Včeraj že drugi servis letos narejen, spotoma sem hotel zamenjati še hladilno tekočino. Pa se mi je pojavil problem pri prezračevanju sistema.
Odzračil sem sistem na vijaku, da je pritekla samo voda ven, potem sem se šel še peljati, vendar se mi ventilator ne zažene, ko se dvigne temperatura na 87°C. Niti na 90°C ni vrtel.
To pomeni, da je zrak v sistemu? Ker skozi čep ga ne spustim nič več. V kabini pa tudi piha že toplo, kar zastopim, da je voda zakrožila.
Vsakega nasveta bom vesel.
Ampak, ponavadi se mi je normalno zagnal ventilator pri nekje 87°C.
Sedaj mi pa na mestu drżi nekje na 85°C, ko se pa premaknem, se pa temperatura takoj dvigne na 90°C. Kot, da bi bil zrak ujet.
Mi zna kdo povedat, kako najlažje ugotoviti, je servo ojačevalec dober ali ne?
Zavore mi včasih primejo dobro, včasih skoraj nič. Pedal se ne pogreza, je vedno na pravi poziciji, tako da nebi rekel, da je kakšen cilinder problematičen. Zavorno olje je bilo menjeno slabi dve leti nazaj. Zavore so pa tudi praktično nove. Nazadnje ko sem preveril servo olje, je bilo na max
Mi lahko kdo potrdi, je ta pumpa prava? https://www.rezervniavtodeli24.si/7758700-meat-doria" onclick="window.open(this.href);return false;
Samo to dobim na štiri vijake, vse ostale so na tri vijake ter drugačne oblike.
Naj pa bi bila enaka tudi za Alfo 159, 110kw.
Po 14-ih dnevih sem le dobil vakuum pumpo domov.
Ima pa ta spodaj en nipelj montiran, prejšnja ga je imela odstranjenga. Ga lahko ven potegnem? Ter pride privijačen, ali je samo naprešan notri. Sedaj se namreč sliši sikanje skozi njega
En lep pozdrav iz Romunije
Da se najprej pohvalim, to je 11. država, katero je obiskala moja Alfa v mojem lastništvu
Par slikic za uvod, kakšna slika več pa, ko pridem nazaj.
Z novo pumpo sem rešil problem z zavorami. Na prejšnji pumpi je šel rotor v prazno naokoli, ni več ustvarjal vakuuma.
Glede dima pa... stvar se je izboljšala, vendar še vedno precej preveč pokadi pod obremenitvijo. Ob normalni vožnji ni dima za menoj.
Tukaj ne vem več, kaj storiti. Cevi za zrak so pregledane, ter začasno sem jih na spojih zatesnil, vakuum cevi so nove, 2 injektorja sta bila zamenjana zaradi visokih korekcij.
Bo treba očitno na računalnik se priklopit, da mi nekdo pregleda stanje