To misliš na sedeže? To so original navadni usnjeni sedeži. Pogosta zadeva. Niso pa bili original v avtu. Original so bili navadni iz blaga električni.
Kot tudi niso bile te super tapete notri na vratih in nova ogledala zunanja. To moram vse stran vzet pa staro nazaj montirat. Škoda, ker so bila original ogledala še z napisom Alfa Romeo. Prekleto redka zadeva. Prejšni lastnik vrgel stare tapete in ogledala
Načrt.. Nardit uvoz v Slovenijo, da bom imel original vse po papirjih 3.0 V6 12V. Slečt vse dol, preverit kje je rja. Na hitro pogledano je vsaj 3/4 manj rje kot na moji TS. Zankrat našel samo vse 4 dvižne točke pogreznjene, okoli vpetja zadnjik rok nekaj malega in na koncu pragov še nekaj. Porihtat rjo in nova zaščita kompletnega podna.
Sedeži vn, ker bojo bili QV sedeži, ki jih imam iz 2.5 dizelce. Stare tapeta na vrata nazaj. Stara ogledala. Volan tist super redek iz 24V QV (samo 988 narejenih). QV odbijači iz 2.5 dizelce, ker imajo še pranje žarometov in nasploh boljše stanje. Pa obnovljeni QV amortizerji seveda tudi na avto, da bo lepo trd, nizek in športna vožnja.
Motor. Če bi bil notri še original 192hp bi ga obdržal in naredil generalno na njem, ampak ga je prejšnji lastnik ubil in dal navadnega V6 12V notri. Ker je pa navaden 185hp, je pa že prodan (čeprav lavfa neverjetno lepo). Ga ne rabim, ker imam istega že v garaži kompletno razstavljenega in v nastajanju generalke.
Za piko na i je pa na wishlistu dodano tudi naslednje. Izpušni kolektorji športni in iste dolžine. Squadra mapa, ki poveča na 201 hp. Q2 diff. Pa ko enkrat umrejo QV amortizerji, tudi gewinde nastavljive po trdoti in višini. Ampak to je pač sam wishlist..Mogoče ne bo nikoli nič od tega