Stran 48 od 62

Re: Alfa 159 SW (prej 1,9 zdaj 2,0 JTDM) by alex146 (str. 21

Objavljeno: Če Maj 11, 2017 11:05 am
Napisal/-a alex146
Še tole vprašanje (smo že nekaj diskutirali, pa vseeno): kaj narediti s swirl ventili oz. tistimi loputicami. Pustiti pri miru ali kaj odstranjevati? Motor je 2,0.

Re: Alfa 159 SW (prej 1,9 zdaj 2,0 JTDM) by alex146 (str. 21

Objavljeno: Če Maj 11, 2017 12:18 pm
Napisal/-a TribesMan
Pri 2.0 so malo drugačne in se načeloma naj nebi lomile...

Re: Alfa 159 SW (prej 1,9 zdaj 2,0 JTDM) by alex146 (str. 21

Objavljeno: Če Maj 11, 2017 2:32 pm
Napisal/-a alex146
Torej svetuješ pustiti tako kot je, če prav razumem?

Re: Alfa 159 SW (prej 1,9 zdaj 2,0 JTDM) by alex146 (str. 21

Objavljeno: Če Maj 11, 2017 3:02 pm
Napisal/-a smukc
alex146 napisal/-a:Od kar je moja nisem. To pomeni zadnja 4 leta in 80 kkm
whaat :-k 80k nisi menjal olja in filtrov ? ali sem jst tole narobe razumel [-o<

Re: Alfa 159 SW (prej 1,9 zdaj 2,0 JTDM) by alex146 (str. 21

Objavljeno: Če Maj 11, 2017 3:22 pm
Napisal/-a alex146
smukc napisal/-a:
alex146 napisal/-a:Od kar je moja nisem. To pomeni zadnja 4 leta in 80 kkm
whaat :-k 80k nisi menjal olja in filtrov ? ali sem jst tole narobe razumel [-o<
Narobe si razumel :wink: Alfica je redno servisirana na cca. 25 kkm, vse na pooblaščencu, je pa tole prvi veliki servis odkar je moja in od takrat se ni menjalo olja v menjalniku in zavorne tekočine.

Re: Alfa 159 SW (prej 1,9 zdaj 2,0 JTDM) by alex146 (str. 21

Objavljeno: Sr Maj 17, 2017 12:15 pm
Napisal/-a alex146
Evo, Alfica oddana na veliki servis, medtem pa se vozim s Fiat Tipom SW.

Slika

Re: Alfa 159 SW (prej 1,9 zdaj 2,0 JTDM) by alex146 (str. 21

Objavljeno: Če Maj 18, 2017 7:24 pm
Napisal/-a alex146
Na Alfici opravljen veliki servis pri 222.000 km pri Veitu v Domžalah.

Menjano:
- jermeni, natezalci, ležaji....
- vodna črpalka
- filtri olja, vode, klime
- vse tekočine (vključno z oljem v menjalniku in zavorno tekočino)

Dodatno zamenjano tudi (po nasvetu servisa):
- cev pri turbini in
- jermenica glavne gredi

Strošek cca. 950 EUR

Gremo naprej proti 250.000 km, ko načrtujem naslednji mali servis, če ne bo že prej kaj izrednega :wink:

Re: Alfa 159 SW (prej 1,9 zdaj 2,0 JTDM) by alex146 (str. 21

Objavljeno: Pe Maj 19, 2017 2:38 pm
Napisal/-a Xin
ti boga, tole je pa kr konkreten znesek :-&

Re: Alfa 159 SW (prej 1,9 zdaj 2,0 JTDM) by alex146 (str. 21

Objavljeno: Pe Maj 19, 2017 6:50 pm
Napisal/-a alex146
Sem se bal, da bo se vec, glede na to da je bila dodatno menjana se jermenica (150€) in cev turbine (60€)

Re: Alfa 159 SW (prej 1,9 zdaj 2,0 JTDM) by alex146 (str. 21

Objavljeno: So Maj 20, 2017 4:19 am
Napisal/-a MaStr
Za uradnega serviserja je to kar pričakovana cena ...

Re: Alfa 159 SW (prej 1,9 zdaj 2,0 JTDM) by alex146 (str. 21

Objavljeno: So Maj 20, 2017 3:38 pm
Napisal/-a alex146
Danes sem preveril nivo olja in sem bil prav presečenen, da je 200 km po servisu povsem črno:

Slika

Re: Alfa 159 SW (prej 1,9 zdaj 2,0 JTDM) by alex146 (str. 21

Objavljeno: So Maj 20, 2017 4:17 pm
Napisal/-a minimi
Prav je tako. Usrano olje = čist motor.

Re: Alfa 159 SW (prej 1,9 zdaj 2,0 JTDM) by alex146 (str. 21

Objavljeno: Ne Maj 21, 2017 7:30 pm
Napisal/-a Scremer
Pri dizlu je olje čisto samo ko ga vliješ v avto, potem je takoj spet črno. Brez skrbi.

Kakšen se ti je zdel tipo? Kater motor?

Re: Alfa 159 SW (prej 1,9 zdaj 2,0 JTDM) by alex146 (str. 21

Objavljeno: Ne Maj 21, 2017 11:20 pm
Napisal/-a alex146
Tipo se mi je zdel tako-tako. Sploh na začetku, ko se presedeš vanj iz 159-ke, si kar malce razočaran. Pač je avto razred ali dva nižje. Čez dan, ko sem se malce več vozil z njim, sem se ga pa kar nekako navadil: notri kar prostoren, velik prtljažnik... Se pa precej nagiba v ovinkih. Motor je bil bolj švoh: 1,3 dizel s 95 konji. Bottom line pa vseeno: ne bi ga imel [-X

Re: Alfa 159 SW (prej 1,9 zdaj 2,0 JTDM) by alex146 (str. 21

Objavljeno: Sr Maj 24, 2017 4:50 pm
Napisal/-a marko vitas
alex146 napisal/-a:Tipo se mi je zdel tako-tako. Sploh na začetku, ko se presedeš vanj iz 159-ke, si kar malce razočaran. Pač je avto razred ali dva nižje. Čez dan, ko sem se mace več vozil z njim, sem se ga pa kar nekako navadil: notri kar prostoren, velik prtljažnik... Se pa precej nagiba v ovinkih. Motor je bil bolj švoh: 1,3 dizel s 95 konji. Bottom line pa vseeno: ne bi ga imel [-X
>... sem se ga pa kar nekako navadil ...

ja, kar se vožnje tiče, tudi Fiat nedvomno zleze pod kožo. Razliko v ceni plačaš, šele ko moraš denimo odstraniti madeže s sedežev in podobno. Pri kilometrih, ki jih delam, avto pač ne more biti bidermajersko pohištvo.

> Motor je bil bolj švoh: 1,3 dizel s 95 konji.

Šibak bolj na papirju. Če ga primerjaš s 120 KM turbobencincem, ki je že kar spodobno močen motor, in ki požene približno 1300 kilogramsko limuzino do stotke v dobrih devetih sekundah, opaziš, da tisti dve sekundi razlike izostaneta samo pri vrtenju motorja tik pod rdečim poljem in pri 10 - 15 km/h končne hitrosti. A tako težke noge nimam. Zato pa se dizel, kot pravi ljubimec na vsak moj še tako pretanjen namig, odzove z močjo, temperamentom in ognjevitostjo. Z drugimi besedami, dizelski mlinček se bo odkupi s polnim navorom, ki je na razpolago in odločnim pospeševanjem že pri nizkih obratih. Nobene upehanosti pri pospeševanju v klanec, kar zna biti problem pri atmosferskih bencincih. Da ne izgubljam besed o vožnji, ki je za najmanj tretjino manjša in zato bolj prijazna denarnici.

> Se pa precej nagiba v ovinkih.

Fiati niso poznani po tem. Si moral biti prav zares grob.

>notri kar prostoren, velik prtljažnik...

zelo dober razlog za nakup.

Lepo vas pozdravljam in imejte se še naprej lepo,

Nataša