dizl napisal/-a:.
Torej zakaj kupiti Ferrari dizl: zato ker bo še bolj strupen on bencinarja!!!
LP
kakšne preglavice? pa dej še chipat 2.5 V6 pa jih ma mal več k 200HP, men se zdi da jih ma okol 210HPMITT napisal/-a: Hehe, me pa zanima razlika med 2.5 V6 ~190KM in 2.4 mJTD 175KM, chipano na 200KM. Hehe. Tole zna delat preglavice.
Dizel je boljši SAMO in še enkrat ponavljam SAMO pri porabi goriva! Ker za primerjavo vzemi ti TURBO bencinarja, saj ko govorimo sedaj o dizlu, je kar samoumevno da je TURBO!! Kot zadnjič, k nism mogu prepričat soseda da so BMW-ji 320d, 525d, 740d......it d TURBOdizli!!! On je trdil da nimajo turbine!!! TURBINA in CR dajeta vsekakor dizlu novo rojstvo, zato se je momentalno pozabilo na bencince!!!dizl napisal/-a:Le zakaj bi dizel šel bolje?
Khm, že samo gorivo ima večjo kalorično vrednost, da izkoristka sploh ne omenjam, navor v dosti širšem področju in posledično večja povprečna moč... Ampak za to je treba pa že vedeti, kako sploh dela, ane? Za tiste, ki živijo še v času golfa No.1, pa itak ni pomoči, dizl bo vedno kadil, ropotal in sploh ne gre nikamor.. Aja, pa CR dizli vžigajo do ene minus nevemkolkže brez predgretja, če se komu res tolk mudi, da ne more počakat..
Na kratko: preberi o moči in navorih, pri različnih obratihdizl napisal/-a:Le zakaj bi dizel šel bolje?
Khm, že samo gorivo ima večjo kalorično vrednost, da izkoristka sploh ne omenjam, navor v dosti širšem področju in posledično večja povprečna moč... Ampak za to je treba pa že vedeti, kako sploh dela, ane? Za tiste, ki živijo še v času golfa No.1, pa itak ni pomoči, dizl bo vedno kadil, ropotal in sploh ne gre nikamor.. Aja, pa CR dizli vžigajo do ene minus nevemkolkže brez predgretja, če se komu res tolk mudi, da ne more počakat..
der_Alte napisal/-a:diesel brez turbine je nepremičnina
to se pa strinjam!!!dr napisal/-a:Sem se vozil s 360 Modena, pa vam povem, da če bi bil za zicom dizel in bi blo treba šaltat pri 5000 obratih, zgubiš 3/4 šarma tega avta, pa nima veze če isto leti. Poezija za ušesa, ko se motor enkrat zavrti kot je treba.
- približno takle nasmešek, sem imel potem še cel teden
kje si se pa vozil, jest sem se v portorožu na dirkiAlfa 145 napisal/-a:to se pa strinjam!!!dr napisal/-a:Sem se vozil s 360 Modena, pa vam povem, da če bi bil za zicom dizel in bi blo treba šaltat pri 5000 obratih, zgubiš 3/4 šarma tega avta, pa nima veze če isto leti. Poezija za ušesa, ko se motor enkrat zavrti kot je treba.
- približno takle nasmešek, sem imel potem še cel teden
za nasmesek pa verjamem, podobno imel tudi sam!
Hehe, a zdej ga boš pa kar odpisal, samo zato, ker ima v prodaji dizla? Mogoče pa to pove, da so tudi iz dizla sposobni narest brutalen avto, ki je celo športen, pa čeprav ima omejitev vrtljajev pri 5.500.Turtle napisal/-a: Ferarri dizel?......Če to naredijo ga odpišem, glih tako kot Jaguarja.....Osebno bi ob avtu kupoval imidž....Porche je vsega zgubil z terenskimi jetri......Mislm, to je zdej sam še tovarna avtomobilov...nič več tovarna športnih avtomobilov....če nardijo pr Ferarriju isto pol so pa res cepci.....
btw Byrkus: A mogoče več če je kdaj obstajal Aston Martin z dizlskim motorjem....mislm, kot (malo)serijski avto?
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov