ne more delati normalno, ker ti stalno odriva in imaš veliko "prostega" hoda predno začne bremza grabiti.......verjetno pedalo prime čisto spodaj ali pa moraš celo 2x pohoditi.....potem prime super, dokler ni vmes spet nekaj km brez pritiska na bremzo, kjer se spet ploščice pretirano razmaknejo.....in ploščice boš imel postrani obrabljene.....jih boš moral verjetno na šmirgel zbrusiti, da bodo spet ravne....
čim hitreje zrihtaj!!...če ti feder ni že dol padel....ker ga zelo slabo drži
Pedal dela normalno. Ob vsakem pritisku prime normalno.
Na začetku mi par dni ni prijel normalno pedal, je šel v prazno, sedaj pa vedno brez problema. Bom zrihtal jutre.
Hvala
Banny napisal/-a:Je kdo že razstavljal šobe za pranje žarometov?
Zanima me, kako deluje periskop, ki dvigne šobe iz odbijača. Ven ga voda porine, kaj pa nazaj? Ena šoba se mi noče pospravit. Izven naselja, kjer so hitrosti večje, ji uspe se skoraj pospraviti, če pa špricam v naselju, pa ostane zunaj
Problem je v tisti gumici (slika 3, 4). Pade iz sedišča in ne dovoli batu da se vrne v prvotno pozicijo. Lahko jo fiksiraš z kapljico kakšnega boljšega cianoakrilata (loctite 480). Pri razstavljanju si pomagaj s fenom. Plastika mora biti mehka, drugace pozabi...
Uporablja mogoče kdo kristalno kroglo?
Sedaj se mi je v drugo pojavil problem, da mi pri pospeševanju vrže v varni način. Avto je ogret, dobrih 20km za seboj.
Napaki pa javi P0238 ter P0101.
Je možna težava s turbino, ali je map senzor v poslavljanju
Bom še enkrat prašu, če mi zna kdo pomagat.
Avto ob normalni obremenitvi deluje normalno. Če pa nenadoma pospešim (prehitevanja), mi javi napako na motorju. Napaka pa se izpiše ta
Lahko da overboost ventil nagaja, lahko se ti lopatice na turbini ne premikajo "brezhibno" ali pa se malo zatikajo in je posledično premik lopatic prepočasen in pride do previsokega tlaka turbine...