Stran 1 od 2

ventilacija lancia thesis

Objavljeno: Ne Feb 24, 2013 2:37 pm
Napisal/-a kovach
Zdravo,

očetu je včeraj na thesiski prenehala delovati notranja ventilacija. Preveril sem varovalke pri vozniku, in ''fuse box'' pri motorju. Na ekrančku use poteka regularno, slišijo se tudi lopute ko preklapljaš...samo ventilatorja se ne sliši in nič ne piha.
Prosil bi za kakšno pomoč, tut če samo slika iz eLearn-a kje je ventilator ali kakšna druga pomoč ( če je znan problem, na enem forumu thesisk sem našel da naj bi imela slab stik v ''fuse box'' sam tam očitno je, oz. niti ni napetosti na varovalki katera naj bi bila za ventilacijo..)

Hvala

Objavljeno: Po Feb 25, 2013 9:49 am
Napisal/-a alfistaV6
Kaj pa upori (notranji ventilator)?

Objavljeno: Po Feb 25, 2013 10:11 am
Napisal/-a kovach
Nevem, jih ima za ventilacijo? #-o a ni to ponavad to za vent. Za kílr

Objavljeno: Po Feb 25, 2013 11:56 am
Napisal/-a alfistaV6
Sodeč po tvojih simptonih sem imel podoben primer pred leti na moji alfi.

Smo zamenjali upore pri notranjem ventilatorju (pred sovoznikom pod armaturo) in je delalo.

Objavljeno: Po Feb 25, 2013 10:47 pm
Napisal/-a kovach
Hm, k bi vedu kje se kj to nahaja. Si ti imel tudi dig. Klimo? Ce bi blo mal bl toplo bi se mal bl posvetu problemu zdj me pa ne mika prevec, sam vozna z zarosenimi sipami pa tut ni ok + enmau zebe :-)

Objavljeno: Po Feb 25, 2013 11:51 pm
Napisal/-a ARfan
Ponavadi so te upori v boksu kjer je kabinski ventilator.Se namreč zelo grejejo, tako da se potem ob vklopu ventilatorja lahko hladijo.
Meni so pri enem avtomobilu dobesedno razpadli pri drugem pa je odbilo samo termo varovalko, ki se nahaja poleg uporov.So pa ti upori ponavadi na modulu ki je fiksiran na boks tako, da se vse skupaj lahko lepo odklopi.
Problem je edino, ker nobeden od teh ni imel avtomatske klime vendar princip bi mogel biti verjetno enak.

lp

Objavljeno: To Feb 26, 2013 8:59 am
Napisal/-a alfistaV6
Ja, je bila avtomatska.

Objavljeno: To Feb 26, 2013 9:11 am
Napisal/-a alfa_samec
Če ta upor samo odklopiš bi morala delati najvišja stopnja ventilatorja.

Objavljeno: To Feb 26, 2013 3:20 pm
Napisal/-a El Barto
Če je stvar kolčkaj podobna tisti v 166-ki, potem nimaš pav veliko za popravljat, ker je vse skupaj zalito na ploščici, ki se drži motorja ventilatorja.

Objavljeno: To Feb 26, 2013 4:35 pm
Napisal/-a kovach
Dons sm biu frej in sm se lotu razderat in zrihtu :-) zgleda je bil slb kontakt na konektorju na vent. Mal je zazgan..vazn da dela :-) hvala usen vsem

Objavljeno: To Feb 26, 2013 9:11 pm
Napisal/-a Damijan
Če je konektor zažgan je slaba masa.

Objavljeno: To Feb 26, 2013 9:27 pm
Napisal/-a kovach
Ja, t crn za maso je biu zazgan. Treba bo se aku. Zamenat, ta je presvoh, sam to vrjetn ne igra vloge. Ta masa pa gre s šopom kablou po armaturki, ni nikamr bliz prkloplena masa :-(

Objavljeno: Sr Feb 27, 2013 9:10 am
Napisal/-a Damijan
Zato preglej bližino akumulatorja, ker tam ponavadi zelo blizu je priklopljena masa na karoserijo in motor. Odvij priklopna mesta, očisti in malo kontakt spreja tudi ne škodi. Da ne korodira.

Objavljeno: Sr Feb 27, 2013 10:03 am
Napisal/-a kovach
Hvala, bom naredu v kratkem.

Objavljeno: Sr Feb 27, 2013 3:25 pm
Napisal/-a LaŠko-TeaM
In te mase so ponavadi za v krasen k**** tanke.Če boš že šraufal maso,jo obenem lahko zamenjaš.Škodilo ne bo nič le koristi lahko.Ponavadi dajejo orginal za maso od 0.8mm2 do 10m2 kable.Zamenjaj z vsaj 20mm2 ali 35mm2.
Primer...pa ne bote rekli zdaj to nima veze......jaz sem imel orginal maso v alfi 0.8mm2 to je mal bl debelo ko pol centi in mi je pri nažgani muzki vse bliskalo.Sem zamenjal orginal maso z 50mm2 in je bliskanje prenehalo in začuda je avto dosti lažje verglal-vžigal,kot prej z orginal maso.
Tak da se splača zamenjat.

l.p.