Ferrari diesel!?

Fiat, Lancia, Ferrari, Maserati,...
Odgovori
Uporabniški avatar
AlfaJTD
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 58
Pridružen: Če Nov 13, 2003 10:05 am

Alfista napisal/-a:
dizl napisal/-a:Le zakaj bi dizel šel bolje?

Khm, že samo gorivo ima večjo kalorično vrednost, da izkoristka sploh ne omenjam, navor v dosti širšem področju in posledično večja povprečna moč... Ampak za to je treba pa že vedeti, kako sploh dela, ane? Za tiste, ki živijo še v času golfa No.1, pa itak ni pomoči, dizl bo vedno kadil, ropotal in sploh ne gre nikamor.. Aja, pa CR dizli vžigajo do ene minus nevemkolkže brez predgretja, če se komu res tolk mudi, da ne more počakat..
Dizel je boljši SAMO in še enkrat ponavljam SAMO pri porabi goriva! Ker za primerjavo vzemi ti TURBO bencinarja, saj ko govorimo sedaj o dizlu, je kar samoumevno da je TURBO!! Kot zadnjič, k nism mogu prepričat soseda da so BMW-ji 320d, 525d, 740d......it d :mrgreen: TURBOdizli!!! On je trdil da nimajo turbine!!! TURBINA in CR dajeta vsekakor dizlu novo rojstvo, zato se je momentalno pozabilo na bencince!!!
Ponovim še enkrat, primerjajte TURBO bencince z TURBO dizli!!!

Se ni še rodil TD ki bi prišel blizu že naprimer V6 TB z 205konji od Alfe!!!Le ta je pa že izven proizvodnje in je star cc 15 let!!!! Da pa niti ne omenjam ostalih(tudi konkurence :lol: )!!

Tako da JA, dizel je odlična odločitev, a ne tupit nekomu, ki bi rad SAMO užitek v vožnji, zvoku, obratih......itd, da je DIZEL(turbo) boljši od bencinca(turbo, ali pa tudi ne)!!!

Ciao Alfista :D
Preberte si tole, potem pa primerjajte bencinske in dizelske turbince:
http://www.avtoin.com/news.php?id=1187
bazira na osnovi Mjet-ov, ki jih je Opel začel vgrajevat v svoje avtomobile.

Pa še moje mnenje o bencinskih in dizelskem Ferrariju.
Kot prvo Ferrari se je v to spustu iz enega glavnega razloga in ideologije, ki so mu podvrženi vsi proizvajalci avtomobilov (pa še kdo drug) - DENAR. To, da prodajajo špotrne avtomobile je sam finta, da ga spravjo iz žepov bogatašev. Sicer pa če se ne motim, Ferrari (in Lamborghini) delata tud prave traktorje. Prodaja v Evropi bo s tem najbrž narasla, predvsem pri švabih, kjer je nafta že nekaj časa popularna. Na drugih trgih ga pa tako ne bojo ponujal.
Tak motor bo verjetno precej boljši glede elastičnosti in kultiviranosti, delno pa imajo prav verjetno tud tisti, ki zagovarjajo bencinarje - v odzivnosti... in šinfajo dizle.
Kljub vsemu nasprotovanju bo tak avto še vedno popolnoma zadovoljil večino kupcev takih avtov, za ostale bodo pa še vedno na voljo bencinci (če si jih lahko privoščimo).

Jest ne zagovarjam ne enih ne drugih, vsekakor pa bo ta motor naredu pravo revolucijo v mišljenju... hkrati pa je očitno ratal konkuranca bencincem tud pri športnih avtomobilih. Zdrava konkurenca je pa samo dobra - v tem primeru tud za bencince, sej bo šel razvoj naprej, če hočjo bit bolši od dizlov. Tko da moram na koncu tako odločitev vseeno pohvalit.

Počakmo in se pustimo presenetit.
Uporabniški avatar
Policist
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1078
Pridružen: Po Jan 19, 2004 1:55 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ajdovščina

Sicer je res, da vozim avto (popravljam, vozilo s štirimi kolesi) na turbo dieselski pogon ampak jih ne bom nikakor poveličeval v smislu dobrega občutka pri hitri vožnji. Sicer bo tudi naslednji avto diesel (Alfa 156 2.4 JTD) ampak to samo zaradi ekonomičnih razlogov. Ne moreš pa v Ferrarija dat dizla. Tisti ki bo kupoval ferrarja, ga ne bo zaradi tega, da bi prišparal na gorivu, ker verjetno ima dovolj denarja, tudi za polnjenje rezervoarja. Poleg tega, pa zvok ki ga da bencinski motor iz sebe je še dodaten plus v prid bencinarjem.

Sej verjetno je blo to že kje napisano sam nisem prebral vseh prispevkov.
Slika
ginek
Alfist
Alfist
Prispevkov: 399
Pridružen: Po Dec 15, 2003 11:25 pm
Član Alfa Kluba: 0

AlfaJTD napisal/-a: Kot prvo Ferrari se je v to spustu iz enega glavnega razloga in ideologije, ki so mu podvrženi vsi proizvajalci avtomobilov (pa še kdo drug) - DENAR. To, da prodajajo špotrne avtomobile je sam finta, da ga spravjo iz žepov bogatašev. Sicer pa če se ne motim, Ferrari (in Lamborghini) delata tud prave traktorje. Prodaja v Evropi bo s tem najbrž narasla, predvsem pri švabih, kjer je nafta že nekaj časa popularna. Na drugih trgih ga pa tako ne bojo ponujal.
Tak motor bo verjetno precej boljši glede elastičnosti in kultiviranosti, delno pa imajo prav verjetno tud tisti, ki zagovarjajo bencinarje - v odzivnosti... in šinfajo dizle.
Kljub vsemu nasprotovanju bo tak avto še vedno popolnoma zadovoljil večino kupcev takih avtov, za ostale bodo pa še vedno na voljo bencinci (če si jih lahko privoščimo).

Jest ne zagovarjam ne enih ne drugih, vsekakor pa bo ta motor naredu pravo revolucijo v mišljenju... hkrati pa je očitno ratal konkuranca bencincem tud pri športnih avtomobilih. Zdrava konkurenca je pa samo dobra - v tem primeru tud za bencince, sej bo šel razvoj naprej, če hočjo bit bolši od dizlov. Tko da moram na koncu tako odločitev vseeno pohvalit.

Počakmo in se pustimo presenetit.
To je zame larifari. Še zdaj ne verjamem da se bo Ferrari spustil v to. A je kje kakšen bolj resen dokaz, kot pa internetne zgodbice????


Nikjer ne vidim pravega dokaza da je dizel motor tehnično bolj napreden, edino kar je da manj porabi (ima večji izkoristek) ampak to je že privzeto po teoriji. Dizel je tezko kultiviran, eksplozija v valjih se zacne v bistvu nenadzorovano (zaradi prevelike kompresije) in tukaj ni kaj, pri bencinih to lahko kontroliras mnogo natancneje (iskra pac). Tudi vrtel se ne bo nikoli z lahkoto, zaradi teze samih gibajocih delov. (lahko uporabijo naprednjse materiale, samo bo neekonomicno in isti materiali bi pri bencincih delovali se bolje).

V superiornost dizla bom začel verjeti ko ga bodo vgrajevali v super hitre cestne motorje, al pa ko bo začel prevlado v avtomoto športu.

V ZDA (in ne samo tam) ni dizlov, razen v tovornjakih in delovnih strojih. Enako bi bilo pri nas (in pa tudi v Nemčiji) če se cena obrne v prid bencina. V tem primeru bi Golfi II dizel razpadali ob cestah.
Aja, edini razlog da je koncna cena dizla nižja je drzavna (oz. evropska) politika, proizvodnja cena je priblizno enaka za dizel in bencin.

Kot je že nekdo rekel, Ferrari ima ugled ne samo v Evropi in tistim ki ga lahko kupujejo je malo mar za porabo. Dizel pa pač ne gre v športni avto. Prvič bo težko, drugič ni kompaktnega in lahkega menjalnika ki bi to zdržal...

Pa ne mi zdaj o navoru in prožnosti nabijat, ker to je važno na kolesih ne na gredi. Komu je pa pomembno da v Ferrariju v 6 prestavi pri 1500 vrtljajih ni treba prestavljati v nižjo da bo lahko prehiteval kolono?
(mogoče kakšnemu voznik TDI traktorja ki je zadel na lotu)
Uporabniški avatar
veloce
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5591
Pridružen: So Jan 10, 2004 11:23 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 1.8 16v TS Sport Pack 02
Alfa Romeo 159 2.0 SW TI 2.0 Mjet
Kraj: Ajdovščina

Ginek, vozi nekaj časa turbodizla in boš spoznal njegove prednosti, pa seveda tudi slabosti. Sploh ni vse v porabi. Avto je precej bolj vozen, vsaj zame. Ni treba vsakič menjat, ko se skorej ustaviš, al pa ko prehitevaš. Sam pohodiš in to je to. Seveda mora bit avto zato vsaj mal močan. Zdej, ko imam turbodizla in turbo bencinca, me bencinar še ni prepričal v kultiviranosti vožnje. Manjka mu navor pri nizkih obratih in to je zame zelo moteče. Sam moja Xsara HDI + čip ma več navora kot Alfa GTA. Pa sem dal Citroena samo kot primerjavo-prispodobo. Vozil sem bencince nad 200 konji, ampak, dokler mu ne daš tiste taprave doze, je len in ni nič z njega. Pri turbodizlu maš že pri najmanj 1500 obratih praktično vsa navor na voljo in to je zelo sproščujoče za vožnjo. Ampak tako bom povedal, da ne boste narobe razumeli. Za divjat je sigurno še vedno boljši bencinar, ker je nekako bolj odziven, ampak, če narediš po 200 kilometrov vsak dan, prideš iz bencinarja zjeban in turbodizla pa spočit.
Mene bencinar nikoli ni preveč rajcal. Sam v Ferrarija dat dizla, je pa po moje bolj marketinška poteza, da se vidi odziv trga, al pa je ene vrste potegavščina.
Slika
Uporabniški avatar
Policist
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1078
Pridružen: Po Jan 19, 2004 1:55 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ajdovščina

veloce napisal/-a:Ginek, vozi nekaj časa turbodizla in boš spoznal njegove prednosti, pa seveda tudi slabosti. Sploh ni vse v porabi. Avto je precej bolj vozen, vsaj zame. Ni treba vsakič menjat, ko se skorej ustaviš, al pa ko prehitevaš. Sam pohodiš in to je to. Seveda mora bit avto zato vsaj mal močan. Zdej, ko imam turbodizla in turbo bencinca, me bencinar še ni prepričal v kultiviranosti vožnje. Manjka mu navor pri nizkih obratih in to je zame zelo moteče. Sam moja Xsara HDI + čip ma več navora kot Alfa GTA. Pa sem dal Citroena samo kot primerjavo-prispodobo. Vozil sem bencince nad 200 konji, ampak, dokler mu ne daš tiste taprave doze, je len in ni nič z njega. Pri turbodizlu maš že pri najmanj 1500 obratih praktično vsa navor na voljo in to je zelo sproščujoče za vožnjo. Ampak tako bom povedal, da ne boste narobe razumeli. Za divjat je sigurno še vedno boljši bencinar, ker je nekako bolj odziven, ampak, če narediš po 200 kilometrov vsak dan, prideš iz bencinarja zjeban in turbodizla pa spočit.
Mene bencinar nikoli ni preveč rajcal. Sam v Ferrarija dat dizla, je pa po moje bolj marketinška poteza, da se vidi odziv trga, al pa je ene vrste potegavščina.
Ne vem kaj naj rečem. Ne morš vozit bencinarja na istih obratih, kot voziš dizla. V tem primeru je normalno, da bencinar ne bo šel nikamor. Za sporščujočo vožnjo, bo tudi bencinar pri normalnih obratih dovolj. Hitro vozit pa pri nizkih obratih tako al drugače ne moreš.

Ne razumem tudi tega, zakaj bi po enakem številu kilometrov prišel iz bencinarja zjeban iz dizla pa ne. Jaz sem se v bencinarju vedno bolje počutil kot v dizlu. Al sem se peljal 5 km al 500.
Slika
Uporabniški avatar
veloce
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5591
Pridružen: So Jan 10, 2004 11:23 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 1.8 16v TS Sport Pack 02
Alfa Romeo 159 2.0 SW TI 2.0 Mjet
Kraj: Ajdovščina

Oba odstavka lahko povežeš s tem, ker sem že omenil neprožnost bencinskih motorjev, pri katerih moraš večkrat posegati po prestavni ročici. To postane na daljših vožnjah dosadno. No sej turbo bencinar je le druga pesem, sam rabi glih tako tistih 2500-3000 obratov, da se kam zmiga.
Mene to utruja in mi ni všeč. Če pa si grem spucat bučo na kakšne rajde, pol pa itak, sam da tisto štango gor in dol mečeš. Sam to je drugo in za užitek.

Vglavnem jaz nikoli ne bom kupil bencinca za vsakodnevno uporabo. Če bo naslednji avto Alfa, bo sigurno JTD in nič drugače.

Za popoldansko ljubav pa itak eno staro čistokrvno pravo žlahtno Alfo na zadnji pogon, ki ji pa dizel ne paše.
Slika
ginek
Alfist
Alfist
Prispevkov: 399
Pridružen: Po Dec 15, 2003 11:25 pm
Član Alfa Kluba: 0

Ja, saj sem nekaj casa vozil turbodizla....hehe vendar 1.8TD (Ford) 15 let stare zasnove in ti povem da je bila turbo luknja se slabsa kot pri bencinarju...Poden. Mi je bil potemtakem boljsi dizel brez turbota.

Ne mores primerjat 15 let starga turbo motorja od Alfe z novim Hdijem kar se turbo luknje tice. V tem casu so sami turbokompresorji precej napredovali, pa tudi dizli imajo itak vgrajene manjse turbine. Ce bos dal turbino iz HDIja na tvojo Alfo (in spremenil elektroniko) bo sigurno vlekla dosti pri nizjih obratih....samo seveda potem jo bo tudi zmanjkalo. Za dosti cvenka pa lahko tudi nabavis kaksnen "moderen" nadomestek starega T3, dodas man restriktiven izpuh, naredis glavo bolj pretocno in bos videl kako zgodaj in mocno bo vlekla Alfa.

Kar se udobnosti tice...ce je tako kakor pravis (dizel manj utruja) potem si kupi avto z avtomatskim menjalnikom pa ceprav bencinski, bos videl de je udobno. Sam sem imel priloznost narediti kakih 5000 km s takim avtom in je res neutrujajoce kar se voznje tice (sploh po mestu).
Uporabniški avatar
Policist
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1078
Pridružen: Po Jan 19, 2004 1:55 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ajdovščina

veloce napisal/-a:Oba odstavka lahko povežeš s tem, ker sem že omenil neprožnost bencinskih motorjev, pri katerih moraš večkrat posegati po prestavni ročici. To postane na daljših vožnjah dosadno. No sej turbo bencinar je le druga pesem, sam rabi glih tako tistih 2500-3000 obratov, da se kam zmiga.
Mene to utruja in mi ni všeč. Če pa si grem spucat bučo na kakšne rajde, pol pa itak, sam da tisto štango gor in dol mečeš. Sam to je drugo in za užitek.

Vglavnem jaz nikoli ne bom kupil bencinca za vsakodnevno uporabo. Če bo naslednji avto Alfa, bo sigurno JTD in nič drugače.

Za popoldansko ljubav pa itak eno staro čistokrvno pravo žlahtno Alfo na zadnji pogon, ki ji pa dizel ne paše.
Ja OK. Vsak ma svoj način vožnje in vsakega druge stvari utrujajo. Meni se je muka peljat po AC, dat v 5 marčo in vozit 130-140 km/h (več po AC itak ne vozim) in me to utruja. Veliko raje se odpeljem po stranskih poteh in si dajam duška z menjavanjem gor pa dol (pa naj bo diesel al pa bencinar). Pa še bol si skoncentriran na vožnjo in manj možnosti, da boš zaspal za volanom, ko se v kakšnih poznih nočnih ali zgodnjih jutranjih urah pelješ kamorkoli. In že zato, bi najraje mel bencinarja, tako da bo še nekaj let vozil dizla (zdraven si bom pa tudi jaz probal omislit AR 75 TURBO).
Slika
Uporabniški avatar
veloce
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5591
Pridružen: So Jan 10, 2004 11:23 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 1.8 16v TS Sport Pack 02
Alfa Romeo 159 2.0 SW TI 2.0 Mjet
Kraj: Ajdovščina

Avtomatik je pa logično popolnoma druga stvar. Ampak Avtomatik turbodizel pa sploh idealna kombinacija. Sam meni gre tisto menjavanje pri avtomatiku zelo na živce, ker nateguje brzine. Me spominja na trole po LJ. Edini, ki je dost fajn je multitronic od Audija. Ta je pa res zakon. Sem vozil 1.8 turbo multitronic in je idealna kombinacija, pa še sekvenčno možnost imaš. Če bi Alfa kej tazga naredilla, ne bi blo slabo. Tisti selespeed je pa polomija. Vozil in bil razočaran.

In še to. Edini tak bolj športen dizel, ki sem ga vozil je bla nova Ibiza TDI 130 konjev, ki ima 6 bzin in dosti kratka razmerja.
Slika
Uporabniški avatar
LaserJaMM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 7497
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 1:12 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

DIZLI SMRDIJOOOOOOOOOOO pa ni važn al je ALFA al pa VW FUUUUUUUJ!
Uporabniški avatar
veloce
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5591
Pridružen: So Jan 10, 2004 11:23 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 1.8 16v TS Sport Pack 02
Alfa Romeo 159 2.0 SW TI 2.0 Mjet
Kraj: Ajdovščina

He, sigurno ne tako, kot iz mrzlega katalizatorja. :mrgreen:
Slika
Uporabniški avatar
LaserJaMM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 7497
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 1:12 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

Men je isto... GNILA JAJCA = KATALIZATOR
GNILA JAJCA Z MAJONEZO pa diesel...
Uporabniški avatar
veloce
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5591
Pridružen: So Jan 10, 2004 11:23 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 1.8 16v TS Sport Pack 02
Alfa Romeo 159 2.0 SW TI 2.0 Mjet
Kraj: Ajdovščina

Mm, zanimiva primerjava.
Slika
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Že dalj časa vozim dizla, a je pravi balzam za dušo, ko se vsedem v maminega bencinarja! V vso tehniko pa se mi sedaj ne da spuščati, je že ginek podal moje mnenje in alfista! Dizli pač za športno vožnjo niso TO_TO, so pa žal nuja, če delaš dosti kilometrov! Pa naj jih raje vozijo VWjevci, Oplovci...
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Odgovori
  • Informacija