Preberte si tole, potem pa primerjajte bencinske in dizelske turbince:Alfista napisal/-a:Dizel je boljši SAMO in še enkrat ponavljam SAMO pri porabi goriva! Ker za primerjavo vzemi ti TURBO bencinarja, saj ko govorimo sedaj o dizlu, je kar samoumevno da je TURBO!! Kot zadnjič, k nism mogu prepričat soseda da so BMW-ji 320d, 525d, 740d......it d TURBOdizli!!! On je trdil da nimajo turbine!!! TURBINA in CR dajeta vsekakor dizlu novo rojstvo, zato se je momentalno pozabilo na bencince!!!dizl napisal/-a:Le zakaj bi dizel šel bolje?
Khm, že samo gorivo ima večjo kalorično vrednost, da izkoristka sploh ne omenjam, navor v dosti širšem področju in posledično večja povprečna moč... Ampak za to je treba pa že vedeti, kako sploh dela, ane? Za tiste, ki živijo še v času golfa No.1, pa itak ni pomoči, dizl bo vedno kadil, ropotal in sploh ne gre nikamor.. Aja, pa CR dizli vžigajo do ene minus nevemkolkže brez predgretja, če se komu res tolk mudi, da ne more počakat..
Ponovim še enkrat, primerjajte TURBO bencince z TURBO dizli!!!
Se ni še rodil TD ki bi prišel blizu že naprimer V6 TB z 205konji od Alfe!!!Le ta je pa že izven proizvodnje in je star cc 15 let!!!! Da pa niti ne omenjam ostalih(tudi konkurence )!!
Tako da JA, dizel je odlična odločitev, a ne tupit nekomu, ki bi rad SAMO užitek v vožnji, zvoku, obratih......itd, da je DIZEL(turbo) boljši od bencinca(turbo, ali pa tudi ne)!!!
Ciao Alfista
http://www.avtoin.com/news.php?id=1187
bazira na osnovi Mjet-ov, ki jih je Opel začel vgrajevat v svoje avtomobile.
Pa še moje mnenje o bencinskih in dizelskem Ferrariju.
Kot prvo Ferrari se je v to spustu iz enega glavnega razloga in ideologije, ki so mu podvrženi vsi proizvajalci avtomobilov (pa še kdo drug) - DENAR. To, da prodajajo špotrne avtomobile je sam finta, da ga spravjo iz žepov bogatašev. Sicer pa če se ne motim, Ferrari (in Lamborghini) delata tud prave traktorje. Prodaja v Evropi bo s tem najbrž narasla, predvsem pri švabih, kjer je nafta že nekaj časa popularna. Na drugih trgih ga pa tako ne bojo ponujal.
Tak motor bo verjetno precej boljši glede elastičnosti in kultiviranosti, delno pa imajo prav verjetno tud tisti, ki zagovarjajo bencinarje - v odzivnosti... in šinfajo dizle.
Kljub vsemu nasprotovanju bo tak avto še vedno popolnoma zadovoljil večino kupcev takih avtov, za ostale bodo pa še vedno na voljo bencinci (če si jih lahko privoščimo).
Jest ne zagovarjam ne enih ne drugih, vsekakor pa bo ta motor naredu pravo revolucijo v mišljenju... hkrati pa je očitno ratal konkuranca bencincem tud pri športnih avtomobilih. Zdrava konkurenca je pa samo dobra - v tem primeru tud za bencince, sej bo šel razvoj naprej, če hočjo bit bolši od dizlov. Tko da moram na koncu tako odločitev vseeno pohvalit.
Počakmo in se pustimo presenetit.