A slučajno kdo ve, kdaj bo prišel na trg. Menda so naročila že sprejemali sam proizvodnjo pa kar prelagajo. Saj ne da ga bi kupil, imam raje svojo Alfico , sam kar taku.....Mi je ful všeč in se ga v Ženevi lani nisem mogel nagledati, ker sem vedel, da je pod pokrovom več konj ku v Lipici .
Brez zamere, samo Bugati je francoski avto in ne italijanski, tako da bi bolje spadal en topic nižje. Drugače pa mi je še kar všeč, samo preveč diši po VW, kar mu takoj malo zniža oceno. Spet pa ne veliko. Nekatere napovedi glede tega avta so baje zelo črne. Ni dovolj naročil, preveč VW tehnike, da bi bil vreden svojega denarja in dovolj prestižen.!
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Byrkus napisal/-a:Niso še uspeli narediti menjalnika, ki bi vzdržal 1250 Nm, in ki ne bi bil tovornjaški.
Lahko bi se vrnili na temo ferrari dizel, kjer sem že napisal nekaj na to temo. Pri takih močeh bi bilo bolje pustiti motor, da bi se vrtel malo višje in imel malo manjši navor. Potem pa nastopijo težave, ker je to turbo motor in ga ni mogoče spustiti v višje vrtljaje, saj potem turbina ne bi več zmogla dovoljšnjega poljenja valjev. Pa še kakšen problem se pojavi!
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Točno tako, ne. Je pa težava tudi v tem, da očitno NOČEJO pasti pod mejo 1001 KM... Tako da bi tudi v primeru, da bi bila ta moč dosežena pri 10k rpm, v istem trenutku navor še vedno znašal visoke 703 Nm, in morebiti bi sedaj max navor bil 'le' še 1000 Nm - kar je pa še vedno blazna cifra...
Če mene vprašate, že polovica te moči bi zadostovala. Tudi 500 KM bi v takem avtu zadostovalo za 325 do 335 kmh končne hitrosti. Pokažite mi nekoga, ki bi sploh peljal tole pošast s 406 kmh naobičajni cesti...
Mimogrede, absolutni svetovni rekord v hitrosti na običajni cesti še vedno vodi v januar 1938, ko je Rudolf Caracciola s specialnim mercedesom divjal 438 kmh.
Sem citroënar... pa se med alfisti vseeno dobro počutim...
Če se prav spomnim, sem prebral, da so imeli (imajo) pri veyronu tudi probleme z aerodinamiko. Zadeva nima nekih resnih fiksnih spojlerjev, samo nekakšne, ki pri določeni hitrosti lezejo ven. Očitno niso dovolj učinkoviti in avto je že precej pred omenjenimi 406 km/h kazal željo po letenju, zato so max. hitrost elektronsko omejili, kar pa je za tak avto bolj slaba reklama..
Byrkus napisal/-a:Točno tako, ne. Je pa težava tudi v tem, da očitno NOČEJO pasti pod mejo 1001 KM... Tako da bi tudi v primeru, da bi bila ta moč dosežena pri 10k rpm, v istem trenutku navor še vedno znašal visoke 703 Nm, in morebiti bi sedaj max navor bil 'le' še 1000 Nm - kar je pa še vedno blazna cifra...
Če mene vprašate, že polovica te moči bi zadostovala. Tudi 500 KM bi v takem avtu zadostovalo za 325 do 335 kmh končne hitrosti. Pokažite mi nekoga, ki bi sploh peljal tole pošast s 406 kmh naobičajni cesti...
Mimogrede, absolutni svetovni rekord v hitrosti na običajni cesti še vedno vodi v januar 1938, ko je Rudolf Caracciola s specialnim mercedesom divjal 438 kmh.
Morda bi morali razviti kakšno alternativno obliko prenosa navora. Kakšne harmonične prenosnike ali kaj takšnega!
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
žal nemško ne razumem no ja neki že ampak še to sm pozabil pač če bi bla alfa bi si posnel in dal prevesti če ne drugače mislim pa da je blo par mesecev nazaj, ker so pa skos ponovitve ne DSF tko da bo zihr kaka ponovitev
Če se ne motim, tisti posnetki na DSF niso bili plod testiranja, ampak tovarniški posnetki prototipa. Če bi bil test, bi tudi odprli vrata in oba pokrova - tako so pa od notranjosti pokazali le fotografije, ki so znane tudi z interneta.
Sem citroënar... pa se med alfisti vseeno dobro počutim...