Pri Zegi mehanik je rekel, da razlik med original obnovljenim in originalom ni za opazit... Moraš pa v prvem primeru star vztrajnik vrnit.
V škatli naj bi bila enaka roba?? S temi forami pa prilagajajo cene delov starejših modelov. Sicer pa nima veze garancija je 3 leta oz. 60kkm na oba če se prav spomnim,
Nisem pa vedel da je za v6 vztrajnik tako težko dobavljiv in drag Morda bi se ti glede cene splačalo povprašati še v kakšni večji trgovini pri nas. Sicer pa ja če avto tako rihtaš je polovičarstvo res brezveze
Pero, mislim da sem ti delal enkrat predračun za vztrajnik, ali? Cena bi bla nekih 650€ z popustom. Škoda ker nisi prej povedal... Dela ga pa samo Sachs, tudi v originalu.
Mi je pa smešno nizka cena original vztrajnika. To je verjetno obnovljen 600€, ne nov? Mi ne prodajamo obnovljenih, ker so en qurc vredni. Držijo pol manj kot novi. Razlika je med obnovljenim in novim, ne pisat na pamet.
peruccy napisal/-a:Pero, mislim da sem ti delal enkrat predračun za vztrajnik, ali? Cena bi bla nekih 650€ z popustom. Škoda ker nisi prej povedal... Dela ga pa samo Sachs, tudi v originalu.
Mi je pa smešno nizka cena original vztrajnika. To je verjetno obnovljen 600€, ne nov? Mi ne prodajamo obnovljenih, ker so en qurc vredni. Držijo pol manj kot novi. Razlika je med obnovljenim in novim, ne pisat na pamet.
tukaj ti lahko pritrdim, ker za 2,4 JTD 20V sta mi obnovljena dvakrat zdržala cca 80kkm, original pa 220kkm. S tem da sta se obnovljena obakrat skoraj razletela, original je bil pa menjan ker se je menjala sklopka. To je moja izkušnja... Je pa res da je cena novega 2x obnovljen. Garancija na AT pa sami veste kako izgleda....
Noter je sedaj nov Sachs, ne obnovljen. Najprej sem dobil info za cca 620 eur iz servisne mreze, ampak verjetno ze s konkretnim popustom, ker sem kar dobra stranka... Zal pa ni bil dobavljiv.
Peruccy: na tebe sem pomislil takoj, bi prisparal cca 100 eur. Ampak: servis mi je nabavil, da mi garancijo, ce ne pase, se bodo oni ukvarjali s tem, prav tako ce mi cez dve leti zacne tresit, bodo zamenjali in ne bomo razglabljali, kaj je krivo, vztrajnik ali sklopka ali kej tretjega.
Pa se precej dela imam in nimam casa iskat malo cenejse dele. Raje naredim kaksno uro vec pa se pogliha.
auch moja zena se je samo 1x vsedla v 145 QV in je popraskala feltno. Od takrat naprej se je sama odlocila da se enostavno ne vsede v moje avte vec . Vazno je da je popravljivo, se bo ze postimal
Midva nimava moj avto tvoj avto. Oba sta najina. Sekirala se je bolj ona kot jaz, pleh se da popravit. Ni pa neroda od soferja, sem bil kar presenecen, da ji je to ratalo. Mislim pa, da ni telefonirala
Ze nekaj casa nazaj, ravno ko sem po dobrem letu lastnistva ter 30kkm pohvalil, kako nisem mel nobenega izrednega stroska z 159, mi je "zatajil" gas. Sel do Tribesmana, pokazalo napako na loputi al neki podobnega, na servisu so pa ugotovili, da je dejansko zatajil EGR. Nov EGR ter sciscen kolektor ter grelne svecke. Vceraj pa sem nabavil se nov akumulator Varta Silver dynamic 85, ki natanco pase v zanj namenjen prostor. Potrebno bo se menjat zajle za rocno.