Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori

Katero barvo izbrati za 164?

Rdeča!
66
73%
Črna!
24
27%
 
Skupaj glasov: 90
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Binji tole nima veze s tem o cemer se govori v Filipovi temi. On bi serijske linerje uporabil, samo povrtane za 0.5 oz, 1mm. Tukaj ni predelave bloka za vecje linerje in ostalih problemov. Serijski alfini linerji grejo komot na 94mm ni pa to nek velik dobitek (cca 40-50ccm) se pa sigurno splaca ce nekdo nima lepih linerjev in batov. Predlagam povrtanje na 94mm, druge bate (pa se vecja kompresija je pol) pa lepo 100 oktanca tankat pa terat hudica :mrgreen:
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Aha, se vidi, da nimam pojma o tem :mrgreen: Potem sem pa še vedno kandidat za group buy :) Sigurno ne bo škodilo novih batov noter dat.
So pa za 12v verjetno kaj drugačni bati? Koliko je pa za 3.2 stock premer batov?
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Sicer naceloma 24V glih nimajo nekih problemov z obrabo. Razn ce so bli res gnani pa slabo vzdrževani. V tvojem primeru, bi znalo bit, da boš rabil nove bate ja :) Razn ce so samo obrocki tolko zanic.. So 12V bati od 24V razlicni ker ma en 2 ventila na bat, drugi pa 4. Pa druga kompresija.


Lepotno tekmovanje. 1. krog za finalni izbor v teku :lol: Upam, da bo sploh bil ker za v finale :lol:

Slika

Ker to so namrec že odpisani :roll: :mrgreen:

Slika
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Lepa zbirka :)
Jah, če se že gremo, se gremo zares... Sporoči, če jim imaš plan pisat pa lahko še zame vprašaš, če se ti da. Drugače jih bom pa jaz kaj povprašal.
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Sem že pisal vsem, pa še dodajl jih par. Bom javil kakšni bodo odgovori :)
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

To vse odpade haha. Edino wossner. Ostali, ki sem jih pisal ali ne morejo/nimajo ali pa 250€ bat :lol:


Drugace pa. Kupil mikrometer. Nov. Preveril s standard palcko 75 mm, da je tocen in še nesel preverit k drejarju, da sem še enkrat dobil potrjeno tocnost. Potem pa preživel pol dneva v garaži skoraj in pregledal, ocistil predel merjenja, premeril in oznacil vseh 30 batov. Zadeva je pokazala drugacne rezultate kot vse meritve do sedaj. Tako, da jz bom kr verjel mojim meritvam, ker sem meril 100% tocno kot se mora, naprava bi tudi morala biti 100% tocna. Meritve opravljene na 19.5°C, kar je idealna temperatura za meritve.

Slika

Slika

3 pogojno ok, ostalo smeti.
Slika

Zmagovalca sta definitivno ta dva :lol:
Slika

Slika

Moji so pa po mojih meritvah 4 cisto ok A klasa in 2 pogojno A klasa (5 tisocink pod toleranco).
Slika

Zdej te dni verjetno dobim še za cilindre premerit. Pa ce je ok, ne bom nic kompliciral, pa sestavil. Pa magari kdaj kasneje nabavil novo, ce bo potrebno.

Za meritve. Ne me spraševat kako, zakaj, ker ne vem. Prvic nisem bil zravn, drugic na hitro in nisem meril jz. Vem, da vedno najbolj verjamem tistemu, kar nardim sam, ker si vzamem cas, v miru vse raje 2x ali 3x preverim.


Kar se avta tice pa razstavljam dalje in pripravljam šasijo na rihtanje. Sem opravl vse z vapotom svinjarije in pregledal kompleten poden in vse. In je super proti do sedaj vsem videnim. Nikjer ni videt cisto nic gnilega in problematicnega za zrihtat.

Slika
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
urbancebulj
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1802
Pridružen: Pe Feb 01, 2013 3:27 pm
Član Alfa Kluba: 1

Vsakič ko berem se naučim kaj novega, predvsem.to, da o mehankariji nimam pojma, eni ste pa res majstri!
=D>
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Vsako (kvalitetno) merilno orodje mora priti iz tovarne s certifikatom o umerjenosti. Je navedeno, kdo, kdaj in pri kakšni temperaturi je bilo umerjeno. Tako o točnosti ni dvoma in na certifikatu je tudi navedeno, po kakem času vrneš merilo na ponovno umerjanje. To, da pa novo merilo nosiš nekam preverjat ni zanesljivost točnosti. Tako lahko dvomiš o svojih meritvah. Sploh, ker so drugačne od prvih meritev. :)

Pri batih pa moraš tudi vedeti, kje meriti. Je aksialno s sornikom ali radialno s sornikom. Bati so ovalni zaradi kompenzacije raztezkov. Pa čeprav je bat videti "simetričen", je pravilo, kako je pravilno vstavljen/vgrajen.
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Urbancebulj hvala :) Me veseli, če se da tudi kaj novega naučit v moji temi.


Damijan sej tudi ta je sigurno mel certifikat. Ampak se je verjetno zgubil. Zakaj sem ga dal preverit? Točno iz razloga, ker so bile druge meritve. Pač drejar ma pa sigurno precizno in umerjeno orodje in sva preverila z monomer mikrometrom, da je točno 75,00 mm in da moj mikrometer takrat kaže 0. Kar kaže. Isto kaže 0 z standard palčko, ki je z mikrometrom. Ker če nebi delal pravilno, bi pomenilo, da laže za dobre 2-3 stotinke. Kar pa ni malo.

Za meritve, pa se vse prav meri brez skrbi. Prebral celo knjigo tovarniško o V6 motorju že parkrat, zravn je vedno ko se kaj meri/dela in obenem prebral še knjigo o V6 performance. To, da bati in cilinderske puše postanejo malo ovalni je normalno. Važno je, da ne presega tolerance ovalnosti (preveč). Čeprav grk piše, da pač fu*k it, da se je treba s tem sprijaznit. Cilindri, če so malo ovalni, se jih pa itak obrne za 90°, da postanejo zopet okrogli.
Če pogledaš slike batov, črtice so oznaka 14mm od spodnjega roba bata, kjer je potrebno merit.
Bati majo pa tudi puščico na vrhu, ki označuje kako mora pridet v motor. Vse puščice morajo gledat proti strani jermenov. Plus itak mam še označeno vse dodatno ene 3x, ker sem ziheraš :)

Za večino meritev je pa idealna temperatura 20 stopinj. Sem se pogovarjal z ljudmi, ki se ukvarjajo z meritvami.
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Novo merilno orodje brez certifikata ga nikoli ni imelo, ne da se je izgubil. To ni bil ravno dober nakup, ker take stvari ne letajo kar tako po zraku. :)

Kar se tiče originalne dokumentacije za 164-ko, govorim na podlagi izkušenj z Lancio Kappo v obdobju skoraj ene decenije, jemlji z rezervo! Je veliko, kar preveč!, napak v dokumentaciji.

Cilindri nikoli ne smejo/morejo biti ovalni, sploh pa ne novi. In ne smejo postati ovalni. Mogoče je zaradi tega grabilo neke bate, kot vidim na slikah.

Bati pa tudi ne morejo biti novi okrogli, ampak novi morajo biti ovalni. Zaradi kompenzacij raztezkov, ker bat ni enkomerne debeline po obodu kot cilinder.
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Moreš vedet da je novo, ampak od privat osebe, ki ga je mela doma x let verjetno. Ni novo novo iz trgovine :wink: Zato ti pravim, da se je zgubil listek.

Vse do sedaj primerjano iz Alfine knjige, so ujema tudi z drugimi podatki iz drugih knjig. In pa če ne knjigi verjet, komu pa naj?

Govora je o starih cilindrih seveda. Ne o novih. O tistih zaribanih batih od hrvatov sploh nebi :lol: To kak oni sestavljjajo motorje, brez meritev in vsega..so potem taki rezultati.
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

No, to nisi povedal, da si kupil novo/staro merilo. Potem pa lahko "odfrčijo" papirčki... :)

Jaz sem ti tudi podal primerjavo z mojo Lancio in originalno servisno dokumentacijo. Ja, polna je napak. Tako kot je tudi poln napak originalni program ePER za rezervne dele. In vsi, katerih knjige si bral/prebiral, povzemajo iz originalne dokumentacije. Tako potem, če je napaka že v štartu, se potem samo prenaša naprej. A misliš, da ostali to preverjajo? Tudi oni, mi vsi verjamemo, da originalu pač je za verjeti. Ampak v resnici (čisto) ni tako. In zato pravim, da tudi izkušnje nekaj doprinesejo!
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Damijan za bate je tocno doloceno kako se morajo merit in ko sem dobil prvic cifre od Filipa (ko so mu drugi merili in so bili vsi bati premajhni kao) sem podvomil v njihove meritve ker to pac ni normalno da neobrabljen bat toliko fali v merah. No sedaj ko je zmeril sam z mikrometrom tako kot je treba je prisel na normalne cifre za rabljen motor. Cilindri pa postanejo s casom rahlo ovalni (reda 0,01) in se jih ob razdiranju motorja zasuka za 90 stopinj in se potem z obrabo spet priblizajo okroglosti.
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Sem že zgoraj omenil, da je treba vedeti, kje bate pravilno meriti. Torej, na določenem mestu in ne kjerkoli na batu. :)

Glede ovalnosti cilindrov priznam, da se s tem še nisem srečal, da bi proizvajalec dopuščal ovalnost. Torej je pri italijanih res vse možno... :D Nimajo pa vsi motorji z stavljenimi pušami te sreče, da lahko cilindre obračaš.
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

sva ti ze s filipom napisala da veva kje se meri bate :)
ovalnost 0.01 je pa pomojem povsod sprejemljiva ne samo pri italjanih
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Odgovori
  • Informacija