LANCIA S4

Fiat, Lancia, Ferrari, Maserati,...
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Zanimajo me vaša mnenja o dirkalnikih skupine B, seveda najbolj o S4. Bila je brutalno močan avto, nekateri dirkalniki so imeli celo preko 550ks in je bila najbolj atraktiven dirkalnik na cestah. Seveda vse dokler ni na dirki po Korziki vzela 4 dirkaška življenja in so grupo B ukinili. Z njo so šli v pokoj tudi 288GTO, R5 gt2....
Kateri izmed njih je bil najbolj atraktiven?
racingboy
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 869
Pridružen: Pe Avg 29, 2003 4:52 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Unec
Kontakt:

S4 je meni najbolj atraktiven. Nekateri se še pojavljajo na kakšni gorski dirki. Tudi pri nas v Ilirski Bistrici je bil lani in predlani z njo švicar Bruno Ianniello. Avto gre z mesta kot da bi ga sestrelil. Res noro :steering:
"Misliš, da obstaja neka meja. Ko se je dotakneš, se nekaj zgodi. Šele tedaj veš, kje je tvoja meja."
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

To bi jaz imel! :D
Uporabniški avatar
zombi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1933
Pridružen: Ne Okt 12, 2003 7:58 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0 JTDm
Kraj: Logatec
Kontakt:

Slika

P.S.
Tudi sam sem pograšal Bruna Ianella v Il.bistrici, ceprav ga je Plassa dobro zamenjal z BMWjem z Juddovim F1 motorjem.
Lepo bi blo pa vidit primerjavo. Mogoče pa drugo leto. ;)

Pa škoda je tudi, da se je alfa155 DTM pojavila samo enkrat, je pa vozila narvnost fantasitčno in je voznik izrabil 4x4, kar ne vidimo pogosto na GHD...
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Tudi jaz sem bil v Ilirski Bistrici letos in tudi jaz sem pogrešal S4. Mislim pa, da bi snedla BMWja. ne vem pa kaj je delal Kuvalja. Nič kaj dobre čase ni dosegel, niti v svojem razredu. #-o
Uporabniški avatar
zombi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1933
Pridružen: Ne Okt 12, 2003 7:58 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0 JTDm
Kraj: Logatec
Kontakt:

Teo napisal/-a:Mislim pa, da bi snedla BMWja. ne vem pa kaj je delal Kuvalja. Nič kaj dobre čase ni dosegel, niti v svojem razredu. #-o
Je pač dokazal, da rabiš za dober rezultat tudi jajca ne samo stroj.
Uporabniški avatar
Turtle
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4033
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 5:22 pm
Vozilo: Alfa Romeo Guiletta QV
Alfa Romeo 155 2.5 V6
Kraj: Bilo kuda kiki svuda

Hja se m jo v živo štartal v Ilirski Bistici ene dve let nazaj (mislm bil sem štarter)...nemalokateri kamen mi ni prletel v glavo iz asvtalta.......to je tok populil.........
racingboy
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 869
Pridružen: Pe Avg 29, 2003 4:52 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Unec
Kontakt:

zombi napisal/-a:
Teo napisal/-a:Mislim pa, da bi snedla BMWja. ne vem pa kaj je delal Kuvalja. Nič kaj dobre čase ni dosegel, niti v svojem razredu. #-o
Je pač dokazal, da rabiš za dober rezultat tudi jajca ne samo stroj.
Se bo drugo leto ta avto mal bolj peljal, sam z drugim voznikom :D
"Misliš, da obstaja neka meja. Ko se je dotakneš, se nekaj zgodi. Šele tedaj veš, kje je tvoja meja."
Uporabniški avatar
zombi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1933
Pridružen: Ne Okt 12, 2003 7:58 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0 JTDm
Kraj: Logatec
Kontakt:

Iz tvojih ust v božja ušesa :D
Mi je pa jasno kam pes taco moli. ;)
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Držim pesti! 8) 8)
Uporabniški avatar
zombi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1933
Pridružen: Ne Okt 12, 2003 7:58 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0 JTDm
Kraj: Logatec
Kontakt:

http://www.mpiracing.com/winter-autoshow/slo/index.htm

Hja, kot kaže znamo na Rogli vidit Adrea Navrro s tem avtomobilom.
Lepo bi bilo, da ne bi šlo samo za neteg, od g.Lemeža(organizator) smo jih bili deležni že kar nekaj.
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Komaj čakam!
Uporabniški avatar
MITT
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 725
Pridružen: Po Sep 29, 2003 7:07 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Lj.si
Kontakt:

No ja, zmogljivosti že, ampak oblika je pa totalno skrapucalo skupaj zmetano z delov iz kakšnega odpada...

Meni je po obliki, motorju še vedno uiber Delta HF Integrale, kakšna iz zadnje special edition verzije, ki jih je bilo kar nekaj.
:evil:: "Yes, if you wanna run cool, you got to run on heavy heavy fuel!" :mrgreen:
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Samo na cesti pa žal ni primerjave! Je pa meni delta tudi lepša!
Uporabniški avatar
Byrkus
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 224
Pridružen: Sr Avg 06, 2003 2:48 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: MB

Po mojem je kar na mestu, da nekaj napišem o grupi B. Pozimi 1981/82 so se pri FIA (oz. CSI, ki je bil takrat vrhovno športno ime avtomobilizma) odločili poskrbeti za večjo atraktivnost pri športih. Odpravili so skupine 1 do 9, in nmesto njih uvedli nove skupine:

A - turistična vozila, vsaj 5000 izdelanih, dovoljene so določene spremebe na motorju, menjlniku in podvozju
B - rally specialke, izdelanih vsaj 200 primerkov po skorajda prosti formuli, vendar - motor lahko ima največ 3000 ccm (za turbo motorje velja faktor delitve 1.4 oz. največ 2142 ccm), moč ni omejena
C - prototipi za vztrajnostne dirke (Le Mans & co)
D - vse enosedežne formule - F1, F2, F3, F Ford, itd

Vse skupine so imele skupnega izrazito veliko moč motorjev, sploh glede na leta poprej. Leta 1982 še seveda ni moglo priti do nekih korenitih sprememb, svetovni prvak je postal Walter Röhrl v Oplu asconi. Moštveni naslov je osvojil Lancia s svojim Rally 037, ki mu je za vozniški naslov zmanjkalo predvsem sreče. Zobe je začel kazati tudi udi s svojim quttrom, ki je dominiral sezoni 1983 in 1984. Jeseni 1984 so predstavili najuspešnejši dirkalnik grupe B, Peugeot 205 T16, leto pozneje pa je lancia končno predstavila naslednika 037 - Delto S4. Njegov agregat je bil pravi tehniški biser - še vedno gre z edini motor v zgodovini, ki je imel tako kompresor (za nizke vrtljaje) in turbino (za višje vrtljaje). 1759-kubični motor je spravil od sebe nad 400 KM, kar je bilo jasno za avto s cevno šasijo in kroserijo iz lahko gorljive plastike absolutno nenormalno. Röhrl se jecelo odpovedal dirkanju, ker je bil mnenja, d se to ne bo dobro končalo. Žal, imel je prav. Leti 1985 in 1986 sta v rallyu približno tako črni kot 1994 v F1. Najprej je imel Ari Vatanen veliko sreče, da je preživel nesrečo, potem ko se je skotalil s 205 T16, in se mu je sedež odlomil od šasije... Nato je na Portugalskem loklni voznk zapeljal v množico in usmrtil tri gledalce. Kot da to ni dovolj, je na Korziki umrl voznik Lancie. Leto 1986 pa je bilo še precej huje. Najprej je pomladi Švicar Marc Surer na rallyu evropskega prvenstva s Fordom RS200 tko silovito trčilv drevo, da je avto razpolovilo, sovoznik pa je zgorelv razbitinah. Dokončni udarec pa je prišel maj 1986, ko je posadka Toivonen / cresto n Korziki v še vedno nepojasnjenih okoliščinah zgrmela v prepad. To je bilo za FIA dovolj, in grupo B so nepreklicno prepovedali, in odleta 1987 dlje so vozili z bolj kulturnimi vozili, ki so zmogla 'le ' še med 200 in 250 KM. In medtem ko delta S4 ni osvojil nobenega naslova, je naslednjih 6 naslovov moštvenega prvaka (1987-92) pripadlo klasični delti integrale.

Toliko za info. :)
Sem citroënar... pa se med alfisti vseeno dobro počutim... :D Slika
Odgovori
  • Informacija