Bugati Veyron

Fiat, Lancia, Ferrari, Maserati,...
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Walter de' Silva napisal/-a:
BTW: Gredi se dimenzionirajo glede na gume in na njihov zdrs in nič drugega. In verjemi, če ne bi bil problem narediti takšnega menjalnika bi ga vsi delali. Glede okusa raznih arabskih šejkov pa ne bi izgubljal besed. Že da vozijo MB pove dovolj. Kako kopujejo slike, ki so v resnici fotografije pa tudi pove svoje. (Če se še kdo spomni čalnkov iz mladine).

Pa še nekaj, koliko tehnologij iz fiatov najdeš v ferrariju?
Gredi se dimenzionirajo glede na gume in njihov zdrs? To pa je total mimo. Potemtakem bi recimo brusilni stroj, z brusnim kamnom premera 1 m za zagon sploh ne bi potreboval gredi. (Razen za premagovanje zračnega upora!)
Kaj si že slišal kdaj za vstrajnost??! M=J×@

Phaetonov pa so v Nemčiji lani prodali 3.104, alf 147 pa 7.726, 156 pa 6.235, GTV 634 in 166 559 kom. :mrgreen: :mrgreen:
In če gledamo da povprečen phaeton stane kot ca. 5 povprečnih alf. Tako slabo jim očitno ne gre. Kaj želi človek več?

Pa še
Bmw 7: 7.881
Audi A8: 6.988
Mercedes S: 9.865
Vseeno razmišlja VW, da bi svojo admiralsko ladjo nehal proizvajati, tako vsaj navaja AUTO BILD, sam pa ne vem kako stojijo z njim. Mislim, da na vseh tujih trgih dokaj slabo, napram temu kako prodajajo A8. Glede dimenzioniranja gredi v pogonskih sklopih pa se res dimenzionira glede na zdrs gum in seveda z nekim varnostnim faktorjem. Drugače pa se vse gredi načeloma dimenzionirajo glede na tri faktorje, max navor, poves in max dovoljeni kot zasuka. Pri prenosih seveda upoštevamo tudi lastne vztrajnostne momente, a ti so pri avtomobilih navadno zanemarljivi glede na navore, ki jih te gredi prenašajo od motorja do ceste. Če želiš ti fotokopiram enih par tisoč strani literature o tem. Vse od Vesenjaka, Alujeviča pa do Millikena.
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Uporabniški avatar
dizl
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 185
Pridružen: Pe Dec 05, 2003 1:46 pm

No, pa je novička pricurljala tudi k nam, bolj slabo kaže...

Veyron v steni

Bugattijev megašportnik se je znašel pred nepremostljivimi težavami.
Že več kot leto dni se pri Bugattiju, ki je pod Volkswagnovo nadoblastjo, ukvarjajo s problemom aerodinamike. Avto pri najvišjih hitrostih tja blizu 406 km/h, kolikor zmore, postane praktično nevodiljiv, zato bi ga morali oblikovno povsem predelati. Šef Pišetsrider bo zato v Ženevi povedal, da bo imel milijon evrov drag Bugatti Veyron blokado pri 330 km/h. Vsi, ki bi potem kaj brkljali po elektroniki, najbrž ne bodo živeli dovolj dolgo, da bi povedali občutke.

http://www.avtomania.com/novice/default ... ge&id=1536
Uporabniški avatar
LaserJaMM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 7497
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 1:12 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

haha to mi deli VW
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Ko se konstruktorji hroščev spravijo delat nad avtomobile! :lol:
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Uporabniški avatar
veloce
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5591
Pridružen: So Jan 10, 2004 11:23 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 1.8 16v TS Sport Pack 02
Alfa Romeo 159 2.0 SW TI 2.0 Mjet
Kraj: Ajdovščina

He, pa še Kenigov športni bolid ima boljšo aerodinamiko pri 400 km/h, pa da VW ne more narest boljše. :lol:
Slika
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Za Koenigsegga nihčew čisto točno ne ve, kako aerodinamiko ima pri 400 je pa res, da je zraven stare tovarne, ki je lani pogorela, stal vetrovnik od SAABa, kjer delajo Gripne! Mogoče je znanje od tam izviralo!
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Uporabniški avatar
veloce
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5591
Pridružen: So Jan 10, 2004 11:23 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 1.8 16v TS Sport Pack 02
Alfa Romeo 159 2.0 SW TI 2.0 Mjet
Kraj: Ajdovščina

Sej tja so tudi za nekaj časa preselili proizvodnjo. Zanimivi avti.
Slika
Walter de' Silva
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 147
Pridružen: So Nov 08, 2003 12:43 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

Hehe, eno krepko sem našel za tiste tomaže, ki pravijo, da ima VW težave z Nm.

No torej, če je temu tako, potem mi razložite, kako menjalnik od poldirkalnika Lotec Sirius zmore kar 1300 konjev pri 6400 obratov in neverjetnih 1300 Nm navora pri 3400 obratih.
Pa za motor so vzeli navadni mercedesov šestlitrski dvanajstvaljnik in mu dodali kar dve turbini z 1.2 bara nadtlaka.

Menjalnik pa je "dirkaški 5 stopenjski znamke Hewland. In če pogledate stanejo tile "čudežni menjalniki", katerih po besedah nekaterih "sploh ni morgoče naredit" med 9000 in 30000 britanskih funtov.
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Imel sem celo čast govoriti z lastnikom tega leteca in sicer je eden od sodnikov na formuli SAE in letos ga bom povprašal kako je kaj z njegovim menjalnikom! Drugače pa nismo pisali, da ga ni možno naredit, samo da ga v VW ne bodo znali naredit! :lol: :lol:

Brez zamere, saj vsi vemo, da o vsem odloča le denar!
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Teo napisal/-a:Imel sem celo čast govoriti z lastnikom tega loteca(žal ne o njegovem avtu) in sicer je eden od sodnikov na formuli SAE in letos ga bom povprašal kako je kaj z njegovim menjalnikom! Drugače pa nismo pisali, da ga ni možno naredit, samo da ga v VW ne bodo znali naredit! :lol: :lol:

Brez zamere, saj vsi vemo, da o vsem odloča le denar!
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Uporabniški avatar
dizl
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 185
Pridružen: Pe Dec 05, 2003 1:46 pm

Walter de' Silva napisal/-a:Hehe, eno krepko sem našel za tiste tomaže, ki pravijo, da ima VW težave z Nm.

No torej, če je temu tako, potem mi razložite, kako menjalnik od poldirkalnika Lotec Sirius zmore kar 1300 konjev pri 6400 obratov in neverjetnih 1300 Nm navora pri 3400 obratih.
Pa za motor so vzeli navadni mercedesov šestlitrski dvanajstvaljnik in mu dodali kar dve turbini z 1.2 bara nadtlaka.

Menjalnik pa je "dirkaški 5 stopenjski znamke Hewland. In če pogledate stanejo tile "čudežni menjalniki", katerih po besedah nekaterih "sploh ni morgoče naredit" med 9000 in 30000 britanskih funtov.
Ni problema, samo tak menjalnik pri takšni uporabi ne drži ravno 200 kkm. Lahko pa seveda na vsaki bencinski poučijo osebje, da vsakič, ko natankaš, naredijo še "šnelservis" na menjalniku...
Walter de' Silva
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 147
Pridružen: So Nov 08, 2003 12:43 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

dizl, ti si pa humorist. Pa saj se ne boš s tem v službo vozil, da boš 200.000 km v petih letih naredil.

Če pogledaš malo po internetu imajo ferrari max. ca.130.000km in to pri že več kot 10 letih. Pa še te lahko na prste prešteješ.
In potem bo za kupce pomembmo da z veyronom naredijo 200.000 in to po možnosti še v garanciji.

Pa še drugo vprašanje:
Koliko km si lahko povprečno naredil z alfinim menjalnikom dokler ni šel sinhron druge prestave. Pa tudi pri drugih ročnih menjalnikih gredo sinhroni ali pa se pojavijo kakšne druge težave. Velikokrat pred 200.000!

Dobro, si pač našel en izgovor da VAG malo dol potolčeš. Samo izviren ravno nisi bil.


Teo:
Ni problema. Saj ne zamerim nikomur. Samo včasih moram koga na realna tla postavit.
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Walter imaš prav, kar si zgorajj napisal,a vseeno tudi tebe kdaj zanese in bi prav tako moral biti malo bližje tlom. Drugače pa glede superšportnika, ki je zgoraj predmet debate, vseeno velja, da os se ga lotili delat ljudje, ki s ultimativnimi avtomobil dotlej in še vedno nimajo bog ve koliko izkušenj, niti iz F1 ne!
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Walter de' Silva
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 147
Pridružen: So Nov 08, 2003 12:43 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

Teo, spet en brc v temo. (ne ono t tlemi, izkušnje mislim)

VAG v F1 doslej res ni imel vidnih uspehov. V bistvu ne vem če so sploh sodelovali. Toda od kdaj je F1 merilo kako dober avto zna kdo narediti? Menda ne misliš, da imajo inženirji v formuli 1 toliko prostega časa, da lahko mimogrede še en ali dva avtomobila naredijo.

Lamborgini, Bentley in Bugatti pa so doslej izdelovali LE superavtomobile (in mogoče še tu in tam kak traktor :mrgreen: ) in superšportnike.
Z Audi R8 in Bentley Speed 8 so recimo zmagali na 24 urni dirki v Le Mansu. Audi ima tudi uspehe v praktično vseh touring car serijah in tudi iz rally-ja.

Bugattijev EB110 je pred leti recimo bil najhitrejši serijski avtomobil. Z 650 konji in 360 km/h končne hitrosti je recimo hudičevo blizu celo samemu Enzu ki ima 660 konjev in približno enako končno hitrost.

Kdo potem po tvojem mnjenju sploh ima dovolj izkušenj za takšno početje? In zakaj lahko konec koncev neka "mala" podjetja kot sta Lotec in Koenigsegg naredita ultimativno športno vozilo, multikoncern VW pa ne?? Malo skregano z pametjo ane? In zakaj razni M-i, S-i in AMg-ji ter marsikdo drug brez blokade dosegajo 300km/h brez kakšne osupljive aerodinamike?
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Mislim, da Bugati še ni bil v Vag koncernu, ko je naredil EB110, ali pa me popravi, če se motim! Prav tako Bentley ni nikoli delal superšportnih avtomobilov, lamborgini pa je imel zasnovo za zadnjega svoje superšportnika nerejeno še pred prevzemom Audija, ki je nato močno krtiziral le to in uvedel nevem kakšne kriterije pri končni izdelavi, o ostalih spremembah pa ni bilo veliko novic!
Uspehe Audija RS8 in nato problečenega le tega v Bentleya pa je treba le pohvaliti, a tako kot si napisal, izkušnje iz konstruiranja tekmovalnih avtomobilov se običajno ne prenašajo v prakso!


Kda pa ima izkušnje narediti superšportne avtomobile, tisti, ki jih konstantno gradijo zadnjih vsaj 30 let. Bugati tukaj odpade, saj razen EB110 zadnjih 65 let ni naredil niti enega in je tako ostalo zgolj še le ime. Lamborgini pa je tudi zamenjal toliko lastnikov, da je vprašanje koliko izkušenih ljudi je tam ostalo.

Koliko pa prinesejo izkušnje pa lahko zopet pogledaš v svet F1 in vidiš koliko pomeni imeti v ekipi ljudi kot je tisti malo francoz pri Ferrariju. Pa mislim, da on nič ne konstruira, a ima tako bogate izkušnje pri gradnji dirkalnikov, da vse ekipe, ki ga imajo vedno zmagujejo. V avtomobilski industriji najverjetneje obstajo podobni ljudje, a vprašanje je koliko jih je pri Vagu, če so vse firme, ki so jih kupili imele zgolj še le ime, sami pa niso nikoli doslej gradili superšportnikov. Lahko pa da jih imajo, ne vem. Vem samo, da se jim je očitno Veyron ponesrečil.

Čudno, da se ENZO ni!
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Odgovori
  • Informacija