Med servisom se je poštimala še škatla za zračni filter. Star vložek z navojem odstranjen in namesto njega vstavljen navaden pocinkan vijak, obrnjen na glavo. Nato pa vse skupaj zalito s plastiko. Sedaj lahko končno vse tri vijake normalno zategnem in lepo zaprem škatlo.
V avtu imam tudi tri antene zato sem tisto prilepljeno na sprednje steklo odstranil.
Voila... tole zgoraj je 200 slika objavljena v mojem, pardon, Alfinem spletnem "dnevniku".
V novem letu, ko sem se končno uspel malo vrnit na star ritem življenja, je sledila še menjava čepkov, ki držijo sovoznikov pokrov zračne blazine na svojem mestu. Cena ni mala, kupil na Avto Triglavu za nekaj centov več kot 5€. Na ebayju je cena nekaj centov višja po kosu.
Sicer ni popolno, ker je pokrov že kar konkretno zvit, me pa zanima kaj se bo zgodilo poleti, ko se bo vse skupaj pošteno segrelo na soncu.
Lansko leto je bilo septembra/okrobra vgrajeno tudi daljinsko zaklepanje. Ker ima slednje nekaj prostih izhodov sem v preteklem tednu zmontiral še odklepanje prtljažnih vrat s pomočjo daljinčka. Zadeva se je v teh dneh izkazala za jako priročno. Ko pada dež in voziš v vozičku polno špecerije, je čimkrajši čas preživet na dežju neprecenljiv
Video posnetek slabše kvalitete...
http://www.youtube.com/watch?v=RiXFlyS_9KI
Uporabil sem kar star motorček iz cliota in nekaj časa, da sem žico ustrezno zakrivil in pripeljal do mehanizma za odklep. Motorček je sicer malce premalo močan in v času testiranja parkrat ni odprl prtljažnika. Ampak sedaj ko je teden dni v "real life" uporabi me še ni pustil na cedilu. Odpre vedno, tako, da domnevam, da sem ga med testiranji malce preveč matral in mu tistih 30 zaporednih odklepanj vzame nekaj sape. Bomo videli. Motorček je dostopen, zamenjava pa hitra.
Zamenjal sem tudi plastiko pod prednjim steklom, ki preprečuje, da bi voda tekla po filtru klime in posledično v ventilator. Pri prvi menjavi filtra sem namreč uspešno odlomil del te plastike.
In pa zamenjal sem tudi merilec pretoka zraka...
Po menjavi še običajna procedura za resetiranje podatkov v motornem računalniku in ponovno učenje. Najprej mirovanje 15 minut na to pa še matranje na terenu 15 minut. Sledi brisanje starih napak v računalniku sadaj moram pa zbrati še pogum in en dan preverit kakšna je situacija. Držite fige...
Aja, cena je bila dobrih 100€, kupljeno pri lokalnem trgovcu z rezervnimi deli. Ali je občutit razliko? Kaj pa vem. Fora je, da ko so se zunanje temperature spustile je avto nehal hecat in je šel normalno. Pred tem si ga moral pa kar konkretno tiščat v poden in držat obrate nad 2500, da si nekako normalno sodeloval v prometu. Verjetno bom moral počakat temperature 20+, da vidim kakšna je situacija.
To je pa to. Bil sem tudi priden na področju manjše nadgradnje akustike, a o tem takrat ko bo zadeva končana.
lp