Zadnje novice

ventilacija lancia thesis

Fiat, Lancia, Ferrari, Maserati,...

ventilacija lancia thesis

OdgovorNapisal/-a kovach » Ne Feb 24, 2013 3:37 pm

Zdravo,

očetu je včeraj na thesiski prenehala delovati notranja ventilacija. Preveril sem varovalke pri vozniku, in ''fuse box'' pri motorju. Na ekrančku use poteka regularno, slišijo se tudi lopute ko preklapljaš...samo ventilatorja se ne sliši in nič ne piha.
Prosil bi za kakšno pomoč, tut če samo slika iz eLearn-a kje je ventilator ali kakšna druga pomoč ( če je znan problem, na enem forumu thesisk sem našel da naj bi imela slab stik v ''fuse box'' sam tam očitno je, oz. niti ni napetosti na varovalki katera naj bi bila za ventilacijo..)

Hvala
kovach
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 2745
Pridružen: Ne Okt 16, 2005 11:56 am

OdgovorNapisal/-a alfistaV6 » Po Feb 25, 2013 10:49 am

Kaj pa upori (notranji ventilator)?
Ah, nč ni važn, sam da je alfa zravn:)
alfistaV6
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 332
Pridružen: To Nov 22, 2005 11:04 am

OdgovorNapisal/-a kovach » Po Feb 25, 2013 11:11 am

Nevem, jih ima za ventilacijo? #-o a ni to ponavad to za vent. Za kílr
kovach
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 2745
Pridružen: Ne Okt 16, 2005 11:56 am

OdgovorNapisal/-a alfistaV6 » Po Feb 25, 2013 12:56 pm

Sodeč po tvojih simptonih sem imel podoben primer pred leti na moji alfi.

Smo zamenjali upore pri notranjem ventilatorju (pred sovoznikom pod armaturo) in je delalo.
Ah, nč ni važn, sam da je alfa zravn:)
alfistaV6
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 332
Pridružen: To Nov 22, 2005 11:04 am

OdgovorNapisal/-a kovach » Po Feb 25, 2013 11:47 pm

Hm, k bi vedu kje se kj to nahaja. Si ti imel tudi dig. Klimo? Ce bi blo mal bl toplo bi se mal bl posvetu problemu zdj me pa ne mika prevec, sam vozna z zarosenimi sipami pa tut ni ok + enmau zebe :-)
kovach
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 2745
Pridružen: Ne Okt 16, 2005 11:56 am

OdgovorNapisal/-a ARfan » To Feb 26, 2013 12:51 am

Ponavadi so te upori v boksu kjer je kabinski ventilator.Se namreč zelo grejejo, tako da se potem ob vklopu ventilatorja lahko hladijo.
Meni so pri enem avtomobilu dobesedno razpadli pri drugem pa je odbilo samo termo varovalko, ki se nahaja poleg uporov.So pa ti upori ponavadi na modulu ki je fiksiran na boks tako, da se vse skupaj lahko lepo odklopi.
Problem je edino, ker nobeden od teh ni imel avtomatske klime vendar princip bi mogel biti verjetno enak.

lp
ARfan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Preoblečen Fiat/Opel
 
Prispevkov: 1090
Pridružen: Ne Apr 11, 2010 5:18 pm

OdgovorNapisal/-a alfistaV6 » To Feb 26, 2013 9:59 am

Ja, je bila avtomatska.
Ah, nč ni važn, sam da je alfa zravn:)
alfistaV6
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 332
Pridružen: To Nov 22, 2005 11:04 am

OdgovorNapisal/-a alfa_samec » To Feb 26, 2013 10:11 am

Če ta upor samo odklopiš bi morala delati najvišja stopnja ventilatorja.
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo GTV, 145, 147
 
Prispevkov: 11295
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 12:08 pm
Kraj: Puconci

OdgovorNapisal/-a El Barto » To Feb 26, 2013 4:20 pm

Če je stvar kolčkaj podobna tisti v 166-ki, potem nimaš pav veliko za popravljat, ker je vse skupaj zalito na ploščici, ki se drži motorja ventilatorja.
Arese V6 Power
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo 166 2.0 TS 2000
 
Prispevkov: 6274
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 8:25 am
Kraj: Gorje

OdgovorNapisal/-a kovach » To Feb 26, 2013 5:35 pm

Dons sm biu frej in sm se lotu razderat in zrihtu :-) zgleda je bil slb kontakt na konektorju na vent. Mal je zazgan..vazn da dela :-) hvala usen vsem
kovach
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 2745
Pridružen: Ne Okt 16, 2005 11:56 am

OdgovorNapisal/-a Damijan » To Feb 26, 2013 10:11 pm

Če je konektor zažgan je slaba masa.
Še don's pa do smrt' grem na šiht, pol s'm pa frej!
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Lady "K"
 
Prispevkov: 5144
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Kraj: Preshgain

OdgovorNapisal/-a kovach » To Feb 26, 2013 10:27 pm

Ja, t crn za maso je biu zazgan. Treba bo se aku. Zamenat, ta je presvoh, sam to vrjetn ne igra vloge. Ta masa pa gre s šopom kablou po armaturki, ni nikamr bliz prkloplena masa :-(
kovach
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 2745
Pridružen: Ne Okt 16, 2005 11:56 am

OdgovorNapisal/-a Damijan » Sr Feb 27, 2013 10:10 am

Zato preglej bližino akumulatorja, ker tam ponavadi zelo blizu je priklopljena masa na karoserijo in motor. Odvij priklopna mesta, očisti in malo kontakt spreja tudi ne škodi. Da ne korodira.
Še don's pa do smrt' grem na šiht, pol s'm pa frej!
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Lady "K"
 
Prispevkov: 5144
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Kraj: Preshgain

OdgovorNapisal/-a kovach » Sr Feb 27, 2013 11:03 am

Hvala, bom naredu v kratkem.
kovach
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 2745
Pridružen: Ne Okt 16, 2005 11:56 am

OdgovorNapisal/-a LaŠko-TeaM » Sr Feb 27, 2013 4:25 pm

In te mase so ponavadi za v krasen k**** tanke.Če boš že šraufal maso,jo obenem lahko zamenjaš.Škodilo ne bo nič le koristi lahko.Ponavadi dajejo orginal za maso od 0.8mm2 do 10m2 kable.Zamenjaj z vsaj 20mm2 ali 35mm2.
Primer...pa ne bote rekli zdaj to nima veze......jaz sem imel orginal maso v alfi 0.8mm2 to je mal bl debelo ko pol centi in mi je pri nažgani muzki vse bliskalo.Sem zamenjal orginal maso z 50mm2 in je bliskanje prenehalo in začuda je avto dosti lažje verglal-vžigal,kot prej z orginal maso.
Tak da se splača zamenjat.

l.p.
Slika
LaŠko-TeaM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 1771
Pridružen: Sr Feb 04, 2009 6:00 pm
Kraj: Murske Sobota - Dol.Bistrica

Naslednja

Vrni se na Ostali ITALIJANSKI avtomobili

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov