NOx afera (trenutno VW)

kar vam pade na pamet
Odgovori
ziga22
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 754
Pridružen: Če Nov 13, 2008 6:26 pm
Vozilo: 2006 Alfa 159

OK, najbrž že veste za kaj gre. Nagradno vprašanje je, če goljufajo tudi drugi? Večina EU znamk (Fiat, Opel, VW) proda zelo veliko dizlov, če se izkaže, da so vsi goljufali bo to velik problem... Kaj mislite? Goljufajo tudi naši makaronarji? :D :D
Uporabniški avatar
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3840
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Glede na to da se vsi hvalijo s stevilkami o izpustih sem misljenja da goljufajo popolnoma vsi :) tudi nasi makaroncki...
ziga22
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 754
Pridružen: Če Nov 13, 2008 6:26 pm
Vozilo: 2006 Alfa 159

Hehe, ja možno. Saj to me skrbi. Je pa funny, da TDI z EURO6 oznako komaj dosega EURO4 normative :D :mrgreen:
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Kaj točno dizelskega pa je Fiat v ZDA prodajal? Meni se zdi, da samo bencinarje, za tiste pa EPA nima strogih regulacij.
ziga22
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 754
Pridružen: Če Nov 13, 2008 6:26 pm
Vozilo: 2006 Alfa 159

VW presega tudi EURO5 in EURO6 normative, tako da je vprašanje tudi, kako bo v EU s tem. Euro6 presegajo za vsaj 5x in do 25x.
Uporabniški avatar
SchumacherM
Alfist
Alfist
Prispevkov: 389
Pridružen: Sr Feb 20, 2013 9:03 pm
Kraj: Velenje

Italijani se mi zdi da so na srečo predrvasti za kaj takega.
Uporabniški avatar
wolfyy
Administrator
Administrator
Prispevkov: 4281
Pridružen: So Maj 01, 2010 9:46 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair TCT
Kraj: Kanal

Italijani glede na oglaševano porabo še najmanj od vseh zavajajo (grande punto iz leta 2006 pri kombinirani vožnji ima predpisano porabo 6,5L/100km se mi zdi, dosegamo pa 5,5L/100km), medtem ko leto novejša KIA ima realno cca 1L/100km višjo od predpisane.

o tistem da porabijo pa 3 litre pa ne bi debatiral :mrgreen:

in ja zanimivo bo videti če se bo europa dvignila zaradi tega (komaj čakam, ker te smrduhe črne, za katerimi nastane oblak dima za njimi bi vse pometal na tehničnem (ja tu sem spadate vsi z blindiranim EGRjem in odstanjenim DPFjem...)...jaz moram na bencinarju pa vsakih 70k km menjat lamdo sondo, da pridejo plini skoz, brez da uni z zelo temnimi sončnimi očali gleda na ekran...)
Svet bo boljši, ko se bodo ljudje začeli ukvarjati sami s seboj namesto z drugimi
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

Tvoj zadnji odstavek je popolnoma nepotreben....
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6069
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Zato so pa se švabi toliko upirali in dosegli časovni zamik za novo EU normo!
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

VW ustvari skupno v grupi povprečno 10 milijard čistega dobička letno, tole zadevo izvaja od leta 2007 do 2015 (ujeli so jih že lanskega marca) in zdaj jim bodo naložili neko kazen, ki se bo najverjetneje izvesodno poravnala, kot je to navada za 10% realnega oškodovanja. Mimogrede, za te eko-avte so dobivali povsod nagrade in še huje, državne pomoči oz. sofinanciranje za razvoj in prodajo okolju prijaznih modelov.

Podobno poravnavo je izvedel recimo GM, ki je izračunal, da se mu bolj splača izplačati smrtne žrtve avtov, ki so dobesedno eksplodirali kot jih vpoklicati in popraviti ali pa Toyota, ki je izplačala smrtne primere zaradi avta, ki je nenadno pospešil in ubil potnike, kot bi zadevo popravil za nazaj itn. Primerov je kolikor hočete.

Skratka - VW je v tem času ustvaril okoli 90 milijard dobička, plačal bo recimo max. 10 milijard za poravnavo. Še vedno bo vodilna znamka na svetu, še vedno bo imel največji tržni delež in še vedno bo prodal neverjetno veliko vozil. Temu pravijo ekonomisti več kot samo dober posel :P

Padec vrednosti delnice nima veze kot tudi ne bo imelo veze nižanje ugleda. Podobne afere niso ubile Toyoto, niso ubile Audi, niso ubile BMW, niso ubile GM ... Pa tudi Nemci si niti slučajno ne morejo privoščiti sesutje cele ekonomije (kar bi recimo stečaj ali bankrot VW-ja gotovo pomenil!) samo zaradi nekih okoljevarstvenih kršitev, na katere se roko na srce prav nihče niti malo ne ozira ... Če bi bilo tako, BMW nikoli in nikdar ne bi mogel razviti/uporabljati/prodajati svojega sistema prisilnega pihanja čistega zraka v izpuh za dosego čistejših emisij kot eko zadevo ... Ker je roko na srce nič drugega kot goljufanje. Pa podobne sisteme zdaj že uporablja kar nekaj tovarn zapakirane v fensi besednjak o čistem izpuhu in okolju prijaznih modelih.

Če pa kdo misli, da bo znamka, ki je najprej nastala in potem resnično zaživela po dekretu in načelih nacistov, sama od sebe ravnala v skladu z nekim vzgibom o tem kaj je prav in kaj ni prav, pa se prekleto moti.
tomasso
Alfist
Alfist
Prispevkov: 416
Pridružen: Ne Jan 05, 2014 11:01 pm

Zgodila se je hujša katastrofa: FC Bayern - nima veze z BMW - je premagal Wolsburg - hišno fudbalersko moštvo VW s 5:1, gole so jim nasuli v 10min.

Za vse okoljske moraliste: bežte na bicikel.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Tudi Bayern ima VW za sponzorja - Audi.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Bild piše, da je notranja revizija že pokazala dopise s strani firme Bosch, ki je VW že leta 2007 opozarjala, da kar počnejo je kaznivo in goljufija. Avtor zloglasnega softwarea je namreč ravno Bosch, ki ga je VW-ju izdelal za testne namene, VW pa ga je potem vgrajeval 9 let v svoja dizelska vozila, da mu ne bi bilo potrebno razvijati učinkovitega sistema za čiščenje izpuha. Tako so na vsako prodano vozilo prihranili cca. 300€ na stroških, kar pri 11 milijona prodanih vozilih znese ohoho denarja =D>

Kasneje leta 2011 so vodstvo o tem opozorili tudi VW-jevi interni inženirji, ki so vedeli kaj počnejo in se zavedali, da je to kaznivo.

In toliko o tem, da gospodje pri vrhu niso vedeli čisto nič od tega :P

http://www.bild.de/geld/wirtschaft/wirt ... .bild.html" onclick="window.open(this.href);return false;

V EU se je zadeva pometla pod preprogo, ker tukaj ne veljajo 1. tako strogi predpisi kot v ZDA (oz. zvezni državi Kalifornija, kjer te teste izvajajo rigorozno na dve leti na vsa vozila) in 2. firme niso odgovorne za kazenske zadeve kot v ZDA, kjer je firma=oseba vključno s kazenskopravnimi posledicami in ugodnostmi. Zna se torej zgoditi, da bo kar nekaj vodstvenih ljudi iz VW-ja šlo v zapor za 6 mesecev do 10 let, kolikor je zagrožena kazen za goljufijo v ZDA (pokazatelj je recimo primer Enrona ali Madofa, kjer so vodje kazensko odgovarjali za goljufijo).

Kot kaže pa se denarni kazni tudi ne bodo izognili kar tako. V EU je zadeva bolj ugodna za VW, ker ima veliko svojega kadra na visokih položajih v EU komisijah, EU organih in nemški vladi.

Med tem je recimo včeraj nemška ministrica za okolje rekla, da so čisto vsi vedeli, da TDI motorji ne izpolnjujejo nobenih okoljskih zahtev, da pa to ni stvar njenega ministrstva, pač pa ministra za promet, ki pa je tiho že odkar je zadeva prišla v javnost in je izginil neznano kam.

Že recimo ADAC je VW vrgel na vseh testih, ko so jih testirali po principu RDE (real driving emissions), toda potem so RDE princip opustili in upoštevali spet stari laboratorijski cikel merjenja za katerega je bila programska oprema tudi napisana.

EPA pa je VW o tem prekršku obvestila že v začetku leta 2014, ko so opravili meritve preko ICCA-ja, ker so začeli v ZDA z agresivno kampanjo o svojem čistem dizlu in so jih ljudje prijavili zaradi zavajanja potrošnikov. Ko so stvar potem dali v preiskavo so prišli do zdaj že javno znanih ugotovitev. VW je potem sklenil, da bo cca. 480.000 defektnih vozil vpoklical in popravil, a se 1 leto in pol ni nič ukrepalo, zato je EPA udarila javno po njih.


FCA, PSA, Japonci, Korejci in Ameri so za zdaj še tiho. Nekateri (BMW, MB) so že rekli, da so angelčki in nimajo nič s tem, čeprav je BMW že padel na EU RDE testu (11x je presegel mejno vrednost), v ZDA pa ima vgrajene dodatne sisteme za čiščenje izpuha, ki jih v EU nima :lol:
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9757
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Seveda vsi so angelčki...

Recimo en primer iz "naše" kobilarne.

EGR se po 1 minuti delovanja motorja v prostem teku na JTDjih zapre.
Je to dovoljeno? Pomojem ne čist...
ziga22
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 754
Pridružen: Če Nov 13, 2008 6:26 pm
Vozilo: 2006 Alfa 159

Wau, zanimivo branje. Kaj pa transportna vozila, tam je najbrž še manj striktno vse?
Odgovori
  • Informacija