Ah, NGK platinium bojo cisto dobre
Golden lodge pa zgledajo te k so ble v motorju drugace zelo dobro stanje. Sigurno niso original vec..
Pricakovani cilindri iz Srbije prišli. Oh in sploh 24V, ki zgledajo vsi kot novi. Tudi tukaj ni blo izjeme. Izgled super. Mreža lepo vidna, B klasa (92.99 - 93.00 mm) in na koncu isto obrabljeni kot 12V cilindri
. No dan pred dostavo je model enga unico, ker ni šel iz bloka in ga je stolko in zvil celga
Koncno najdeš set in še ta ni set
No še unicen...
Uspel sem dobit tudi komparator
Kar nekaj merjanje zopet.
Zapiski
In pa koncno porocilo urejenih podatkov meritev
Kot vse kaže bo pac sestavljen motor z 0.11 mm lufta med bati in cilindri. Se pravi 0.04 mm vec od tega kolikor naj bi bilo (0.069 mm).
Zdej ce ta luft primerjam z recimo motorjem, ki je bil v eni 75, kjer je bilo med od 0.13 do 0.15 mm lufta, pa je motor delal brez težav, letel kot zmešan, olja nic kaj pil. Po tem takem bi mogla zadeva funkcionirat. Popolno ni. Je pa cca 800€ ceneje. Ce pa nebi blo ok slucajno, bom pa pac razdro motor in dal notr nove bate cez x km oz x casa.
Pa še ena zanimiva zadeva. Vsi cilindri, prakticno isto obrabljeni (+ - 0.01mm). Pa so cilindri eni iz 12V, drugi 24V, razlicni kilometri, eni honani, drugi ne, eni normalno mazani, drugi sploh niso bli mazani (sestavili napacen sistem v motorju in ni bilo pravega podmazovanja cilindrov), razlicne tovarniške klase in mere, itd. Neverjetno, ampak resnicno. Preverjeno z dvema napravama umerjenima!