Počas napreduje 155ka, nabavil sem felge, menjal vodno pumpo, jermena in vse kar paše zraven, termostat in hladilno tekočino. Trenutno počiva, čez zimo jo bom dal še ličarsko obnovit. Rje še vedno nikjer
Na spomlad pa naredim še konkreten servis podvozja, jo prizemljim in bo že podobna končnemu rezultatu.
Glede barve, bom verjetno izbral kar originalno ALFA ROSSO 130, najprej sem imel v mislih kakšno perla rdečo barvo, ampak se mi zdi da starejši alfi to ne bi preveč pasalo.
Ima kdo kakšen predlog kaj naj nabavim za prizemljitev, menjam amortizerje in športne fedre gor, ali gewinde?
Skrbi me, da se ne bo lepo usedla na športne fedre in bo izgledala posedena zadaj recimo. Če nabavim gewinde se temu problemu lahko izognem, je pa tud dražje to.
Še kaj je novega, 156ka je šla, zamenjala jo je malo mlajša 159 Sportwagon, 1.9 16V. Oprema Elegante (po papirjih), ampak je zelo oskubljena, ni tempomata, multifunkcije, samozatemnitvenega ogledala, senzorja za dež, park senzorjev... Ampak to vse se brez problema naknadno vgradi. Vzel sem jo zaradi ohranjenosti, razmeroma malo km (163ooo na števcu), ki so realni in znana servisna zgodovina.
Prvi vtisi: že pogrešam 2.4 motor in 5 cilindrov, ter športno lego. Po drugi strani pa je 159 vseeno bolje izdelana in se pelje bolj uglajeno. Moči manj, ampak še vedno dovolj tudi za prehitevanja itd, vendar ne skoči tako kot je 156ka, daleč od tega
Placa je več, kar bo prav prišlo saj se je naša družina še enkrat povečala
Plani za 159 niso veliki, mapiranje, loputke v sesalnem kolektorju, vsaj colo večje felge gor, po potrebi DPF in EGR off, zaenkrat pa vse dela tako kot mora. Zmontiral sem Yatour adapter, da mam musko prek USB, strošek 49€.