Ferrari diesel!?

Fiat, Lancia, Ferrari, Maserati,...
Odgovori
Uporabniški avatar
Alfa 145
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 19
Pridružen: To Nov 04, 2003 3:09 pm

Ferrari tudi z dizelskim motorjem
Mnogi so menili, da se kaj takega ne bo zgodilo, pa se vseeno je.

Ferrari bo namreč čez dobro leto predstavil svoj prvi model, kateri bo v nosu imel vgrajen dizelski agregat. Kot napovedujejo bodo dizelske motorje vgrajevali v model 575 M Maranello. Dizelski desetvaljni motor, ki ga obljubljajo bo imel 4,8 litra delovne prostornine, iz sebe pa bo iztisnil neverjetnih 575 konjskih moči. Luca di Montezemolo je napovedal, da bo model v prodajo stopil v prvih mesecih leta 2005, cena njega pa naj bi znašala okroglih 180 tisoč evrov. Kaj bo za Ferrari pomenil tak korak bomo vedeli šele čez nekaj let, saj bo lahko kot dosedanji zagrizen zagovornik bencinskih agregatov, zaradi tega koraka izgubi velik del svojih kupcev.


Sam mislim, da to nebo. kaksen glas bi imel ferrari??

pa 400 konjev :lol:

pomoje s tega nič ne bo!
Slika
Uporabniški avatar
LaserJaMM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 7497
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 1:12 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Uporabniški avatar
Byrkus
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 224
Pridružen: Sr Avg 06, 2003 2:48 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: MB

Hehe, spet smo polni predsodkov. :lol: Zakaj pa ne bi raje najprej počakali na rezultat, in šele potem šimfali? Kajti, če so moji rezultati pravi, ta motor bi zmogel 60 KM več kot bencinar, ter bi imel vsaj 500 Nm navora več. Za zmogljivosti se torej ni treba bati. Seveda pa razumem vas alfiste (jaz sem namreč zaprisežen citroënar) , ki imate radi rdeče polje merilnika vrtljajev pri cifri vsaj 8 ali 9, tukaj bi pa bilo že pri 5... To je pa menda poleg smrdljivih rok pri tankanju goriva tudi vse, kar bi temu ferrariju morebiti lahko zamerili.

Kar se pa tiče zvoka - vsak desetvaljnik, pa naj bo bencinarali dizel, ima nenormalen zvok.
Sem citroënar... pa se med alfisti vseeno dobro počutim... :D Slika
Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2069
Pridružen: Po Sep 29, 2003 9:28 am
Vozilo: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Q4 GT Junior
Kraj: Brda

Nisem še nič o temu prebral oz. slišal!! To se mi zdi kar precej za lase privlečeno! Dej pobej mi prednosti dizla v Športnem avtomobilu?? Pri takih Strojih, je zelo velik del užitka, ko stisneš avto čez smrtniških 7000 in še vedno vleče, pa tudi poje kot Pavarotti!!! =D> To je KLASIKA, ki jo bo težko zamenjat!

Ferrari dizel?? Mogoče a ko bo le-ta začel delat sedaj zelo popularne SUV-e!! Prej po mojem ne!!

Ciao Alfista :D

p.s.Če bi jaz imel denar za novega Ferrarija sem 100000% da NE bil bil NIKOLI DIESEL!!!! (vem, da se zarečenega kruha največ poje, #-o , a takega bi jedel =D> , tudi diesel) :mrgreen:
Slika
Uporabniški avatar
Byrkus
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 224
Pridružen: Sr Avg 06, 2003 2:48 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: MB

Alfista napisal/-a:Dej pobej mi prednosti dizla v Športnem avtomobilu??
Veš, kaj je ironija... Na vsem svetu obstaja zgolj eno samo pokalno tekmovanje, v katerem vozijo z identičnimi dizelskimi avti. To tekmovanje se odvija v Nemčiji, vozijo pa z Alfami 147 JTD, kdo bi si mislil... Nič golf, Alfa 147. 8) Dizel in šport očitno gresta zelo dobro skupaj, le v povojih je še vse skupaj. Kar je tudi po svoje nekoliko žalostno... :|

Pa da se navežem na vprašnje v citatu, prednost dizla v športnem avtu. Mogoče imajo skupnega več, kot bi kdo upal priznat. Mogoče se bo tale primerjava komu zdela kriminalno smešna; ampak moderni JTD ali TDI je po vseh primerjavahboljši od kakšneg GTI 16Vizpred dobrega desetletja. Hočem reči, 150 KM iz manj kot 2 litra prostornine pri dizlu, to je fantastično. Da ne omenjam, da je zaradi obilice navora tak motor bolj kultiviran. Poglejte primer iz vam znanih logov. Alfa 147 1.9 JTD 16V ima 140 KM in 305 Nm. Končna hitrost je 206, pospešek 0-100 je 9.1 sekunde, spije pa manj kot šest litrov. Govorim o letniku 2004. Zdaj pa pogledam v katalog 1995 - to še ni tako daleč nazaj - in poiščem konkurenčno bencinsko alfo. In najdem tole - Alfa 145 1.7 16V, ki ima 129 KM in 148 Nm, končna hitrost je 200 km na uro, pospešek 6.8 sekunde, poraba 8 in pol. Torej, razen pospeška so vse ostale cifre boljše pri sodobnem dizlu.

In ja, zavedam se, da male alfe niso športni avti (ali pač, kakor katera). Primerjava je pa vseeno znimiva.
Sem citroënar... pa se med alfisti vseeno dobro počutim... :D Slika
Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2069
Pridružen: Po Sep 29, 2003 9:28 am
Vozilo: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Q4 GT Junior
Kraj: Brda

Byrkus napisal/-a:
Alfista napisal/-a:Dej pobej mi prednosti dizla v Športnem avtomobilu??
Veš, kaj je ironija... Na vsem svetu obstaja zgolj eno samo pokalno tekmovanje, v katerem vozijo z identičnimi dizelskimi avti. To tekmovanje se odvija v Nemčiji, vozijo pa z Alfami 147 JTD, kdo bi si mislil... Nič golf, Alfa 147. 8) Dizel in šport očitno gresta zelo dobro skupaj, le v povojih je še vse skupaj. Kar je tudi po svoje nekoliko žalostno... :|

Pa da se navežem na vprašnje v citatu, prednost dizla v športnem avtu. Mogoče imajo skupnega več, kot bi kdo upal priznat. Mogoče se bo tale primerjava komu zdela kriminalno smešna; ampak moderni JTD ali TDI je po vseh primerjavahboljši od kakšneg GTI 16Vizpred dobrega desetletja. Hočem reči, 150 KM iz manj kot 2 litra prostornine pri dizlu, to je fantastično. Da ne omenjam, da je zaradi obilice navora tak motor bolj kultiviran. Poglejte primer iz vam znanih logov. Alfa 147 1.9 JTD 16V ima 140 KM in 305 Nm. Končna hitrost je 206, pospešek 0-100 je 9.1 sekunde, spije pa manj kot šest litrov. Govorim o letniku 2004. Zdaj pa pogledam v katalog 1995 - to še ni tako daleč nazaj - in poiščem konkurenčno bencinsko alfo. In najdem tole - Alfa 145 1.7 16V, ki ima 129 KM in 148 Nm, končna hitrost je 200 km na uro, pospešek 6.8 sekunde, poraba 8 in pol. Torej, razen pospeška so vse ostale cifre boljše pri sodobnem dizlu.

In ja, zavedam se, da male alfe niso športni avti (ali pač, kakor katera). Primerjava je pa vseeno znimiva.
Športni nisem napisal z veliko začetnico zaradi lepšega!!! :lol:

Roko na srce, ALFA ROMEO je bila mama Ferrariju, a dandanes se ne more primerjat, oz. je nesmiselno primerjat teh dveh znamk, ker imajo ciljno skupino povsem različnih kupcev, no ja različnih v smislu bančnega računa!!!

Ja jaz vem da je JTD16v odličen motor, sem ga tudi že vozil, a ti rečem da kar se športnih občutkov tiče, ter tudi zmogljivosti, je moj 2.0TS še vedno v prednosti!!! Da pa ne omenjam 2.0v6 Turbo, ki je tudi pri hiši, letnik 2000!!! Pri zadnjih dveh se pa poraba povečuje premosorazmerno z užitkom!!! #-o


Ciao Alfista :D

p.s. nisem proti športnim dizlom in tudi ne proti dizlu v Ferrariju, a mislim da tudi če ga bojo vgradili, ne bo šel v promet!!! Poglej kako oklevajo z dizlom pri Porsche Cayann-u, ki pa ni superšportnik kot 911, ali vsi Ferrariji!
Slika
Uporabniški avatar
dejan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1692
Pridružen: Ne Sep 07, 2003 5:03 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

da še jest pristavim svoj piskrček.

Ferrari je dolga leta gradil in vzdrževal svoj imidž, ki ga ljudje s primerno debelimi denarnicami očitno cenijo. Če dajo v serijski (ne v koncept) avto dizelski motor, mislim da bodo razočarali kar precej svojih kupcev in ostalih oboževalcev.

Zdaj naj pa še nekdo poizkusi podati logično razlago na sledeče vprašanje.
Imam keša, da ne vem kaj z njim početi, star sem 26 let in bi rad imel superšportni avto, in všeč mi je ferrari. Zakaj bi kupil ferrari z dizelskim motorjem??

P.S. Jest ne najdem odgovora.
Uporabniški avatar
davee
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 197
Pridružen: Po Nov 17, 2003 11:24 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

dr napisal/-a:da še jest pristavim svoj piskrček.

Ferrari je dolga leta gradil in vzdrževal svoj imidž, ki ga ljudje s primerno debelimi denarnicami očitno cenijo. Če dajo v serijski (ne v koncept) avto dizelski motor, mislim da bodo razočarali kar precej svojih kupcev in ostalih oboževalcev.

Zdaj naj pa še nekdo poizkusi podati logično razlago na sledeče vprašanje.
Imam keša, da ne vem kaj z njim početi, star sem 26 let in bi rad imel superšportni avto, in všeč mi je ferrari. Zakaj bi kupil ferrari z dizelskim motorjem??

P.S. Jest ne najdem odgovora.
DA BI PRŠPARU NA BENCINU, K SI TAK REVEŽ, DA SI BOŠ KUPU FERARIJA. PA ŠE FINO ČRNO BO KADIL, TKO K VSI DIZLI. K BOŠ PA BEJBIKO PELU NA VEČERJO, PA ŠE PARFUMA NE RABŠ, SAM NA BENCINSKI SE PREJ USTAVIŠ, AL PA KAR DOMA IZ CENTRALNE, DA ŠE MAL ČEZ STEČE. :lol: :lol: :lol:
P.S. Joke stari, da ne boš resno vzel. LP
let me fly
Uporabniški avatar
dizl
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 185
Pridružen: Pe Dec 05, 2003 1:46 pm

No ja, za vecino se je ocitno pojem dizla ustavil pri jugoproizvod golfih, sinonim za smrad, dim in klokotanje... Ampak nismo več daljnega leta nevemkdajže in današnji dizli presenečajo. Za zvok me preveč ne skrbi, ker bo V10 dizl žvižgal že zaradi št. valjev.. Veliko je verjetno takšnih, ki Ferarri kupijo zaradi zmogljivosti, ki bodo pri tem dizlu vsekakor zanimive, verjetno tudi konstanten navor v širokem področju, kar pride še kako prav pri zadnjem pogonu in nič elektronskih gizmotov. Bencinski motorji so že blizu meje možnega, dizli pa imajo še veliko "maneverskega prostora" in Ferrari zna pokazati korak naprej. Bo pa to vsekakor dvoboj med predsodki in tehnologijo.

Torej zakaj kupiti Ferrari dizl: zato ker bo še bolj strupen on bencinarja!!!

LP
Uporabniški avatar
Byrkus
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 224
Pridružen: Sr Avg 06, 2003 2:48 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: MB

Malo sem se poigral s ciframi. Zgoraj piše, da naj bi motor razvil 575 KM, vendar žal ne piše, pri katerih vrtljajih. Recimo, da bo to nekje med 4000 in 5000 /min, nad to cifro še nisem videl dizla teči. Vsaj ne pri največji moči. Dobil sem tele podatke o navoru:

575 KM @ 4000 /min -> 1010 Nm @ 4000 /min
575 KM @ 4500 /min -> 898 Nm @ 4500 /min
575 KM @ 5000 /min -> 808 Nm @ 5000 /min

To je navor pri največji moči. Kar pa zdaleč ni enako pojmu 'max. navor'. Ki bi bil po vsej logiki vsaj še za 15 do 20% nad temi ciframi...

Bencinski motor ima največ 589 Nm. ;) Pa veste, kaj bi se še znalo zgodit? Nasprotno od tistega, kar tukaj pravite. Namreč, da bi kupci nenadoma začeli večinoma posegati po dizlu! Zakaj? Hja, bogataši so čudne sorte ljudje, če je dovolj drago, bi kupili vse. Če je pa to še taka noviteta kot 'superšportni dizel', kdo ve. ;)

Jaz pa itak nisem na mestu, da bi ocenjeval, kaj je boljše in kaj ne. Nikdar ne bom imel toliko denarja, da bi se lahko odločal, kakšen motor naj bi imel v svojem ferrariju... :P
Sem citroënar... pa se med alfisti vseeno dobro počutim... :D Slika
Uporabniški avatar
davee
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 197
Pridružen: Po Nov 17, 2003 11:24 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Velika večina ljudi, ki si kupuje novega ferarija, si ga kupi ne zaradi zmogljivosti, ker le te n-x presegajo njihove vozne sposobnosti, ne zaradi zvoka, ker se radi pobahajo z najnovejšo akustiko, ampak preprosto zaradi tega, ker je to prestižnega značaja. Tudi sam nisem v vlogi osebe, ki bi lahko sodil o tem, dizel ja, dizel ne. Vem pa nekaj. Gospod direktor firme v Mostah, si je pri 59 letih kupil porša boxterja. Zakaj? Ker je njegov tast imel porša, ko se je poročil. Enkrat je vozil tist avto, želel si je le še porša. Zdaj ga ma. Pa revmo tudi.
let me fly
Uporabniški avatar
der_Alte
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 145
Pridružen: Če Nov 27, 2003 7:57 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Butast. Nej dajo raj turbino na tistga 12 valjnika k je že v Maranellu. Nima potem nben turbodizl kej praskat. Tud glede navora ne :evil:
Uporabniški avatar
davee
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 197
Pridružen: Po Nov 17, 2003 11:24 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Dosti jih vzame tudi na lizing-pušing. Pa pol brez j***dajalca ne smejo spreminjat avtomobila. Še radia ne brez pisne odobritve :cry: :cry:
let me fly
ginek
Alfist
Alfist
Prispevkov: 399
Pridružen: Po Dec 15, 2003 11:25 pm
Član Alfa Kluba: 0

Byrkus: glede predvidenih stevilk (Navor/Moc). Saj se lepo slis, ampak moras gledat navor na kolesih in ne na gredi. In ker ima dizel manj delovnih vrtljajev, bodo prestavna razmerja daljsa in s tem bo v koncni fazi cist isto na kolesih kot pri bencinarju. Razen ce mu dajo 16 prestav (kot pri tovornjakih :D :D

Da ne govorim da so dizel motorji bolj tezki in masivni, zaradi vecjih sil (visoka kompresija) so ojnice, bati...bolj masivni. Posledicno se tudi manj vrti. Kako masiven bo sele menjalnik :mrgreen:


Ne verjamem da bo Ferrari to res naredil, po moje se je nekdo malo pohecal. :D Je precej bogokletno

Da ne govorim o zvoku, ki ga (bencinski) Ferrari proizvaja pri visokih obratih....poezija.
Uporabniški avatar
dejan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1692
Pridružen: Ne Sep 07, 2003 5:03 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Sem se vozil s 360 Modena, pa vam povem, da če bi bil za zicom dizel in bi blo treba šaltat pri 5000 obratih, zgubiš 3/4 šarma tega avta, pa nima veze če isto leti. Poezija za ušesa, ko se motor enkrat zavrti kot je treba.
:D :D :D :D - približno takle nasmešek, sem imel potem še cel teden
Odgovori
  • Informacija