Alfa 159 SW (prej 1,9 zdaj 2,0 JTDM) by alex146 (str. 21)

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
Uporabniški avatar
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
Kraj: Ljubljana

Še tole vprašanje (smo že nekaj diskutirali, pa vseeno): kaj narediti s swirl ventili oz. tistimi loputicami. Pustiti pri miru ali kaj odstranjevati? Motor je 2,0.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Pri 2.0 so malo drugačne in se načeloma naj nebi lomile...
Uporabniški avatar
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
Kraj: Ljubljana

Torej svetuješ pustiti tako kot je, če prav razumem?
Uporabniški avatar
smukc
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1376
Pridružen: Ne Avg 19, 2012 5:10 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Krško

alex146 napisal/-a:Od kar je moja nisem. To pomeni zadnja 4 leta in 80 kkm
whaat :-k 80k nisi menjal olja in filtrov ? ali sem jst tole narobe razumel [-o<
- Ex 2005 156 GIUGIARO 2.4JTDm
- Ex 2008 159 SW Ti
- 1989 75 V6 3.0
- Ex 1971 GT Veloce 1750
- Ex 1978 giulietta 1300
Uporabniški avatar
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
Kraj: Ljubljana

smukc napisal/-a:
alex146 napisal/-a:Od kar je moja nisem. To pomeni zadnja 4 leta in 80 kkm
whaat :-k 80k nisi menjal olja in filtrov ? ali sem jst tole narobe razumel [-o<
Narobe si razumel :wink: Alfica je redno servisirana na cca. 25 kkm, vse na pooblaščencu, je pa tole prvi veliki servis odkar je moja in od takrat se ni menjalo olja v menjalniku in zavorne tekočine.
Uporabniški avatar
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
Kraj: Ljubljana

Evo, Alfica oddana na veliki servis, medtem pa se vozim s Fiat Tipom SW.

Slika
Uporabniški avatar
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
Kraj: Ljubljana

Na Alfici opravljen veliki servis pri 222.000 km pri Veitu v Domžalah.

Menjano:
- jermeni, natezalci, ležaji....
- vodna črpalka
- filtri olja, vode, klime
- vse tekočine (vključno z oljem v menjalniku in zavorno tekočino)

Dodatno zamenjano tudi (po nasvetu servisa):
- cev pri turbini in
- jermenica glavne gredi

Strošek cca. 950 EUR

Gremo naprej proti 250.000 km, ko načrtujem naslednji mali servis, če ne bo že prej kaj izrednega :wink:
Uporabniški avatar
Xin
Alfist
Alfist
Prispevkov: 363
Pridružen: Če Mar 05, 2015 9:39 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0
Kraj: Novo mesto

ti boga, tole je pa kr konkreten znesek :-&
Uporabniški avatar
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
Kraj: Ljubljana

Sem se bal, da bo se vec, glede na to da je bila dodatno menjana se jermenica (150€) in cev turbine (60€)
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Za uradnega serviserja je to kar pričakovana cena ...
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
Kraj: Ljubljana

Danes sem preveril nivo olja in sem bil prav presečenen, da je 200 km po servisu povsem črno:

Slika
Uporabniški avatar
minimi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2202
Pridružen: To Maj 12, 2009 11:40 am
Vozilo: AR 159Q4
P 106S16

Prav je tako. Usrano olje = čist motor.
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: To Apr 05, 2005 9:43 pm
Vozilo: AR159, AR spider veloce
Kraj: Kransterdam
Kontakt:

Pri dizlu je olje čisto samo ko ga vliješ v avto, potem je takoj spet črno. Brez skrbi.

Kakšen se ti je zdel tipo? Kater motor?
155 1.8TS, 164 3.0 V6, 156 1.9JTD 105CV, 156 1.6TS, 156 1.9JTD 116CV, 159 1.9JTDm 120CV, spider veloce
Uporabniški avatar
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
Kraj: Ljubljana

Tipo se mi je zdel tako-tako. Sploh na začetku, ko se presedeš vanj iz 159-ke, si kar malce razočaran. Pač je avto razred ali dva nižje. Čez dan, ko sem se malce več vozil z njim, sem se ga pa kar nekako navadil: notri kar prostoren, velik prtljažnik... Se pa precej nagiba v ovinkih. Motor je bil bolj švoh: 1,3 dizel s 95 konji. Bottom line pa vseeno: ne bi ga imel [-X
Zadnjič spremenil alex146, dne Sr Maj 24, 2017 9:16 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
marko vitas
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 194
Pridružen: Ne Okt 30, 2016 11:56 pm

alex146 napisal/-a:Tipo se mi je zdel tako-tako. Sploh na začetku, ko se presedeš vanj iz 159-ke, si kar malce razočaran. Pač je avto razred ali dva nižje. Čez dan, ko sem se mace več vozil z njim, sem se ga pa kar nekako navadil: notri kar prostoren, velik prtljažnik... Se pa precej nagiba v ovinkih. Motor je bil bolj švoh: 1,3 dizel s 95 konji. Bottom line pa vseeno: ne bi ga imel [-X
>... sem se ga pa kar nekako navadil ...

ja, kar se vožnje tiče, tudi Fiat nedvomno zleze pod kožo. Razliko v ceni plačaš, šele ko moraš denimo odstraniti madeže s sedežev in podobno. Pri kilometrih, ki jih delam, avto pač ne more biti bidermajersko pohištvo.

> Motor je bil bolj švoh: 1,3 dizel s 95 konji.

Šibak bolj na papirju. Če ga primerjaš s 120 KM turbobencincem, ki je že kar spodobno močen motor, in ki požene približno 1300 kilogramsko limuzino do stotke v dobrih devetih sekundah, opaziš, da tisti dve sekundi razlike izostaneta samo pri vrtenju motorja tik pod rdečim poljem in pri 10 - 15 km/h končne hitrosti. A tako težke noge nimam. Zato pa se dizel, kot pravi ljubimec na vsak moj še tako pretanjen namig, odzove z močjo, temperamentom in ognjevitostjo. Z drugimi besedami, dizelski mlinček se bo odkupi s polnim navorom, ki je na razpolago in odločnim pospeševanjem že pri nizkih obratih. Nobene upehanosti pri pospeševanju v klanec, kar zna biti problem pri atmosferskih bencincih. Da ne izgubljam besed o vožnji, ki je za najmanj tretjino manjša in zato bolj prijazna denarnici.

> Se pa precej nagiba v ovinkih.

Fiati niso poznani po tem. Si moral biti prav zares grob.

>notri kar prostoren, velik prtljažnik...

zelo dober razlog za nakup.

Lepo vas pozdravljam in imejte se še naprej lepo,

Nataša
Odgovori
  • Informacija