Alan napisal/-a:sva ti ze s filipom napisala da veva kje se meri bate
ovalnost 0.01 je pa pomojem povsod sprejemljiva ne samo pri italjanih
Se strinjam in 1 stotka je izredno težavna za držat v tolerancah na obdelavi. Govorimo seveda o redni, velikoserijski proizvodnji, ne pa o butičnih stvareh.
Npr. Škoda ima pri svojih starih motorjih kar 0,000 ovalnost. Res pa je, da so puše neprimerno bolj masivne, so zel odebele stene, od puš Alfinega šestaka. Ampak to gre nekako do premera bata 76mm. Od te mere naprej, do 80+mm pa je ovalnost. Se debelina sten zelo zmanjša. (sem hotel še dobiti podatke za Tatra avtomobile in kamione pa je to res misija nemogoče)
Za pomirit živce od batov in cilindrov, od kerih se mi že meša, sem se spravil cistit blok.. Pa še tukaj ko cistim gledal kak z gobico letijo tisocinke, stotinke
Pocasi bo ratalo ocistit ga v nulo. Jutri bo verjetno gotov.
Moji je blo dolgcas zravn mojega zabavnega cišcenja bloka
Problem potencialni zopet
Za bate in cilindre me edino rešijo ali A klasa puše cilindra, al pa wossner bati in vecanje cilindrov. Drugega ni. Zdej pa ka bom prej najdo. Al set A klase puš nov/rabljen dober al pa ene 800€ zbral. Mislim da bo prej slednje
No dobil sem odgovor na vsa moja vprašasanja od samega mojstra V6 motorjov, ki je napisal vse te Alfa hight performance knjige. Se pravi lahko bi sestavo že tko kot je lufta pa bi delalo bp. Jz bom pa nabavo A cilindre, spravo luft na 0,08 mm in bi mogla zadeva sper lavfat YES!
"Anyone who has driven anything from an Alfa 75 to an old Giulia Super or GT Junior will know their real magic lies in the way they come alive in the corners."
Drugi dan cišcenja. Še vedno ni to to, kar hocem. Še bo treba cistit koticke bloka in zapeceno tesnilo glave drgnit stran.
Blok kjer ne nalegajo ležaji in puše cilindra, cistim vecinoma z žicnato gobico za posodo. Ni videt, da bi kaj poškodovala blok al pa pobirala aluminij. Ceprav ko drgnem ta zapecen tesnil, upam, da tudi nic ne pobira. Je neverjetno zapecena zadeva.
Do sedaj še nisem zasledil, da bi kdo na sploh katerem nordu, TS, V6 naredil kaj takega. Dal narediti novo površino bloka, kjer nalegajo glave. Tudi v nobenih knjigah ni napisanega nič podobnega. Tako, da bo kar ostalo tako kot je. Samo očiščeno. Po mojem itak ni varjante, da žičnata gobica za posodo, odnese aluminji. Pa tudi če kakšno tisočinko, ni to nič tukaj.
Recimo knjiga motorja dovoljuje 0.02 do 0.06 mm odstopanja višine blok-puša.
Govorim samo o poravnavi naležnih/tesnilnih površin, da je zares ravno in čisto. Tu je govora o skoraj nični odstanitvi materiala. In puše nimajo kaj ven gledati. Se kompenzira s tanjšimi tesnili med pušo in blokom. Če pa poznaš koga, ki ima dosti veliko banjo pa UZ čiščenje odplakne tudi globoko skrite usedline.