Novega. Veliko
Razstavil sem vse QV amortizerje elektricne. 3 odlicno stanje, 1 pa sicer še dober, ampak z problemov, ki ne vem ce se ga da rešit. So pa amortizerji noro trdi. Sploh rebound za vn potegnit ga, je res trd!
Me pa caka kar nekaj dela z obnovo zunanjosti, ker jih je od stanja kar rja nacela. Sreca je, da so prvi fedri kar solidni, zadnje mam pa ene prakticno cisto nove skupaj z zgornjimi šalcami. Spodnje in zgornje šalce za sprednje mam pa tudi dvoje kot nove.
Zgornje šalce. Zacuda obe dobre! Jih je prakticno nemogoce dobit in cene po 150-200€ komad. Eno sem sicer že kupil novo..
Zadnje vzmeti stisneš dobesedno z roko skupaj in odtegneš šalco. Prve..so pa druga zgodba
In pa problem na enem zadnjem. Ne vem ce je to rešljivo kako, razen, da se batnica menja, kar naj nebi bilo izvedljivo na teh amortizerjih, ker jih baje nobeden ne zna obnovit.
Motor. Ocišceni do konca mostovi gredi.
Ocišcen blok 99%. 1% me še vedno moti, pa se morm še potrudit
To me še moti okoli skoraj vseh sedišc puš in pa prejšnje slike od antifriza. Pa se mi ne sanja najbolj kako ocistit. Ce ni tudi to minimalna oksidacija okol sedišca puš.
Klasika na 12V blokih. Sem že zasledil ta problem kar parkrat glede oksidacije bloka pri luknjah za izmenjavo vode v glave. Vecina samo ocist in ne naredi nic. Da voda itak tece v blok okoli cilindrov, kjer je tako ali tako voda. Kakšen predlog (razen, da bi dal ravnat)?
Bati. Zanic bati so bli poizkusni zajcki, na katerim sem probaval odkrit nacin. Brez, da si nastaviš kajlo sornika na pravo mesto, je skoraj nemogoce snet. Drugace so takšni rezultati..
No jz sem si pa nardil zašcito roba od bata in je potem šlo cisto lepo. Med bat in izvijac in potegneš kajle v iz bate.
Drugace pa naprej rastavljeno vse. Na hitro stehtano. Vse je v tolerancah razlike v gramih med stvarmi. Kar je super!
Tu pa tam bom pobral kerem še kak gram dol, da bo vse cisto ista teža. Pa ojnice morem še end to end zvagat, da bojo vse cisto zbalansirane.
Bati so si privošcili kopel
Pa zatem še malo zobna šcetka in krtaca, da je skoraj popolno oz zgledajo soraj kot novi. Moram samo še eno krtaco nabavit, da lahko še dno notranjosti bata ocistim
Pa na vrhu jih je še treba malo
Kanali popolno cisti
Za sornik luknje in kajle prav tako
In pa še že prej omenjena zadeva, ki je ne morem ocistit, ker nimam primerne krtace
Pa še ena zadeva, ki jo morem raziskat, ce je kakšna fora, ali so enostavno vsi (skupaj z Arese delavci) narobe montirali batne obrocke. V knjigi je namrec slika spodaj zaporedje batnih obrockov. No na vseh batih so pa batni zmontirani, da je drugi obrocek na vrhu, prvi na na drugem mestu. Plus, da so eni obrnili še prve tako, da je zareza obrnjena na zgornjo stran
Je kakšna fora ali enostavno šlamparija na vseh koncih?