Ex 145QV, po novem Brera (str.9)

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
J1897
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 639
Pridružen: Če Sep 03, 2009 11:23 am
Vozilo: Alfa Romeo Brera
Kraj: Tolmin

To je tudi res :mrgreen:
J1897
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 639
Pridružen: Če Sep 03, 2009 11:23 am
Vozilo: Alfa Romeo Brera
Kraj: Tolmin

Torej, še en mali update glede števca/senzorja/whatever - danes sem preveril vse varovalke, za katere sem menil, da bi lahko bile povezane s čudnim obnašanjem števca in vse so cele. Potem pa sem zagnal avto in cca 5 sekund je kazalec poplesoval med spodnjo lego (50) in prvo belo črtico (70), potem pa se je umiril na 50. Ko sem se peljal na ogled alfe 156 uporabnika Mr Petek, se je števec obnašal popolnoma normalno - počasi se je povzpel na 90, kjer je tudi ostal. Ko sem se vračal, pa se je števec normalno obnašal tudi ob zagonu motorja - brez začetnega poplesavanja kazalca. Tako da očitno se je stvar rešila sama od sebe - me happy :mrgreen:

PS. Alfa 145 QV je tudi uradno naprodaj, saj me je arese V6 popolnoma prevzel :mrgreen:
J1897
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 639
Pridružen: Če Sep 03, 2009 11:23 am
Vozilo: Alfa Romeo Brera
Kraj: Tolmin

No, ker interesentov za avto praktično ni bilo, sem ga umaknil iz prodaje in postoril par stvari. Prva stvar je bila menjava akumulatorja. Stari je izdihnil ob prvem malo hladnejšem jutru, zato ga je zamenjal novi Bosch silver. Potem sem se odločil, da originalno ozvočenje poroizvaja dosti premalo basov za moj okus, zato sta se v prtljašnik naselila dva suba, ki jima družbo dela ojačevalec-zdaj vse skupaj igra kot mora 8) Se je pa pojavil problem, ki ga še nisem uspel razvozlat, zato bom povprašal tu, na forumu. Namreč, že drugič se mi je zgodilo, da Alfa ni hotela vžgat. Da bolj podrobno opišem problem - vsedem se v avto (hladen motor), obrnem ključ, vergla, vergla in...nič. Vžgal je šele v drugem poizkusu. zanimivo je, da ko sem se po 1 kilometru ustavil na bencinski črpalki, je motor vžgal v prvo. Danes se je stvar ponovila, s to razliko, da je v drugo motor vžgal in takoj ugasnil, potem pa je vžgal šele v tretjem poizkusu -H- -H- ogret motor vžiga normalno...oziroma niti ne ogret, samo če se peljem kakih 500 m in ugasnem motor, motor nato vžge popolnoma normalno. Se komu morda sanja, kaj se dogaja -H- -H-?
Hvala za odgovore :)
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

mal poslus bencinsko pumpo, ce se vklopi ob kontaktu
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
J1897
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 639
Pridružen: Če Sep 03, 2009 11:23 am
Vozilo: Alfa Romeo Brera
Kraj: Tolmin

A to se sliši kot nek zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz? ker to se sliši :) Aja, pozabil sem še to - enkrat se je med poskusom vžiga zasvetila tudi lučka v obliki šobe, vendar pa je takoj izginila - v bistvu je bolj pomežiknila kot zasvetila...
dancekbanancek
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 7:50 pm

Meni je podobno verglal nekaj časa vendar nato vžgal, vedno v prvo. Mehanik mi je govoril o nekem senzorju ne vem česa... Ti bo morda kdo drug bolje povedal. Morda senzor vbrizga bencina? Ugibam... Pri meni je, odkar točim 100 oktanca vse skupaj ok...
buba 156 SW
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 54
Pridružen: To Jul 05, 2011 5:37 pm

Mogoce zna biti senzor vziga
J1897
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 639
Pridružen: Če Sep 03, 2009 11:23 am
Vozilo: Alfa Romeo Brera
Kraj: Tolmin

Hja ampak po logiki bi potem moral avto težko vžigat tudi, ko je motor ogret :-k ne vem, samo razmišljam...si ne predstavljam, kako bi lahko senzor povzročal probleme samo pri hladnem motorju...kaj pa vem :-k
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

tudi pri hladnem lahko, nima veze

sepravi pumpa se slisi, potem lahko sklepas da imas pritisk goriva

ostane samos e to da nimas iskre- senzor obratov, potem modul vziga,...

aja, preglej se releje in varovalke pri akumulatorju, tam je ponavadi baker pojeden od volka(sol, voda)

tam imas klimo, kodni kljuc, vzig,
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
J1897
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 639
Pridružen: Če Sep 03, 2009 11:23 am
Vozilo: Alfa Romeo Brera
Kraj: Tolmin

No, alfa že lep čas ponovno vžiga mormalno...očitno se je za tri dni odločila, da bo štrajkala, potem pa se je vse vrnilo v normalno stanje :)
Eno vprašanje - ali pašejo sedeži od 3 vratne 147ke v 145ko? Pod sedeže mislim tako sprednje kot zadnjo klop :mrgreen:
J1897
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 639
Pridružen: Če Sep 03, 2009 11:23 am
Vozilo: Alfa Romeo Brera
Kraj: Tolmin

Nihče ne ve:?:
Uporabniški avatar
_BiStRi_
Administrator
Administrator
Prispevkov: 5776
Pridružen: Ne Apr 17, 2005 12:36 pm

Pomoje skor zagotovo NE paše.
145 QV,33,145,147,159 TI
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

brez fleksarce pa švas aprata ne paše.
za sprednje bi mogu prestavt vodila.zadnje pa ni šans :)
J1897
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 639
Pridružen: Če Sep 03, 2009 11:23 am
Vozilo: Alfa Romeo Brera
Kraj: Tolmin

aha...torej ta opcija odpade
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

kup to qvejko maš not recarote :) top izbira za moje pojme.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5418344&show=1
Odgovori
  • Informacija