Naša AR 156 (Scremer) #2

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: To Apr 05, 2005 9:43 pm
Vozilo: AR159, AR spider veloce
Kraj: Kransterdam
Kontakt:

Okrogla... servizio vabi.

Slika
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: To Apr 05, 2005 9:43 pm
Vozilo: AR159, AR spider veloce
Kraj: Kransterdam
Kontakt:

Zopet se malo javljam... Alfa dela, jaz živim. V septembru se je potem zgodil načrtovani servis v rahlo večjem obsegu.

Material.

Slika

Filtri...

Slika

Slika

Nove svečke. Zadnja menjava naj bi se zgodila na 80.000 kilometrov, če je verjeti servisnim listkom.

Slika

Na drugem valju, gledano od levega kolesa, je bilo opaziti nekaj olja v odprtinah za svečke. Izkazalo se je, da rahlo spušča tesnilo pokrova ventilov. Na morebitno puščanje me je opozoril že mehanik ob menjavi jermenov. Tesnilo naj bi bilo precej trdo in zvito zato mi je bilo naročeno naj bom pozoren na morebitna puščanja. Ker nikjer drugje ne pušča in je glava ter blok motorja suh kot poper, zaradi teh dveh kapljic do naslednjega velikaga servisa ne bomo zganjali panike...

Slika

Slika

Sledi še menjava lambde. Za menjavo le-te sem se odločil, ker se priporoča menjava na 160.000 km. Želel sem tudi, da je izključena iz nadaljnega raziskovanja zakaj mi lambda sonda neprestano javlja napako.

Slika

Še stara sonda...

Slika

In pa upanje umre zadnje. Iz računalnika brišem napake/odčitke lambde sonde, v upanju, da morda se pa le ne bodo več pojavili :D .

Slika

A žal so se vrnile 8) ...
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: To Apr 05, 2005 9:43 pm
Vozilo: AR159, AR spider veloce
Kraj: Kransterdam
Kontakt:

Med servisom se je poštimala še škatla za zračni filter. Star vložek z navojem odstranjen in namesto njega vstavljen navaden pocinkan vijak, obrnjen na glavo. Nato pa vse skupaj zalito s plastiko. Sedaj lahko končno vse tri vijake normalno zategnem in lepo zaprem škatlo.

Slika

Slika

Slika

V avtu imam tudi tri antene zato sem tisto prilepljeno na sprednje steklo odstranil.

Slika

Slika

Voila... tole zgoraj je 200 slika objavljena v mojem, pardon, Alfinem spletnem "dnevniku". :mrgreen: =D>

V novem letu, ko sem se končno uspel malo vrnit na star ritem življenja, je sledila še menjava čepkov, ki držijo sovoznikov pokrov zračne blazine na svojem mestu. Cena ni mala, kupil na Avto Triglavu za nekaj centov več kot 5€. Na ebayju je cena nekaj centov višja po kosu.

Slika

Slika

Slika

Sicer ni popolno, ker je pokrov že kar konkretno zvit, me pa zanima kaj se bo zgodilo poleti, ko se bo vse skupaj pošteno segrelo na soncu.

Lansko leto je bilo septembra/okrobra vgrajeno tudi daljinsko zaklepanje. Ker ima slednje nekaj prostih izhodov sem v preteklem tednu zmontiral še odklepanje prtljažnih vrat s pomočjo daljinčka. Zadeva se je v teh dneh izkazala za jako priročno. Ko pada dež in voziš v vozičku polno špecerije, je čimkrajši čas preživet na dežju neprecenljiv :lol:

Slika

Video posnetek slabše kvalitete...

http://www.youtube.com/watch?v=RiXFlyS_9KI

Uporabil sem kar star motorček iz cliota in nekaj časa, da sem žico ustrezno zakrivil in pripeljal do mehanizma za odklep. Motorček je sicer malce premalo močan in v času testiranja parkrat ni odprl prtljažnika. Ampak sedaj ko je teden dni v "real life" uporabi me še ni pustil na cedilu. Odpre vedno, tako, da domnevam, da sem ga med testiranji malce preveč matral in mu tistih 30 zaporednih odklepanj vzame nekaj sape. Bomo videli. Motorček je dostopen, zamenjava pa hitra.

Zamenjal sem tudi plastiko pod prednjim steklom, ki preprečuje, da bi voda tekla po filtru klime in posledično v ventilator. Pri prvi menjavi filtra sem namreč uspešno odlomil del te plastike.

Slika

Slika

In pa zamenjal sem tudi merilec pretoka zraka...

Slika

Slika

Po menjavi še običajna procedura za resetiranje podatkov v motornem računalniku in ponovno učenje. Najprej mirovanje 15 minut na to pa še matranje na terenu 15 minut. Sledi brisanje starih napak v računalniku sadaj moram pa zbrati še pogum in en dan preverit kakšna je situacija. Držite fige...

Slika

Aja, cena je bila dobrih 100€, kupljeno pri lokalnem trgovcu z rezervnimi deli. Ali je občutit razliko? Kaj pa vem. Fora je, da ko so se zunanje temperature spustile je avto nehal hecat in je šel normalno. Pred tem si ga moral pa kar konkretno tiščat v poden in držat obrate nad 2500, da si nekako normalno sodeloval v prometu. Verjetno bom moral počakat temperature 20+, da vidim kakšna je situacija.

To je pa to. Bil sem tudi priden na področju manjše nadgradnje akustike, a o tem takrat ko bo zadeva končana.

lp
Uporabniški avatar
B_U_R_I
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1017
Pridružen: So Jul 13, 2013 12:18 pm
Vozilo: AR 159 SW 2.0 JTDm

Lepo preskrbljena Alfica =D>
didi
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 833
Pridružen: Ne Maj 20, 2012 11:47 am
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta QV
Kraj: Ljubljana

Lepo tole zgleda:)
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: To Apr 05, 2005 9:43 pm
Vozilo: AR159, AR spider veloce
Kraj: Kransterdam
Kontakt:

Leto naokoli in nov servis na 193.000 km...

Tokrat v manjšem obsegu. Olje, oljni filter, filter kabine, nekaj žarnici, nova tablica :mrgreen:
Slika

Najprej obratomer ven in menjava vseh treh žarnic. Zakaj? Ko mi je pregorela žarnica na števcu za hitrost sem ob menjavi le-te ugotovil, da stare zelo slabo svetijo. Pa sem zamenjal vse tri. Sedaj sem nabavil še tri za obratomer.
Slika

Potlej je šlo staro olje ven...
Slika

Ko se motorno odteka kontrola menjalniškega. En plunk ga je padlo notri in se je že pocedilo.
Slika

Še menjava kabinskega filtra. Nekaj umazanije, ampak ob zadnji menjavi je bil precej bolj umazan kot tokrat. Bolj za hec kot za res gre tokrat notri filter z ogljem. Čeprav roko na srce, mi ta filter deluje sumljivo. Bolj zgleda kot da je papir obarvan s čnim pikam, kot pa da bi bilo dejansko vmes oglje. Precej bolj švoh zgleda kot pa to kar sem v preteklosti videl z aktivnim ogljem.
Slika

Slika

Zračni filter motorja se je samo očistil (presesal) in posesal še box za filter. Tudi tukaj precej manj svinarije kot pa pri servisu na 180.000. Imam teorijo, da je temu tako zavoljo slabšega, bolj vlažnega poletja z manj prahu?

Kontrola hladilne tekočine :mrgreen:
Slika

Obvezno listek... :lol:
Slika

Potem sem izkoristil nedeljski dan še za testiranje plastidipa. Testno območje bo prednji odbijač...
Slika

Slika

Spredaj sem dal še novo tablico, ker je bila stara "prebunkana". Babe za volanom pa to.
Slika

Pa da ne pozabim. Dva tedna prej pa še menjava senzorja obratov. Mal trme, ker nisem hotu dat 50+€ slovenskim trgovcem z deli, en večer na ebayju in teden dni negotovosti ker nisi nikdar vedel al bo kresnila ali pač ne... Rezultat original senzor, cena 27€ s poštnino. Naj se gredo srat tile naši dilerji delov.
Slika

Slika

To je pa to. Še nekaj dela me čaka, samo dnevi so prekratki za uresničitev vseh idej/želja.
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Priden si =D>

Obnova plastike je pa :shock: =D>
Si prvi odbijač štrihnil, da je bil tako srebrn?
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: To Apr 05, 2005 9:43 pm
Vozilo: AR159, AR spider veloce
Kraj: Kransterdam
Kontakt:

Hvala.

Dejansko ni bil srebrn. Samo črna barva je povsem zbledela/se sprala/zdrgnila. To kar je je videt srebrno je pa pomojem kakšen "špric" kit, čez je blo pa s črno barvo šprican.

Drugače pa ja, tale plastidip res super zgleda in na dotik daje tak trden gumen občutek. Tako, da deluje zelo pristno. Sedaj bom videl kako se bo obnašal. Sprednji del je kar izpostavljen kamenčkom in insektom. Malce bolj grob bom tudi pri pranju. Če se bo zadeva obnesla bom od sedaj naprej takšne letvice "obnavljal" s plastidipom.
Uporabniški avatar
GORA
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 740
Pridružen: Ne Nov 25, 2007 11:06 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa 159 SW 2.0JTDm TI & Alfa 75 1.6ie
Kraj: Ljubljana

A s cukanjem si že kaj rešil ?
Uporabniški avatar
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3840
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Plastidip dobi svojo pravo trdnost in obstojnost po 14 dneh od nanosa..
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: To Apr 05, 2005 9:43 pm
Vozilo: AR159, AR spider veloce
Kraj: Kransterdam
Kontakt:

colibry napisal/-a:Plastidip dobi svojo pravo trdnost in obstojnost po 14 dneh od nanosa..
Sem opazil ja. Na desni strani sem naredil dober teden prej in je občutno manj gumen kot je bilo pa prvi dan.
colibry napisal/-a:A s cukanjem si že kaj rešil ?
Ne. Trenutno med tednom nimam ravno veliko časa, bom pa ob prvi priliki poklical "majstra" in vprašal ali je imel resne namene z menoj ali se me je samo elegantno odkrižal.
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: To Apr 05, 2005 9:43 pm
Vozilo: AR159, AR spider veloce
Kraj: Kransterdam
Kontakt:

Alfica še dela... Se moram pa oglasit in napisat, da me je plastidip pozitivno presenetil. Pričakoval sem, da se bo po robovih začel "luščit" vendar drži fantastično. Preživel je vremenske tegobe, umazanijo, kamenčke, "štrajfiks", avtopralnico na krtače,... in ni videti, da se bo kaj kmalu vdal.

Slika

Še vedno pa čakam "majstra" da me pokliče ali je dobil loputo, ki naj bi bila po njegovem mnjenju krivec za cukanje ko dodaš ali spustiš gas. Mamico mu... Enim podarja copate, mene se pa izogiba :mrgreen:

Nabral sem pa že nekaj delov, tako, da si bo potrebno vzet nekaj čas in pričeti z menjavami. Kmalu. Verjetno :D
155 1.8TS, 164 3.0 V6, 156 1.9JTD 105CV, 156 1.6TS, 156 1.9JTD 116CV, 159 1.9JTDm 120CV, spider veloce
ANDRE1
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 131
Pridružen: So Okt 10, 2009 7:44 pm

Z veseljem sem prebral celotno temo. Res lepo skrbiš za Alfico. Pa še nekaj poučnih zadev in idej sem dobil :). Kar tako naprej!
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: To Apr 05, 2005 9:43 pm
Vozilo: AR159, AR spider veloce
Kraj: Kransterdam
Kontakt:

Da se malo javim...

V četrtek mi je zopet pričela štekat zadnja desna zavora. Ker sem imel v soboto nekaj časa sem se lotili čiščenja. Zadevo razdrem in vse izgleda okej. Vodila podmazana še od prej in relativno čista. Ploščice lepo drsijo po površini. Zajla ročne lepo deluje, nobenih sledi poškodbe in rje, vzmet na čeljusti lepo vrne hakeljček... Kaj hudiča je narobe? Potem pa bolj po sreči odkrijem, da je protiprašna gumica zlezla iz utora in razgalila batek. Zadeva je morala biti odprta že nekaj časa, ampak v preteklosti tega nisem opazil.

Ker protiprašne gumice nisem mogel vrniti nazaj na svoje mesto sem čeljust vzel z avta in jo razdrl. Batek sem očistil in spoliral, gumico očistil, utor očistil in z nekaj truda vse skupaj sestavil in prezračil sistem. Šele sedaj vidim kako je batek blokiral, saj gre po čiščenju vsaj dvakrat bolj lahkotno v čeljust.

Ker sem namesto pričakovane ene ure, porabil celo popoldne sem potem prebil še dobršen del nedelje pod avtom in zamenjal končnike zadnjega stabilizatorja in gumice, ki se se mi že skorajda dve leti valjajo doma. Bolj ali manj so stvari gladko potekale, edino težavo mi je povzročalo stiskanje novih gumic stabilizatorja. Sprednje so šle precej bolj gladko skupaj kot pa zadnje.

Gumice...
Slika

menjava gumic...
Slika

stari vs. novi končniki...
Slika

Slik popravila čeljusti pa ni ker sem bil umazan do ušes :lol:
155 1.8TS, 164 3.0 V6, 156 1.9JTD 105CV, 156 1.6TS, 156 1.9JTD 116CV, 159 1.9JTDm 120CV, spider veloce
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6821
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Lepo rihtaš :)

Glede cukanja, ali si naredil ECU/TB reset in potem učenje pozicij in učenje štantgasa, ko si čistil TB ter menjal MAF in lambdo?
Ker Bella je tudi enkrat imela mal čudne prebliske, ko sem nekaj ustvarjal ampak nisem naredil reseta in učenja.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Odgovori
  • Informacija