Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori

Katero barvo izbrati za 164?

Rdeča!
66
73%
Črna!
24
27%
 
Skupaj glasov: 90
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Med valje in glavo ne moreš dati tesnilne mase. Mora biti kovinsko tesnilo, saj je vse v direktnem stiku z ognjem in visokimi temperaturami.
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Razmišljal sem o popravilu s tekočo kovino, ampak je prenizka temperatura katero drži. Večinoma so vse tekoče kovine do 120-150°C. Oz do 200°C naj bi tudi zdržala.
Potem tesnilna masa za peči in podobno do 1500°C. Ampak je problem ker je tut pritisk. Sicer pomojem ker tesnilo glave vse stisne, nima kam it potem ta pikica tesnilne mase. Plus na vsaki strani jamce je dobr 1-2 mm zdravega, kjer bo nalegala dihtunga kovinski del.

Ne vem kaj točno nardit. Eni mi priporočajo zavarit pa pobrusit. Sam niti ni glih človeka v našem koncu, ki bi mel tig in potem še pobral, da je v ravnini z ostalim.

Problem mam to rešit zdej.
Zadnjič spremenil Killergame17, dne Pe Avg 11, 2017 4:00 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Za to korigirat bi bilo najbolje zadevo navariti, da se zlije z ostalim delom puše. Potem je pa tu problem spremembe strukture materiala zaradi toplotne obremenitve varjenja. POsledično temu se lahko puša deformira, da ne bo več uporabna.

V podobni situaciji smo bili samo 1x, ko smo dobili predolge puše, od večje kubature. Mudilo se je, ni bilo časa menjavati in čakati na ustrezne puše. Smo greli, držali konstanto in stružili nased puše. Potem pa še žaganje viška.
mitek
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 23
Pridružen: Ne Apr 12, 2009 9:52 pm
Vozilo: Alfa 156 3.0 V6
Kraj: maribor

Morda bi lahko pušo navaril z laserskim varjenjem, saj je zvar res minimalen višek pa bi zgladil kar z brusnim papirjem ali kamnom. Mi to na šihtu uporabljamo na orodjih za litje če je potrebno navarit kakšen manjši koš gravure, kako bi se pa zvar odnesel v tvojem motorju pa nebi vedel. Mislim pa da za "laser" ni potrebno predgretje komada da nebi puše kje zvilo pri višji temperaturi.
Uporabniški avatar
kovach
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2759
Pridružen: Ne Okt 16, 2005 11:56 am

Z walker pasto to rešujejo baje, uno za avspuh. Predn daš skp namaž pa zategn
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

ajoj komplilacije, pikne se s co2 pa pobrusi na roke pa gasa
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Vikendi prehitro minejo! :evil:

Ocišcene ojnice.

Slika

Slika

Kompleti vsi ocišceni. Jutri/torek pa vaganje in ce bo potrebno kaj težo spremenit kateremu setu. Potem pa sestavit, preverit batne obrocke v cilindrih luft, da je pravi, pa montaža batnih na bat in montaža bata v cilindre. Pa potem zmerit luft ojnicnih ležajev, da je tapravi. In ce je, fiksno zategnit ojnice.

Slika

Slika
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

a ležajnih puš sornikov na ojnicah pa ne boš menjal?
Se zna pojaviti zelo nadležen zvok, če je kje prevelika zračnost.
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Tudi ce bi hoto itak 99,9% niso dobavljive, ker ni nikjer nobenih rezultatov kataloške :)

Tudi sorniki so za moje pojme bogi. Namrec jz pravim, da so to razpokice na zgornjem deli kromiranem/nitriranem. Jim pa pravi, da naj se ne sekiram, tudi ce so. Pa da je to rja. Hm..sam po tekm takem bi s poliranjem šla stran, pa ne gre. In z nohtom se prav tako cudi. Moram pogledat še ostalih ne vem koliko, ce so vsi isti problem.

Slika

Slika

Slika

Slika

Materiali v tem motorju 12V ocitno res cist v kur*u! :|
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Vsi deli spucani v nulo. Danes so šli pa na vaganje.

Slika

Slika

Slika

Slika

Rezultati so kr v kurcu. Žalostno/smešno je, da ojnice bi naj ble tovarniško v toleranci do 2g :lol: Pri meni pa najvecja razlika 4g haha. Bati so pa toleranca do 4g. No jz bom probal vse spravit na isto oz 1g razlike. Moram pa prvo še stehtat end to end ojnice, da nardim balans big end-small end ojnice, ter ujamem obenem skupne teže.


Aja Damijan. Puše small end se dobijo nove. Stanejo pa 142€ 6 komadov :lol:
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
HyperJack
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 589
Pridružen: Po Okt 18, 2010 12:15 pm
Vozilo: Alfa Romeo 147
Kraj: Tam kjer so medvedi
Kontakt:

Glede rezultatov tehtanja, kupi primerno tehtnico (0,1g), bo bolj realna slika meritev.
Manj komentarjev kot dobiš pod svoj avto, lepši je.... saj ni stvari ki bi ti jo lahko skritizirali..word!
RED_line
Alfist
Alfist
Prispevkov: 267
Pridružen: Če Mar 18, 2010 11:18 am

vpraši kakšnega dilerja če ti jo posodi :mrgreen:
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Mah ne grem kupovat tehtnice za 50€, zaradi tega, da bo par 0.1 g razlike. Dokler so do 1g razlike je vse ok. Ne mislim jih delat v 0.0 g razlike :)
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 750
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
Kraj: Cerkno

Vpliv natančnosti tehtnice se zelo zelo zmanjša ko rezultate tehtanja zgolj primerjamo med seboj. Pri primerjanju rezultatov je veliko bolj pomembna ponovljivost rezultatov. Sprobaš to dokaj enostavno. 10 ponovitev in med vsakim tehtanjem ugasneš in prižgeš tehtnico. Če so rezultati znotraj 1g, je njena ponovljivost popolnoma dovolj dobra.
Če se gremo pa meritve dejanske teže pa moraš itak imeti merilo - tehtnico, ki ima vsaj 10x večjo natančnost od dovoljene tolerance.

Če se že spuščamo v detajle :)
Slika
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

Ali vsaj ponovi meritve s fiksno dodano utežjo pri vseh tehtancih. Recimo ene 2kg "podlage".
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
Odgovori
  • Informacija