Da malo obudim prastaro temo. Alfica je še vedno živa. Okvar praktično ni, a moram priznati, da se zelo malo vozi. Zadnje leto in pol se občasno zapelje kako soboto ali nedeljo. Nekajkrat je služila tudi kak dan ali dva kot nadomestni avto, toliko, da se je malo bolj razmigala.
Scremer napisal/-a:...Se mi je pa danes pojavilo skrb vzbujajoče škripanje ko volan zavrtim v levo...
Na koncu je bil epilog groznega škripanja/ječanja zanič volanski končnik. Ob menjavi manšet se je zamenjal tudi oba končnika. Na sprednjem koncu podvozja je bilo tako v času mojega lastništva zamenjano čisto vse (zgornje roke, spodnje roke, palčke stabilizatorja, gumice stabilizatorja, volanski končniki, manšete volanskega droga). Zaenkrat nič ne škriplje ali ropota.
V času od zadnje objave pa do danes je bilo narejenih še par malenkosti. Zamenjano notranje ogledalo, ker je imelo staro čuden, zavihan rob za steklom.
Popravljeno poškodovano platišče.
No pa sem jo dočakal tudi jaz. Famozna lučka za zračno vrečo. K sreči zgolj kratek padec napetosti v voznikovem airbagu. 99% možnosti, da je problem v konektorju. Slednji odprt, očiščen, dodatno zavarovan z vezico in sam kabel dodatno zavarovan s pomočjo vezice na "škatlo" konektorja. Vse z namenom, da se čim manj gibanja prenese na konektor. Sledi še brisanja napake. Do danes se napaka ni pojavila, čeprav sva dva zelo različna voznika pri hiši. Eden zelo dolg, drugi zelo kratek in posledično se sedež vseskozi premika iz ene skrajne lege v drugo...
Končno zamenjal nedelujočo žarnico v uri in v gumbu za klimo. Jap, kupil sem "slavno" žarnico za klimo in na Triglavu odštel debelih 30 kovačev za 2 kosa. Naj jim bo. Alfa je ena in edina
. Na sliki pa zanimivost za žarnice kazalcev... Osram žarnica made in Italy. Kako "kjut".
Ker je bila srednja konzola že razkopana sem si vzel še dodatne pol ure in vse robove, stike "oblekel" v tkanino. Je kar precej škripalo. Dobra novica je, da je sedaj lepo tiho, ampak se pa toliko bolj sliši druge čričke
.
Igral sem se tudi z akustiko. Namestil ojačevalec in vrgel ven prejšne zvočnike ter jih nadomestil z drugimi. Vsa oprema kupljena po nasvetu izkušenega akustičarja. Je pa to "low budget" oprema, ker sem pač tako želel. Z rezultatom sem pogojno zadovoljen. Definitivno boljše kot je bilo prej, še vedno pa ne tisto kar sem želel. Vmes sem verjetno tudi skuril zvočnik ker pod večjo obremenitvijo nekako čudno vibrira. Lahko pa, da se mi je kaka izmed mojih modifikacij okoli montaže zvočnikov razrahljala. Kakorkoli že, nisem odpiral in se s tem ne ukvarjam več, ker se avto ne uporablja.
Popravila se je tud rja na podvozju. Luknjica pri luknjici in alfica tehničnega ne naredi... Tako da lansko poletje sem poštimal podvozje. Luknje izrezane, zavarjene, nekaj manjših zalepljenih z lepilom za pločevino in potem vse skupaj v temelj ter konkreten nanos zaščite za podvozje. Na koncu pa še plast bitumenskega premaza. Letos morda vržem gor še eno rundo voska za podvozje, če bo čas in volja.
Slike? Nažalost ne. Nisem slikal ko se je delalo, sedaj pa se mi ne da zlesti pod avto. Morda kak drug dan
.
V planu še menjava volana, letvic na oknih (ker se mi nadomestni deli valjajo doma že leto in pol če ne celo več) in sanacija rje na pragovih. Pa eno konkretno notranje in zunanje čiščenje si zasluži po dolgem času. Ampak o tem kdaj drugič.
Če pa se med ogledovanjem te teme najde kdo, ki bi takšen avto imel se lahko zmeniva. Potrebno je narediti redni oljni servis in poskrbeti za menjavo zobatega jermena. Veliki servis sem delal na 160.000km, danes jih ima 206.000km. Cena bo ugodna, avto pa že sedaj ko je zanemarjen izgleda mnogo bolje kot vse mlajše 156ke in 159ke, ki sem si jih ogledal v zadnjem mesecu.
155 1.8TS, 164 3.0 V6, 156 1.9JTD 105CV, 156 1.6TS, 156 1.9JTD 116CV, 159 1.9JTDm 120CV, spider veloce