Zamakne se samo pokrov iz aluminija (desna stran na sliki), je s šestimi vijaki pritrjen. Vijake samo popustiš in zarotiraš pokrov. Ostalo ostane vse na svojem mestu
Vetrnica se normalno vrti, palčka na aktuatorju tudi normalno miga not in ven.
Avto pa še kar nima moči. Tudi v prostem teku zelo težko nabira moč/obrate
Variabila ni krmiljena. iz podtačnega regulatorja snami cevko do turbine, drži motor na 2000 obratih, z roko probaj premaknit aktuator turbine. Moraš slišat da turbina začne "filat" drugače je nekaj narobe z turbino.
Ni tako hudo.
Če nič drugega je šel na smučanje in se tudi vrnil, brez "intervencij" (ali pa česa ne vemo ), kar je bilo skoraj jurja km, praktično v enem kosu
Stvar je sledeča.
Avto je še vedno do cca 2000 obratov mrtev. Če bolj pohodiš gas, se za njim črno kadi.
Od 2000 obratov naprej, avto kaže nekaj življenja. Ni pa še vredu. Ko sem jo zmontiral, ni imela življenja čez celotne obrate.
Je možno, da bi zastali mehanizmi v njej? Turbina naj bi stala samo 2 meseca
Možno je vse, tako kot je možno da je turbina poškodovana... ker je pač rabljena in ne moreš garantirat.
Lahko je tudi samo narobe nastavljena ali kaj podobnega.
To da črno kadi v nizkih obratih je samo znak da nimaš boosta, in računalnik vbrizgava maksimalno možno količino goriva za trenutno količino zraka. Ker je ta limit namenoma nastavljen nizko (zaradi boljše odzivnosti) je potem rezultat črn dim...
Lahko probaš skrajšat palčko na aktuatorju na turbini, za en ali dva obrata... če bo kaj pomagalo.
Pa na turbini imaš še vijak, na katerega se nasloni vzvod mehanizma VNT, ki določa končno pozicijo aktuatorja. Tega lahko tudi probaš spremenit za en obrat in boš videl če bo kaj bolje.
Napram prvemu dnevu, dela turbina "odlično".
Je pa stala sedaj cca 2 meseca, prej naj bi normalno delala na avtu.
Se je varno voziti s takim avtom?
Trenutno vem še za eno turbino. Si jo bom probal sposoditi, da vidim kje sem.