Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTDm (20V TI - stran 5)

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 750
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
Kraj: Cerkno

Itak sta važna pri vijakih zgolj in samo pravilna dimenzija in natezna trdnost. Pomoje z 10.9 vijaki nimaš kej falit. Če rabiš vedet, katere rabiš vse pa lahko pogledam.
Slika
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Kaj manj kot 10.9 nimaš za kupovat
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Slika
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

Nja, na maticah bi se dalo prišparat...
Naslednjič naroči take kot sem jih jaz :wink:
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Upam, da ne bo naslednjič :wink:
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Nikjer nisem našel tega podatka. Sredinska konzola se odstrani pri Fl modelih enako kot pri predFl? Je potrebno odstraniti gumbe na klimi?
Uporabniški avatar
Gregson007
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 7743
Pridružen: So Mar 29, 2008 7:33 pm
Vozilo: LaFa ...... 404
Kraj: Laibach

Banny napisal/-a: Je potrebno odstraniti gumbe na klimi?
nope. klima enota v kompletu pade ven. :wink:

kakšne projekte imaš spet v planu? :mrgreen:
Slika
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Super. Hvala.
Na uri mi je žarnica crknila, ter pranje žarometov moram še preko enega stikala vezat, da mi ne bo vedno pralo luči, ko čistiš vetrobransko steklo. Ko bom ravno v delu, bom spotoma še to porihtal.
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Danes sem se lotil podiranja avta.
Najprej je sledila demontažo odbijača
Slika
ker ta stvarca ne deluje
Slika
Šoba za pranje žarometov se ne pospravlja.

No pojdimo naprej.
Okoli turbine se je počasi začel delati prostor
Slika
Čez nekaj časa se je tudi ta prostor povečal
Slika
Ta čreva so se odstranila
Slika
Slika
Fuč turbina v družbi dobre turbine
Slika
Ima pa turbina na vetrnici lufta v vse 4 smeri kar ogromno. Nadomestna pa brez vsake zračnosti. Jutri pa sledi montaža, če bo vse po sreči in dobim kolektor z ravnanja
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Izpušni kolektor lepo poravnan
Slika
Je pa bil zvit za več kot 1mm.

Je pa skupaj z "novo" turbino že na svojem mestu
Slika
Spotoma sem pa zamenjal še vse vakum cevke, je pa bila spodnja, ki gre na aktuator v precej slabem stanju.
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Še vedno mi ni dolgčas.
Slika
Napeljal sem kabel iz črpalke za pranje žarometov v kabino, da lahko izklopim/vklopim pranje po potrebi. Računam na manjšo porabo vode :mrgreen:

In končni izgled
Slika
Dovolj skrito, da ni vsem na očeh
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Fantje, potrebujem vašo pomoč #-o
Turbina in vse zmontirano in danes sem šel na poskusno vožnjo.
Avto je mrtev ](*,) nima prave moči, s težavo nabira obrate. Napake nobene ne javi.
Se mora navaditi na nova pljuča, ali sem spet kje površno sestavil?
Vsak predlog dobrodošel
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Si pravilno priklopil cevke za vakum?

Če si kaj zamešal ne bo "odprlo" lopatic na turbini in bo avto mrtev.

Drugače pa, turbina ki si jo gor dal je bila OK? Si preveril oba impelerja in luft?
Se zadeva sploh vrti ko je na avtu?
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Vakum je sigurno prav priklopljen.
Turbina ni imel lufta na nobeni vetrnici.
Kako vem, če se turbina vrti na avtu?
Edino, kar sem moral narediti je bilo, da je bil vhod v turbino zamaknjen. Na sliki, kjer sta obe turbini, se lepo vidi. Sem pa pokrov samo odtisnil in zamaknil
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Če daš dol sesalno cev, zalaufaš avto in pogledaš, se mora vetrnica vrtet zelo hitro tudi v prostem teku...

Druga stvar ki jo poglej, če vakumski aktuator na turbini potegne palčko notri, ko vžgeš avto, in če jo spusti ko ugasneš avto. Hoda na aktuatorju je cca 1 cm. Ko avto vžgeš mora iti do konca notri, ko ga ugasneš mora iti do konca ven.

Glede obračanja vhoda v turbino.
Si siguren da prestavitev ohišja ni vplivala na nastavitev aktuatorja?
Drugače povedano. Kot med sredico turbine in aktuatorjem se ne sme premakniti. Če si zamaknil aktuator glede na sredico, si razštelal pozicijo VNTja na turbini.
Odgovori
  • Informacija