Si dal pravilno motorčke noter?
Mogoče ti bunkica na motorčku ni šla v ležišče in pritiska ročico na luči preveč naprej
Daj motorček ven in če ga ne rabiš odhakljat ko je že odvit je to to, druga možnost je da je motorček preveč odvit, ko ga imaš zunaj ga lahko bolj priviješ v tisto smer ki je za dvigovat luč (da gre palčka bolj noter) in potem poskusi še ekrat vstavit na luč
Težko verjamem da si kaj premaknil in zato sveti v tla, raje preveri vse preden kupuješ druge
Assholer napisal/-a:Si dal pravilno motorčke noter?
Mogoče ti bunkica na motorčku ni šla v ležišče in pritiska ročico na luči preveč naprej
Daj motorček ven in če ga ne rabiš odhakljat ko je že odvit je to to, druga možnost je da je motorček preveč odvit, ko ga imaš zunaj ga lahko bolj priviješ v tisto smer ki je za dvigovat luč (da gre palčka bolj noter) in potem poskusi še ekrat vstavit na luč
Vrjetno je nekaj na tem z motorčkom, ker ravno na levi strani sveti dol in motorček "ne deluje". Vrjetno ni dobro vstavljen, ker na prejšnih žarometih je delal. Žarnico sem vzel ven in še enkrat vstavil in je bolje. Zdaj sem jih pa še malo prevrtel in je na razdalji 1m od stene višina snopa 63cm na obeh straneh (1 cm+/-).
Assholer napisal/-a:Težko verjamem da si kaj premaknil in zato sveti v tla, raje preveri vse preden kupuješ druge
Ma kurc, silikon že odstopil oz. takoj ko sem jih privijačil se je spet prozorni del odstopil od ohišja. Sem počakal, da se je posušil in tudi z normalno silo zategnil, očitno premalo silikona. Uporabi sem pa silikon tisti črni za pečice, ki je za od -40 - 300°C. Razpoka je sicer zelo majhna v primerjavi kakor je bilo prej. Sem se pa peljal po dežju in se niso nič zarosila. V glavnem na ebayu že naročil druge GTA look "ponaredke" obe 94€ s poštnino iz "Jermani"
Nepravilen silikon ali pa nisi lepo očistil površine in ni prijelo. Najboljši je tisti, ki je stalno flexi, ko je vroče je kot guma, ko je hladno pa je trd kot kamen. Samo ne vem ali se ga še kje dobi, so pa z njim lepili večinoma steklene luči na plastična ohišja in je držalo.
Evo po dolgem času se spet oglašam, da malo obudim temo. Alfeta dela brez problemov ... no vsaj delala je, vse do današnjega jutra . Sem slutil, da bo nekaj narobe, ker enostavno že dolgo časa ni nič za*ebavalo. Saj veste kako pravijo ... "It's too good to be true".
Danes zjutraj se po cca. 45 min vožnje ustavim, ugasnem avto za 5 min in potem hudič noče vžgati. Evo prilagam posnetek:
Pokličem kolega, naj kable pripelje in s kabli vžge brez problemov. Pustim nekaj časa, da Alfeta dela v leru in potem, ko sva hotela štartat, takoj, ko sem prižgal luči, avto crkne :O
Še enkrat vžgeva na kable, ugasnem radio, klimo, luči. Na poti pa mi avto parkrat zatrokira. Kazalci za hitrost in obrate so kar malo skakali po svoje. Neke napake je ven metalo za kodni vžig (ikona ključa na armaturni), klasični MCSF .... Dam med vožnjo v ler in nazaj v brzino in potem je avto normalno delal naprej.
Zdaj je avto parkiran pred mehanično delavnico in čaka na jutrišnjo operacijo.
Vrjetno je akumulator zanič ali morda alternator. ACCU je star 4 leta in bi znalo bit to. Vem samo, da jih bom od sedaj menjal na 3 leta
Pa še vsaj temo sem obudil od mrtvih, da ne pozabite name
Zadnjič spremenil Assholer, dne Po Sep 12, 2016 11:47 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Razlog:popravljen YT link
Evo, da malo obudim temo. Mala italijanka ne povzroča nekih večjih problemov. Decembra sem moral menjat zadnji kolesni ležaj in pa zadnji roki. Sedaj pa se bliža čas "malega" servisa in nekaj robe je že prispelo.
Filtri Mann, olje Castrol Magnatec, ter zadnji brisalec
Dobil sem tudi 2 novi letni gumi, ki gredo kmalu gor Dosti teh 16" Gume so Falken Ziex ZE-914. Na suhem so solidne, v mokrem malo manj in je treba biti pažljiv.
Evo, pa je prišel čas, da se počasi poslovim od "Male italijanke". Preživela sva ogromno lepih trenutkov, vmes je bilo tudi nekaj "kislih", ampak bo vedno ostala v dobrem spominu. Trudil sem se po najboljših močeh, da sem zanjo poskrbel kolikor se je dalo, toda najini poti se bosta kmalu razšli. Upam, da bo za njo novi lastnik skrbel in posvečal pozornost, kot sem ji jaz.
Nadomestila pa jo je lepotica po imenu "Bianca". Letnik 2009. Poganja jo 2,4 litrski "smrdljivček" s 154 kW, nad katerim sem zeeeeelooooo impresioniran Prava zver, ni kaj Evo še nekaj fotografij "na hitrco", več pa v prihodnjih dneh ... se še spoznavava