Pri moji EX 155-ki, katere imajo serijsko merilec za tlak olja, je bil tlak olja, pri uporabi Selenie, tudi Racing-a, tlak precej nižji kot pri že "iztrošenem" Valvolinu! Sploh pri ogretem motorju!
Tako da, z moje strani, je glas za Selenio enak kot od @lizarda... Se dobi kvalitetnejša olja za nižjo ceno. Ni vse top, kar piše v knjigici...
Aja, kaj je bilo pa pri Uno-tu turbotu s Selenio Racing pa ne bi pisal preveč. Smo ga natočili, naredili mali krog, iztočili in vlili drugo olje!
didi, nihče ne odkriva tople vode, saj je govora zgolj o splošno znanih dejsvtih.
Racing je polsintetično olje, in prava sintetika (PAO in estri), je sestavljena iz precej bolj enako velikih molekul, hkrati je čistejša, manj nagnjena k oljnemu garežu, bolj obstojna pod visokimi obremenitvami, ima širši temperaturni inerval optimalnega delovanja, rabi manj aditivov za doseganje željene viskoznosti, rabi maj detergentov, ima višji viskozni indeks, višji HTHS,...
In potem ko pomisliš, da Selenia trži svoje polsintetično olje, pri katerem še celo skriva podatke o HTHS-u, za ceno prave sintetike, ali pa še celo več, je vse prej kot olje prve izbire.
P.S. Sicer deloma povezano s trenutno tematiko je tudi naslednje - treba je vedet da marsikatero olje, ki se ga danes trži kot pravo sintetiko to dejansko ni, kajti gre še vedno za mineralno olje, ki je sicer izpostavljeno močnemu hidrokrekingu (spadajo torej med olja iz grupe III). V Nemčiji imajo bolj strog zakon glede tega, kjer olja ki imajo nižjo vrednost PAO-jev od 80% (upam, da se pravilno spomnim vrednosti) ne smejo biti tržena kot prava sintetika. Zato se marsikatero olje, ki se drugje prodaja kot Full Synthetic, v Nemčiji prodaja kot Synthese Technology. Eden redkih, ki nudi res pravo sintetiko na slovenskem tržišču je Motulova linija 8100 (grupa IV). Tudi Mobil 1 ima npr. prenizko vrednost PAO-jev, da bi se v Nemčiji prodajal kot Full Synthetic. Se je pa treba zavedat, da so moderna olja iz grupe III po kakovosti skorajda primerljiva z grupo IV (PAO sintetika), saj s procesom hidrokrekinga večje molekule v mineralnem olju razpadejo na manjše skorajda enako dolge molekule, hkrati pa se poveča tudi čistost olja. Marsikatero olje pa je tudi mešanica grupe III in grupe IV...
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Tako nekako, kar se Selenie tiče
Konkretno za Fuchsa sem se odločil, ker Alanu služi, in če pri njemu dela, mora tudi pri meni. Neke hude razlike v porabi pa po pravici tudi jaz ne pričakujem. Ampak jebiga, treba ga je menjat, čas pa ni ravno pravi za kako generalko. Morda me pa preseneti Je zadeva itak tudi že doma. Samo zeznil sem se, ker nisem zraven naročil še par litrov za dolivanje
Se je pa zmanjšala poraba po menjavi za nekje dober deciliter, tako da sem trenutno na dobrih 4dl na 1000km.
Kaj pa če bi probal samo tesnila ventilov (teflone) zamenjat? Se jih da zamenjat brez da vzameš glave dol, sicer je mučno delo, a se da.
Če ti tako divje pije olje, mogoče res ni smiselno zapravljat denarja za tako drago olje. Sicer pa komot k ester sintetiki dolivaš zraven Mobil 1 5W-50.
Kaj točno je bilo s tistimi meritvami kompresije, obročki ali tesnila ventilov?
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.
smukc napisal/-a:kaj 4dcl/1000km ob normalni vožnji ??
Jap...
lizard napisal/-a:Kaj pa če bi probal samo tesnila ventilov (teflone) zamenjat? Se jih da zamenjat brez da vzameš glave dol, sicer je mučno delo, a se da.
Kaj točno je bilo s tistimi meritvami kompresije, obročki ali tesnila ventilov?
Poznaš koga, ki bi mi to naredil za kako normalno ceno? Ker se mi zdi, da še par stvari poskusim, pa imam počasi za vse te izdatke že generalko motorja... S tem, da ni dosti ljudi, ki bi jim to zaupal. Kar se tiče kompresije, je eden izmeril, da je kompresija slaba, dva pa, da je motor zelo dober. Zdaj pa se pejdi Pri enem merjenju sem bil celo zraven, samo glede na to, da pojma nimam glede tega, si ne upam niti komentirat nič.
Mah, počasi bom začel nabirat material za generalko, pa bomo videli. Prej ali slej bo že prav prišlo
Wou to je ogromna poraba Sploh za normalno vožnjo. Mislim, da ti je edina prava rešitev odpret motor pa menjat vse kar bo pač treba menjat. Motor več kot očitno ni glih v dobrem stanju..
No ja, če ne bom gonil ravno 240 bi se že moralo kaj videt Bom probal enega nahecat, samo ne vem še koga in kdaj. Ponavadi ni ravno na pretek kandidatov za skupno vozakanje
Zmanjkuje pa tudi meni že drugih idej, kot pa odpiranje motorja. Samo ne poznam dosti ljudi, ki bi to naredili. Edino, če si Alan dobil kaj prostega časa (*wink, wink* ). Za olje pa hvala, se bomo kaj slišali. Imam občutek, da bom rabil.
To je res čudno... pol litra na 1000km se mora poznat na svečkah že po 10kkm. Če pa kaj kadi pri zaviranju z motorjem, se bo sedaj ko ima samo zadnje katalizatorje mogoče videlo, ali bo pa vsaj dišalo po olju.