Razmišljal sem o popravilu s tekočo kovino, ampak je prenizka temperatura katero drži. Večinoma so vse tekoče kovine do 120-150°C. Oz do 200°C naj bi tudi zdržala.
Potem tesnilna masa za peči in podobno do 1500°C. Ampak je problem ker je tut pritisk. Sicer pomojem ker tesnilo glave vse stisne, nima kam it potem ta pikica tesnilne mase. Plus na vsaki strani jamce je dobr 1-2 mm zdravega, kjer bo nalegala dihtunga kovinski del.
Ne vem kaj točno nardit. Eni mi priporočajo zavarit pa pobrusit. Sam niti ni glih človeka v našem koncu, ki bi mel tig in potem še pobral, da je v ravnini z ostalim.
Problem mam to rešit zdej.
Zadnjič spremenil Killergame17, dne Pe Avg 11, 2017 4:00 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Za to korigirat bi bilo najbolje zadevo navariti, da se zlije z ostalim delom puše. Potem je pa tu problem spremembe strukture materiala zaradi toplotne obremenitve varjenja. POsledično temu se lahko puša deformira, da ne bo več uporabna.
V podobni situaciji smo bili samo 1x, ko smo dobili predolge puše, od večje kubature. Mudilo se je, ni bilo časa menjavati in čakati na ustrezne puše. Smo greli, držali konstanto in stružili nased puše. Potem pa še žaganje viška.
Morda bi lahko pušo navaril z laserskim varjenjem, saj je zvar res minimalen višek pa bi zgladil kar z brusnim papirjem ali kamnom. Mi to na šihtu uporabljamo na orodjih za litje če je potrebno navarit kakšen manjši koš gravure, kako bi se pa zvar odnesel v tvojem motorju pa nebi vedel. Mislim pa da za "laser" ni potrebno predgretje komada da nebi puše kje zvilo pri višji temperaturi.
Kompleti vsi ocišceni. Jutri/torek pa vaganje in ce bo potrebno kaj težo spremenit kateremu setu. Potem pa sestavit, preverit batne obrocke v cilindrih luft, da je pravi, pa montaža batnih na bat in montaža bata v cilindre. Pa potem zmerit luft ojnicnih ležajev, da je tapravi. In ce je, fiksno zategnit ojnice.
Tudi ce bi hoto itak 99,9% niso dobavljive, ker ni nikjer nobenih rezultatov kataloške
Tudi sorniki so za moje pojme bogi. Namrec jz pravim, da so to razpokice na zgornjem deli kromiranem/nitriranem. Jim pa pravi, da naj se ne sekiram, tudi ce so. Pa da je to rja. Hm..sam po tekm takem bi s poliranjem šla stran, pa ne gre. In z nohtom se prav tako cudi. Moram pogledat še ostalih ne vem koliko, ce so vsi isti problem.
Materiali v tem motorju 12V ocitno res cist v kur*u!
Vsi deli spucani v nulo. Danes so šli pa na vaganje.
Rezultati so kr v kurcu. Žalostno/smešno je, da ojnice bi naj ble tovarniško v toleranci do 2g Pri meni pa najvecja razlika 4g haha. Bati so pa toleranca do 4g. No jz bom probal vse spravit na isto oz 1g razlike. Moram pa prvo še stehtat end to end ojnice, da nardim balans big end-small end ojnice, ter ujamem obenem skupne teže.
Aja Damijan. Puše small end se dobijo nove. Stanejo pa 142€ 6 komadov
Vpliv natančnosti tehtnice se zelo zelo zmanjša ko rezultate tehtanja zgolj primerjamo med seboj. Pri primerjanju rezultatov je veliko bolj pomembna ponovljivost rezultatov. Sprobaš to dokaj enostavno. 10 ponovitev in med vsakim tehtanjem ugasneš in prižgeš tehtnico. Če so rezultati znotraj 1g, je njena ponovljivost popolnoma dovolj dobra.
Če se gremo pa meritve dejanske teže pa moraš itak imeti merilo - tehtnico, ki ima vsaj 10x večjo natančnost od dovoljene tolerance.