No nabavil sem mikrometer. Jutri ga dobim, da premerim ta verjetno odpad aluminija
Iščem pa že back up varjante. Vse se giblje okoli 800€. Možnosti so mi bolj kot ne 3.
1. QV bati in cilindri (po vsej verjetnosti reprodukcija nemška ali angleška - vprašljiva kvaliteta).
2. Original AE bati in cilindri novi, ampak stari verjetno 10-20 let - posledično cilindri s pikicami rje, oz nekateri kar več kot pikicami rje.
3. Wossner kovani bati premera 93.50 mm ali 94 mm, ter povrtat cilindre na pravo mero za bate.
Najbolj mi je nekako všeč zadnja varjanta. Kovani bati, dobra kvaliteta, kompresija se dvigne na 11.5:1. Sicer v tem primeru sem vrgo denar stran za batne obročke, ki sem jih kupil ampak ok. Pa pozanimat se rabim še, če grejo kovani bati lahko skupaj z original ojnicami, glede na to da motor ne bo nekih predelav hudih mel in veliko več konjov od original.