Moja sanjska ekstravagantna ljubica GT 3.2 V6

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Jap, sem jo že nekajkrat videl. Tablico sem pa naročil prejšnji ponedeljek, v soboto pa že dal gor in registriral.
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

A to si v Vintgarju slikal?
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
urbancebulj
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1802
Pridružen: Pe Feb 01, 2013 3:27 pm
Član Alfa Kluba: 1

Huda je.
Zdaj pa samo vozit.
=D>
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

V Vintgarju je to, ja. Malo družinskega izleta :)

Plan je vozit, ja 8) Sicer je zgleda med zimovanjem ena bremza začela rahlo štekat v desnih ovinkih #-o Sem naredil dva tretmaja, pa nič bolje. No, itak bi rad pomenjal vse diske in ploščice, pa obnovil čeljusti...
opankar
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2067
Pridružen: Če Sep 25, 2003 3:46 pm
Kraj: Lubiana

Zadnja bremza?
You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for the brief moment, when everything works.
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Pojma nimam... Bo moral kdo malo pogledat.
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Evo, menjane komplet bremze spredizadi, razdrte in obnovljene vse čeljusti, zraven pa še speskane in na novo pobarvane. Škoda samo, ker nismo nikjer našli original odtenka.. :) Se je mojster Košir kar potrudil pri meni. Priporočam.
WP_20170420_18_51_06_Pro_LI.jpg
Spregledal je samo nalepke za na čeljusti, tako da to pride naknadno gor :)
Uporabniški avatar
GORA
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 740
Pridružen: Ne Nov 25, 2007 11:06 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa 159 SW 2.0JTDm TI & Alfa 75 1.6ie
Kraj: Ljubljana

In,kako se zdaj zavira ? :-)
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Po pravici ne vem, ker se zaenkrat še bojim preveč preizkušat :) Naj se še malo udelajo.
mare87
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 927
Pridružen: Pe Jul 24, 2009 8:37 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta
Kraj: Škocjan
Kontakt:

Binji napisal/-a:Po pravici ne vem, ker se zaenkrat še bojim preveč preizkušat :) Naj se še malo udelajo.
Grizejo! :lol:
Alfa 147, Alfa Romeo Sportwagon, 2.5 V6
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Hehe, mojster je pač rekel, naj jih 500-1000km še malo šparam, da se udelajo, tako da nisem imel še kakih hudih testov. Občutek zaenkrat je sicer dober.


Pa vprašanje za vse V6 znalce.. Resno zdaj razmišljam o novih 94mm batih in honanju starih puš cilindrov na 94mm. Našel sem že (izgleda edino) firmo, ki jih tudi dela (okp.de). Govoril sem tudi že s človekom, ki brusi cilindre in ima izkušnje z GTA motorji, pa ravno tako pravi, da ne bi smelo biti težav s povečanjem za 1mm.
Doma imam zdaj tudi že original komplet tesnil, pa ne vem, če potem katero ne pride več v poštev? Npr. tesnila puš cilindrov? Še kaj takega na kar je treba pazit?
Uporabniški avatar
smukc
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1376
Pridružen: Ne Avg 19, 2012 5:10 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Krško

Tesnila glav preveri ce imajo 94mm luknje :wink:
- Ex 2005 156 GIUGIARO 2.4JTDm
- Ex 2008 159 SW Ti
- 1989 75 V6 3.0
- Ex 1971 GT Veloce 1750
- Ex 1978 giulietta 1300
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

Preden nabavljas, odpri motor da bos sploh videl kaj je not. Ena opcija je da nabavis enega 3.0 v6 iz 166 ki je obicajno v precej boljsem stanju kot 3.2 v 156/GT ter se potem sestavi skup, sej 3.2 in 3.0 imata bate iste ce se ne motim. Ne vem ce bo tole kar imas v mislih poceni, saj potem bos verjetno se kje drugje delal konkretno in potem cena naraste... ne bo pa tat prirastek moci da bi bilo vredno...
Uporabniški avatar
urbancebulj
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1802
Pridružen: Pe Feb 01, 2013 3:27 pm
Član Alfa Kluba: 1

Enkrat nardiš ornk in je pol mir.
:D
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1629
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

Tut 3.0 iz 166ke ni več tako simpl dobit kot se to sliši...ti avti izumirajo.

Če se že odpira pa rihta motor se zrihta 3.2, pa se naredi tako kot se zagre pa bo mir.
Če je ravno, ni zabavno.
Odgovori
  • Informacija