Stran 1 od 1

Lybra alenator-i.c.s ??????

Objavljeno: Sr Feb 05, 2014 5:27 pm
Napisal/-a midade1
Pozdravljeni
Sem lastnik avta Lacia Lybra 1.9jtd Letnik 2005.
Imam problem in sicer, kaki 14 dni nazaj mi je crku displej I.C.S tema. Naslednji dan skozi ventilacijo je zasmrdelo kot pa zasganih kablih.
Zjutraj przgem avto, gori lucka za kumulator(med voznjo). Sel sem avtomehaniku , na kar je reku da mi sel altetrnator(pregorel), poravilo 200 evrov. Cez 5 dni spet zasmrdi iz ventilacije(vetelicija je delala kadar je zsmrdelo), przgala se lucka za kumulator in sel nazaj avtomehaniku-reklamacija. Spet sel alternator, popravili in probali ugotoviti v cem je problem, toda nic ugotovili. Reku je celo da se je radio displej v mes enkrat przagal, pac da je delu a le za kratek cas cca 10 minut in spet tema.
Zanima me vase mnenje , iskusnje ali je kdo me kak tak problem in ce ima radio displej I.C.S. kaksen rele in kje se nahaja.
Prosim za pomoc

Objavljeno: Sr Feb 05, 2014 6:29 pm
Napisal/-a Crazy Alfista
poglej kolk ti fila, lahko ej akumualtor zanic(v stiku) in potem prezge alternator(vlece skor 100 amperov)

poglej se ce ti en drzi vklopljenih grelnih svec, tudi alternator trpi takrat

kaj sot i menjali an alternatorju?

Objavljeno: Sr Feb 05, 2014 7:23 pm
Napisal/-a midade1
Akumu lator je star 6 mesecev, na servisu so rekli da je akumulator o.k.
Kar se tice atenatorje je tako, da sorekli da je cist pregorel in da so ga morali komplet obnovit.
Se vedno me zanima ce ima radio displej I.C.S. kaksen rele in kje se nahaja.
Kajti jazd mislim da mi je zaradi tega sel aternator.

Objavljeno: Sr Feb 05, 2014 7:34 pm
Napisal/-a Crazy Alfista
ni nobenega releja

pac se mal blede radiu, znan problem

alternator pa odpove od muke in bremenov, za moje pojme presvoh diodna plosca(da o kopijah ne govorim)

Objavljeno: Sr Feb 05, 2014 11:59 pm
Napisal/-a shark13
kolega je meu podobn primer
nakoncu smo ugotovili, da je eno maso preribal

Objavljeno: Če Feb 06, 2014 12:07 am
Napisal/-a minimi
Pri električnih težavah je potrebno NAJPREJ vse mase pregledat, pol pa naprej. V 3/4 primerih tiči problem v slabi masi.