Spoštovani Alfisti!
Končno lahko (glede na mnenje številnih poznavalcev) trdim, da sem pravi ljubitelj avtomobilizma, ker sem postal lastnik Alfe!
Do lastništva me je pripeljal splet okoliščin, ki so se seštele v zadnjem letu:
- druženje s sodelavcem, zagrizenim Alfistom
- dolgotrajna želja po 'zgoraj brez'
- 30. rojstni dan
- kratkočasna ugodna finančna konstelacija
Iskal sem namreč lepo ohranjenega kabrioleta, obvezno več kot 4 valjnega, z usnjem v notranjosti - proračun do 6.000€.
Dolgo mi poti ni prekrižalo nič, kar bi me premamilo, nazadnje pa sem jo le našel, ljubiteljsko ohranjeno Spider-ko:
In to s klasičnim 12v Bussom za srce:
Cuore veramente sportivo!
Podatki o vozilu:
- AR 916 Spider V6 3.0 12v Lusso
- letnik vozila: 1999, prva registracija v Nemčiji 2000, uvoz v Slovenijo 2008 (od tedaj en skrben lastnik)
- barva: zunanjost črna, notranjost beige usnje
- prevoženi kilometri: cca. 72.000km
Kaj lahko o njej rečem na kratko:
- vsakič, ko jo pogledam, se znova zaljubim v kakšen detajl
- motor je krasen, poln karakterja, lepo vleče in se z veseljem zavrti, nad 3.000obr/min je zvok naravnost čudovit
- podvozje je v dobrem stanju, puše na zadnjem mostu so še dobre, kakšnih čudnih zvokov ni (verjetno bo potrebna 'osvežitev' amortizerjev naslednje leto)
- v kabini diši usnje, za vozilom pa izpušni plini, ki niso Euro5
Damo nekateri verjetno vsaj na videz poznate, ker je že bil prejšnji lastnik na nekaj srečanjih kluba.
Gospod Janez je zanjo v času lastništva lepo skrbel, ob nakupu sem dobil seznam opravljenega vzdrževanja in menjanih delov.
Med drugim je bilo na vozilu postorjeno:
- menjava zobatega jermena, napenjalcev, vodne črpalke, svečk, nastavitev ventilov, čiščenje šob ter menjava ostalih drobnarij pri 65.000km
- menjava enega od blažilcev pomika strehe, menjava PVC zadnjega stekla, menjava olja za streho, nastavitev mehanizma
- menjava sprednjih in zadnjih diskov (Brembo) in zavornih ploščic (EBC)
- vgradnja HID kita
- profesionalno poliranje vozila
- vgradnja belih podlog števcev (Birba)
- nove pnevmatike Bridgestone Potenza RE050 205/50R16
- avtoradio Alpine
Po nakupu sem ji privoščil menjavo olja (Shell Helix 10W60) in filtra olja ter kontrolo vitalnih delov (par malenkosti bo še za postoriti).
Popravili smo manjšo razpoko na izpušni cevi na izhodu iz predzadnjega izpušnega lonca, tako da sedaj bolj mirno prede.
Nato smo se igrali z obutvijo, od prejšnjega vozila (VW Golf IV V6) sem imel BBS CH 17'' 8.5J in nove Pirelli P7.
Za namestitev je bilo potrebno kupiti distančnike zadaj, daljše vijake ter centrirne obročke.
Z rezultatom sem zelo zadovoljen, manjkajo samo še sredinski AR pokrovčki ter namestitev AR čepkov ventilčkov.
Ob tem naj omenim, da so originalna 16'' Spider platišča naprodaj (bom oddal oglas v ustreznem podforumu):
Dodatno sem naročil še Weichersov strut brace v rdeči barvi ter bele stranske utripalke (zadeve še čakajo na vgradnjo).
Opravili smo še globinsko čiščenje notranjosti in nego usnja (slik pa žal še nimam) - rezultat je presegel pričakovanja (zahvala kolegu Janiju iz Kobarida).
Žal se je poletje izkazalo kot eno izmed bolj 'mokrih', poleg tega so bile okoliščine v službi takšne, da je Spider-ka večji del poletja počivala v garaži.
Šla sva sicer do Trente, pa malo po Krasu in proti morju, skupno pa sem od maja vseeno prevozil manj kot 1.000km.
K sreči ima nameščeno stikalo za odklop baterije, tako da vsaj težav s praznjenjem le-te nimam.
Verjetno se je prav zaradi dejstva, ker sem jo malo 'zanemarjal', ujezila in prejšnji teden, ko sem hotel izkoristiti malo sonca, ni hotela spustiti strehe.
Glede na simptome in podatke s tujih forumov je najverjetnejši krivec motorček za zaklep pokrivala strehe, ta se namreč ne dvigne, kljub temu, da elektromotor slišim.
Ker je ne bi želel peljati kar na prvi servis, me zanima, če je imel kdo že podobno težavo s svojo Spiderko in koga lahko priporočate za popravilo. =)
Dostop do motorčka sicer ni težaven, a baje je potrebno po odstranitvi streho ročno nastaviti in 'naučiti' program, kje ima skrajne lege.
Delo bi zato raje prepustil nekomu, ki ima s tem več izkušenj, kot jaz sam. ; )
Toliko zaenkrat, ko bo kaj novega, bom poročal in postregel s slikovnim materialom.
Pričeti moram redneje spremljati forum, da ne zamudim kakšnega srečanja.
Če pa me srečate na cesti, pomahajte/poblendajte, registracija je goriška (zaenkrat še nepersonalizirana). =)
Lep pozdrav. Luka