Evo počasi je čas, da predstavim svojo novo "lubico". Stara 156 je po svojih skoraj 350.000km (lahko da ima še kaj podlage) odslužila svoje.
Gre se za 159 SW 2.0 170km letnik 2009.
Alfo imam slaba dva meseca, kupljena je bila v Sloveniji od prvega lastnika, ob nakupu pa je imela 50.500km (Po vsej zgodovini in preverjanju, naj bi bili kilometri realni
)
Takoj sem naredil veliki servis, ker ni bil še narejen, ter nabavil nove letne pnevmatike. (Na njem so bile še 2009 letnik, prav tako na zimske) in pa zamenjati sem moral še zgornjo levo roko (najbrž je fasala kako luknjo).
Opremo ima distinctive z nekaj dodatne opreme:
- prvi in zadnji parkirni senzorji
- TI števci
- TI stopalke
- tovarniško temnjena stekla
- črne strešne sani (razmišljam da bi jih dal pobarvat v alu srebrno, ker naredijo čisto drugi avto)
- vlečna kljuka
- bež notranjost (lepa je, dokler se ne umaže, tako, da bo potrebno precej rednega čiščenja)
Od začetka je bila precej zamorjena pod 1500 obrati, čez nekaj časa pa se vse skupaj prepucalo in pelje precej bolje. Po pa treba še do Tribesman-a, da malo pogleda, ker včashih ob počasnem pospeševanju od 1500-2000 obratov cukne in ima pri mrzlem nemiren tek.
Moti me še to, da se sliši nekje pri motorju neki čuden zvok, neko tuljenje, ki se z obrati motorja spreminja, in tudi z določenimi obrati izgine. Mehanik ne more ugotovit kaj bi to bilo, pri velikem servisu se verjtno itak vse zamenja, kar je okrog zobatega jermena? Sneli smo micro jermen in prižgali avto, če bi bil tam mogoče kak napenjalec ali rolca, ampak je bilo še vedno isto. Se komu sanja kaj bi bilo? Ni pa to servo pumpa, ker se tisto sliši drugače.
Še nekaj slik: