Stran 48 od 62
Re: Alfa 159 SW (prej 1,9 zdaj 2,0 JTDM) by alex146 (str. 21
Objavljeno: Če Maj 11, 2017 11:05 am
Napisal/-a alex146
Še tole vprašanje (smo že nekaj diskutirali, pa vseeno): kaj narediti s swirl ventili oz. tistimi loputicami. Pustiti pri miru ali kaj odstranjevati? Motor je 2,0.
Re: Alfa 159 SW (prej 1,9 zdaj 2,0 JTDM) by alex146 (str. 21
Objavljeno: Če Maj 11, 2017 12:18 pm
Napisal/-a TribesMan
Pri 2.0 so malo drugačne in se načeloma naj nebi lomile...
Re: Alfa 159 SW (prej 1,9 zdaj 2,0 JTDM) by alex146 (str. 21
Objavljeno: Če Maj 11, 2017 2:32 pm
Napisal/-a alex146
Torej svetuješ pustiti tako kot je, če prav razumem?
Re: Alfa 159 SW (prej 1,9 zdaj 2,0 JTDM) by alex146 (str. 21
Objavljeno: Če Maj 11, 2017 3:02 pm
Napisal/-a smukc
alex146 napisal/-a:Od kar je moja nisem. To pomeni zadnja 4 leta in 80 kkm
whaat
80k nisi menjal olja in filtrov ? ali sem jst tole narobe razumel
Re: Alfa 159 SW (prej 1,9 zdaj 2,0 JTDM) by alex146 (str. 21
Objavljeno: Če Maj 11, 2017 3:22 pm
Napisal/-a alex146
smukc napisal/-a:alex146 napisal/-a:Od kar je moja nisem. To pomeni zadnja 4 leta in 80 kkm
whaat
80k nisi menjal olja in filtrov ? ali sem jst tole narobe razumel
Narobe si razumel
Alfica je redno servisirana na cca. 25 kkm, vse na pooblaščencu, je pa tole prvi veliki servis odkar je moja in od takrat se ni menjalo olja v menjalniku in zavorne tekočine.
Re: Alfa 159 SW (prej 1,9 zdaj 2,0 JTDM) by alex146 (str. 21
Objavljeno: Sr Maj 17, 2017 12:15 pm
Napisal/-a alex146
Evo, Alfica oddana na veliki servis, medtem pa se vozim s Fiat Tipom SW.
Re: Alfa 159 SW (prej 1,9 zdaj 2,0 JTDM) by alex146 (str. 21
Objavljeno: Če Maj 18, 2017 7:24 pm
Napisal/-a alex146
Na Alfici opravljen veliki servis pri 222.000 km pri Veitu v Domžalah.
Menjano:
- jermeni, natezalci, ležaji....
- vodna črpalka
- filtri olja, vode, klime
- vse tekočine (vključno z oljem v menjalniku in zavorno tekočino)
Dodatno zamenjano tudi (po nasvetu servisa):
- cev pri turbini in
- jermenica glavne gredi
Strošek cca. 950 EUR
Gremo naprej proti 250.000 km, ko načrtujem naslednji mali servis, če ne bo že prej kaj izrednega
Re: Alfa 159 SW (prej 1,9 zdaj 2,0 JTDM) by alex146 (str. 21
Objavljeno: Pe Maj 19, 2017 2:38 pm
Napisal/-a Xin
ti boga, tole je pa kr konkreten znesek
Re: Alfa 159 SW (prej 1,9 zdaj 2,0 JTDM) by alex146 (str. 21
Objavljeno: Pe Maj 19, 2017 6:50 pm
Napisal/-a alex146
Sem se bal, da bo se vec, glede na to da je bila dodatno menjana se jermenica (150€) in cev turbine (60€)
Re: Alfa 159 SW (prej 1,9 zdaj 2,0 JTDM) by alex146 (str. 21
Objavljeno: So Maj 20, 2017 4:19 am
Napisal/-a MaStr
Za uradnega serviserja je to kar pričakovana cena ...
Re: Alfa 159 SW (prej 1,9 zdaj 2,0 JTDM) by alex146 (str. 21
Objavljeno: So Maj 20, 2017 3:38 pm
Napisal/-a alex146
Danes sem preveril nivo olja in sem bil prav presečenen, da je 200 km po servisu povsem črno:
Re: Alfa 159 SW (prej 1,9 zdaj 2,0 JTDM) by alex146 (str. 21
Objavljeno: So Maj 20, 2017 4:17 pm
Napisal/-a minimi
Prav je tako. Usrano olje = čist motor.
Re: Alfa 159 SW (prej 1,9 zdaj 2,0 JTDM) by alex146 (str. 21
Objavljeno: Ne Maj 21, 2017 7:30 pm
Napisal/-a Scremer
Pri dizlu je olje čisto samo ko ga vliješ v avto, potem je takoj spet črno. Brez skrbi.
Kakšen se ti je zdel tipo? Kater motor?
Re: Alfa 159 SW (prej 1,9 zdaj 2,0 JTDM) by alex146 (str. 21
Objavljeno: Ne Maj 21, 2017 11:20 pm
Napisal/-a alex146
Tipo se mi je zdel tako-tako. Sploh na začetku, ko se presedeš vanj iz 159-ke, si kar malce razočaran. Pač je avto razred ali dva nižje. Čez dan, ko sem se malce več vozil z njim, sem se ga pa kar nekako navadil: notri kar prostoren, velik prtljažnik... Se pa precej nagiba v ovinkih. Motor je bil bolj švoh: 1,3 dizel s 95 konji. Bottom line pa vseeno: ne bi ga imel
Re: Alfa 159 SW (prej 1,9 zdaj 2,0 JTDM) by alex146 (str. 21
Objavljeno: Sr Maj 24, 2017 4:50 pm
Napisal/-a marko vitas
alex146 napisal/-a:Tipo se mi je zdel tako-tako. Sploh na začetku, ko se presedeš vanj iz 159-ke, si kar malce razočaran. Pač je avto razred ali dva nižje. Čez dan, ko sem se mace več vozil z njim, sem se ga pa kar nekako navadil: notri kar prostoren, velik prtljažnik... Se pa precej nagiba v ovinkih. Motor je bil bolj švoh: 1,3 dizel s 95 konji. Bottom line pa vseeno: ne bi ga imel
>... sem se ga pa kar nekako navadil ...
ja, kar se vožnje tiče, tudi Fiat nedvomno zleze pod kožo. Razliko v ceni plačaš, šele ko moraš denimo odstraniti madeže s sedežev in podobno. Pri kilometrih, ki jih delam, avto pač ne more biti bidermajersko pohištvo.
> Motor je bil bolj švoh: 1,3 dizel s 95 konji.
Šibak bolj na papirju. Če ga primerjaš s 120 KM turbobencincem, ki je že kar spodobno močen motor, in ki požene približno 1300 kilogramsko limuzino do stotke v dobrih devetih sekundah, opaziš, da tisti dve sekundi razlike izostaneta samo pri vrtenju motorja tik pod rdečim poljem in pri 10 - 15 km/h končne hitrosti. A tako težke noge nimam. Zato pa se dizel, kot pravi ljubimec na vsak moj še tako pretanjen namig, odzove z močjo, temperamentom in ognjevitostjo. Z drugimi besedami, dizelski mlinček se bo odkupi s polnim navorom, ki je na razpolago in odločnim pospeševanjem že pri nizkih obratih. Nobene upehanosti pri pospeševanju v klanec, kar zna biti problem pri atmosferskih bencincih. Da ne izgubljam besed o vožnji, ki je za najmanj tretjino manjša in zato bolj prijazna denarnici.
> Se pa precej nagiba v ovinkih.
Fiati niso poznani po tem. Si moral biti prav zares grob.
>notri kar prostoren, velik prtljažnik...
zelo dober razlog za nakup.
Lepo vas pozdravljam in imejte se še naprej lepo,
Nataša