Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori

Katero barvo izbrati za 164?

Rdeča!
66
73%
Črna!
24
27%
 
Skupaj glasov: 90
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Kaj so pa pri Wossnerju rekli?
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Sej se jih meri zgoraj nad prvim batnim obročkom ne?? Na 2 pozicijah, da vidiš če je ovaln ne? 8-[

Sarkazem damijan :wink: :D
Zadnjič spremenil Killergame17, dne Pe Mar 31, 2017 4:08 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 750
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
Kraj: Cerkno

Alan napisal/-a:sva ti ze s filipom napisala da veva kje se meri bate :)
ovalnost 0.01 je pa pomojem povsod sprejemljiva ne samo pri italjanih
Se strinjam in 1 stotka je izredno težavna za držat v tolerancah na obdelavi. Govorimo seveda o redni, velikoserijski proizvodnji, ne pa o butičnih stvareh.
Slika
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Sem šel malo preverjat in primerjat!

Npr. Škoda ima pri svojih starih motorjih kar 0,000 ovalnost. Res pa je, da so puše neprimerno bolj masivne, so zel odebele stene, od puš Alfinega šestaka. Ampak to gre nekako do premera bata 76mm. Od te mere naprej, do 80+mm pa je ovalnost. Se debelina sten zelo zmanjša. (sem hotel še dobiti podatke za Tatra avtomobile in kamione pa je to res misija nemogoče)

@Hranata, prav imaš.

Zdej pa nase mal pepelčka dam pa bo. :)
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Za pomirit živce od batov in cilindrov, od kerih se mi že meša, sem se spravil cistit blok.. Pa še tukaj ko cistim gledal kak z gobico letijo tisocinke, stotinke :lol: #-o

Pocasi bo ratalo ocistit ga v nulo. Jutri bo verjetno gotov.

Slika

Moji je blo dolgcas zravn mojega zabavnega cišcenja bloka :mrgreen:

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Problem potencialni zopet :doubt:

Slika

Slika

Slika


Za bate in cilindre me edino rešijo ali A klasa puše cilindra, al pa wossner bati in vecanje cilindrov. Drugega ni. Zdej pa ka bom prej najdo. Al set A klase puš nov/rabljen dober al pa ene 800€ zbral. Mislim da bo prej slednje :lol:
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

No dobil sem odgovor na vsa moja vprašasanja od samega mojstra V6 motorjov, ki je napisal vse te Alfa hight performance knjige. Se pravi lahko bi sestavo že tko kot je lufta pa bi delalo bp. Jz bom pa nabavo A cilindre, spravo luft na 0,08 mm in bi mogla zadeva sper lavfat :mrgreen: YES!

Slika
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Grilzz
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: Ne Jan 18, 2004 7:57 pm
Kraj: Lj

Kaj sekiras ljudi po svetu!

Sestavi ze skupaj pa pojdi en krog!

:mrgreen: 8)
"Anyone who has driven anything from an Alfa 75 to an old Giulia Super or GT Junior will know their real magic lies in the way they come alive in the corners."
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Must be perfect! :mrgreen:
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Pol moraš dat pa €€€...
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Sej jih mečem hitrej k pridejo v motor :lol: Vse skup bo 2k € vsaj me motor prišel, če najdem kje nove A klasa cilindre slučajno.

Se nč ne špara pri motorju, pa tudi drugod na avtu ne, brez skrbi :)
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Sanja 156 o šestaku :lol:

Slika

Drugi dan cišcenja. Še vedno ni to to, kar hocem. Še bo treba cistit koticke bloka in zapeceno tesnilo glave drgnit stran.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika


Blok kjer ne nalegajo ležaji in puše cilindra, cistim vecinoma z žicnato gobico za posodo. Ni videt, da bi kaj poškodovala blok al pa pobirala aluminij. Ceprav ko drgnem ta zapecen tesnil, upam, da tudi nic ne pobira. Je neverjetno zapecena zadeva.

Slika

Slika

Slika
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Stojne vijake in čepe vse ven pa dat poravnat tesnilne površine.
Uporabniški avatar
smukc
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1376
Pridružen: Ne Avg 19, 2012 5:10 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Krško

Damijan napisal/-a:Stojne vijake in čepe vse ven pa dat poravnat tesnilne površine.
Ti pa si šaljivec :D kaj se bo zgodilo pa z pušami ? bodo potem "previsoke" za blok :-k
- Ex 2005 156 GIUGIARO 2.4JTDm
- Ex 2008 159 SW Ti
- 1989 75 V6 3.0
- Ex 1971 GT Veloce 1750
- Ex 1978 giulietta 1300
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Do sedaj še nisem zasledil, da bi kdo na sploh katerem nordu, TS, V6 naredil kaj takega. Dal narediti novo površino bloka, kjer nalegajo glave. Tudi v nobenih knjigah ni napisanega nič podobnega. Tako, da bo kar ostalo tako kot je. Samo očiščeno. Po mojem itak ni varjante, da žičnata gobica za posodo, odnese aluminji. Pa tudi če kakšno tisočinko, ni to nič tukaj.

Recimo knjiga motorja dovoljuje 0.02 do 0.06 mm odstopanja višine blok-puša.
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Govorim samo o poravnavi naležnih/tesnilnih površin, da je zares ravno in čisto. Tu je govora o skoraj nični odstanitvi materiala. In puše nimajo kaj ven gledati. Se kompenzira s tanjšimi tesnili med pušo in blokom. Če pa poznaš koga, ki ima dosti veliko banjo pa UZ čiščenje odplakne tudi globoko skrite usedline.
Odgovori
  • Informacija