu ga dali. Če pa je tko pameten potem se pa zgodi to kar se je...
"Misliš, da obstaja neka meja. Ko se je dotakneš, se nekaj zgodi. Šele tedaj veš, kje je tvoja meja."
Uporabniški avatar
AR-146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2668
Pridružen: Ne Okt 05, 2003 12:33 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: ljubljana

vem sem slišal učeri
Uporabniški avatar
zombi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1933
Pridružen: Ne Okt 12, 2003 7:58 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0 JTDm
Kraj: Logatec
Kontakt:

racingboy napisal/-a:Se za roglo je bil problem samo Lemež. On bi moral it sam do AŠ-ja po dovoljenje pa bi mu ga dali. Če pa je tko pameten potem se pa zgodi to kar se je...
Tudi tu je veliko resnice, samo dirko bi bojd moral vpisat v nacionalni koledar... Pd kaj pa? CHD to ni, GHR, rally tudi ne... Pod kaj naj se torej dirka vpiše? Problem je le, ker bi bili tudi tujci.
Upam, da se tokrat motim, ampak imam občutek, da bo tudi letos sranje v Ilirski Bistrici. (res upam, da se motim, samo vsako leto se je na začetku govorilo vse, potem pa so bili poizkusi podret vse...)
Lani je res bila lepa dirka z dobrimi avtomobili, samo brez večine slovencev in kar nekaj nas je šlo v IL navijat tudi za tebe in vaše moštvo, pa niste smeli vozit...
In če bodo zaradi kapric uničili eno navečjih in najlepših dirk v evropi, bi bilo pač potrebno nekoga obesit za jajca.
Ko sva se z Andrejem Jerom in Ibizo Kitcar preganjala po Idrijskih hribih je prišel testiranje ogledat tudi g.Gardelin, ki je v šali izjavil, da da vidi samo dve poti, ali vse skupaj pusti ali pa iz omare potegne lovsko puško.
GHD Ferrari brez tujcev nebi preživela, brez slovenskih tekmovalcev pa tudi ni pravega čara, saj so se edino tu lahko pomerili z resnično evropsko smetano.

Vem, da se govori o enem sporazumu, verjel bom šele na koncu sezone, vse ostalo se mi zdi kot prodajanje megle.

Se strinjam da je Lemež nesposoben za organizacijo take prireditve in polek vsega so vsi naredil še veliko škodo, ker če se na dirko prijavijo tako velika imena... in zvejo za neke brezvezne (tudi osebne) kaprice, bodo raje še parkrat premislil, preden bi se odpravili k nam...
Mi se jebemo med sabo, drugi pobirajo pa smetano, niso ravno zato Hrvati dobil dirko evropskega prvenstva v GHD, če se nebi jebal med sabo, bi bil verjetno v Bistrici.
Odgovori
  • Informacija