thesis 30 V6 ali 2.4 jtd

Fiat, Lancia, Ferrari, Maserati,...
speci
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 11
Pridružen: Pe Sep 09, 2016 8:03 pm

Zanimam se za nakup Thesiske pa kolebam med 3.0 v6 in 2.4 jtd.Predvsem me zanima glede vzdržljivosti obeh motorjev ter zakaj je dražje vzdrževanje v6 motorja.Avto bi vzel obvezno z avtomatskim menjalnikom kako kaj zdržijo te japonski menjalniki.Sedaj vozim večino v8 amerikance pa vzdrževanje motorjev sploh ni problematično in še rezervni deli so poceni zato pa me zanima zakaj je alfin v6 toliko drag za vzdrževanje.Hvala za vsak odgovor.LP Janez
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

Pri Thesiski sta oba motorja neproblematicna, ima pa sam avto po nekaterih pricevanjih precej tezav z zanesljivostjo elektronike. Spet nekateri niso imeli teh tezav, ampak veliko srece pri iskanju dobrega primerka. To je se tezje kot najti dobro 166 V6 bencinarko :)
V6 je motor ki zelo pase v ta tip avta. 2.4 JTD je odlicen dizelski motor, ki je verjetno v tem avtu naredil ze nekaj stotisocakov. Oba motorja sta bolj ali manj neproblematicna za vzdrzevanje, morebitni izredni posegiu v V6 pa znajo biti kar dragi, ampak to velja tudi za dizla. Velik servis na 166 V6 pa se kaksna malenkost je krepko krepko preko jurja.Je pa za ta cenovni rang avtomobila tudi ostalo servisiranje precej drago. Podvozje, velik servis, bremze, ... Menjalnik je mislim da isti kot avtomatik pri 166. Menjalnika sicer nisme vozil, ampak pri 166 so tile Aisin menjalniki imeli racunalnik pod pecko, ki je zelo rada spustila. Pa ce zacne cukat, je obraba enih mehanskih delov in servis 1500 eur pri 166.
Kej vec ti bo verjetno znal Lizard povedat, ker so jo imeli doma, pa foter od Kovach-a mislim da jo tud ma.
166 V6 imam pa jaz in je tehnicno precej podoben avto, zato kar pogumno vprasat :) In ne, ce gledas kako thesisko za dva jurja na anet, verjetno ni odlicno vzdrzevana :)
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

166ka V6 z avt. menjalnikom je imela še starejšega 4-stopenjskega, medtem ko so pa dizli 2.4 (166 in Thesis) in V6 (Thesis) imeli novejši 5-stopenjski avtomatik.

Tehnično sicer 166ka in Thesis nista ravno podobna (razen motorjev), ker so za Thesisa razvili večjo in drugačno platformo (sicer izvira iz 166ke, ampak je med drugim daljša in podvozje je povsem drugačno).


Kakorkoli že - Thesis je zdaj že star - za dobre primerke je potrebno odšteti tudi primerno denarja, tako da ga je skoraj nujno potrebno poiskat in uvozit iz tujine. Vzdrževanje je pa drago, ker razen deli za motor, je večino delov na voljo samo original.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
didi
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 833
Pridružen: Ne Maj 20, 2012 11:47 am
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta QV
Kraj: Ljubljana

Thesiska od 3/2006 nima vec tezav z elektroniko OZ naj ne bi vec imela in so baje zadeve saniral. Kolega jo je kupil kar nekaj casa nazaj in je zelo zadovoljen. Smo pa imeli smolo, prec ko sva kupila avto in dala tablice gor sva naredila 2 km od prodajalca in je menjalnik zatroke...problem je bil v elektroniki,mislm da je bil strosek popravila cca. 800€. Drugace je avto bomba.njegova je bila 11/2004. Podvozje Thesiske je zelo podobno podvozju maseratija quatroporte in se kopije delov ne dobijo, samo original skorajda.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Quattroporte pa ima drugo podvozje, in predvsem drugo platformo (RWD). So pa Maseratiji in Thesis v tem času imeli enako poimenovano aktivno podvozje - Skyhook. Gre se zgolj za elektronsko krmiljene amortizerje (blažilnike), ki pri Thesisu en stane cca. 700€ (vsaj nekoč je), ampak se jih več ne dobi - mislim pa da jih je en kolega dal enkrat obnovit pri Vuga-i v Novi Gorici, tako da obsaja možnost, da se jih popravi v kolikor odpovejo.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
didi
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 833
Pridružen: Ne Maj 20, 2012 11:47 am
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta QV
Kraj: Ljubljana

lizard napisal/-a:Quattroporte pa ima drugo podvozje, in predvsem drugo platformo (RWD). So pa Maseratiji in Thesis v tem času imeli enako poimenovano aktivno podvozje - Skyhook. Gre se zgolj za elektronsko krmiljene amortizerje (blažilnike), ki pri Thesisu en stane cca. 700€ (vsaj nekoč je), ampak se jih več ne dobi - mislim pa da jih je en kolega dal enkrat obnovit pri Vuga-i v Novi Gorici, tako da obsaja možnost, da se jih popravi v kolikor odpovejo.
ne bit picajzl spet no. Sj to sm mislu, dejstvo je da so deli še vedno predragi..za 166ko 3.0 vsaj dobiš kaj pametnega tlele pa tema totalna...cena blažilnikov 2 leti nazaj je bila, enega novega original cca. 550 EUR. Kje je še delo in ostalo.

lp,

d
speci
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 11
Pridružen: Pe Sep 09, 2016 8:03 pm

Zdravo to vem da so deli precej dragi ampak to res tako drastično crkuje.Sem se malo pozanimal pri avtomehaniku Kranjcu pa pravi da so deli zelo vzdržljivi. Mi je pa jasno če kupiš avto za 2500 eur bo treba še kaj gor vložiti.Ali mogoče poznate koga ki si je lastil tak avto da bi lahko dobil informacije iz prve roke.Lahko me kontaktira na tel 040414768. Zaenkrat pa hvala za vaš trud. Lp Janez
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

@lizard ti govori iz prve roke...
didi
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 833
Pridružen: Ne Maj 20, 2012 11:47 am
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta QV
Kraj: Ljubljana

Damijan napisal/-a:@lizard ti govori iz prve roke...
sem imel tudi sam 3.0 aut. menjalnik in vem kakšni so stroški. Priznam da ga še danes pogrešam!

lp,

d
speci
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 11
Pridružen: Pe Sep 09, 2016 8:03 pm

Didi in kakšni so stroški in zakaj ga pogrešaš
didi
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 833
Pridružen: Ne Maj 20, 2012 11:47 am
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta QV
Kraj: Ljubljana

speci napisal/-a:Didi in kakšni so stroški in zakaj ga pogrešaš
ko sem ga kupil, sem menjal par stvari, kot so roke, stabilizatorji, vzmetenje, itd itd., tako da vem približne cene materiala, imam 166ko 3.0 in ne zaostaja daleč za cenami Thesiske, samo da za 166ko dobiš tudi kaj drugega kot pa original po zlatih cenah. Avto je bil za vozit bomba, zici so bli kot v dnevni sobi, na dolgih poteh sem bil spočit in nič kaj pretirano utrujen. Isto kot pri zdajšnji 166ki samo da je ta ročni menjalnik.

lp,

d
speci
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 11
Pridružen: Pe Sep 09, 2016 8:03 pm

Hvala za odgovor
speci
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 11
Pridružen: Pe Sep 09, 2016 8:03 pm

Evo nabavil 3.0 v6 kaj naj rečem avto je top mater tole pa je italijan skockal,si nisem mislil da se to tako dobro pelje.Avto sem kupil od Kranjca in naj bi ga on servisira od kar je prišel v slovenijo upam da me bo služil.Hvala za vaše odgovore bi pa prosil če ima kdo mogoče slovenske navodila uporabo.
Uporabniški avatar
alfistaV6
Alfist
Alfist
Prispevkov: 364
Pridružen: To Nov 22, 2005 10:04 am

Čestitke.

Je italjan zbral na kup en velik kup strokonjakov, ko so sestavljali thesisko. Tako da je tole eden redkih avtov narejenih v nulo, samo lep mora še biti ženi ;)
Ah, nč ni važn, sam da je alfa zravn:)
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

speci napisal/-a:... Avto sem kupil od Kranjca...
Kovinsko siva?
Odgovori
  • Informacija