Končno se je nabralo malo napredka, da imam kaj napisat
Tribesman - uspelo ti me je prepričat in sem si ubodu GTBja
Potem je kmalu priletel še FMIC kit
Površina je ravno enkrat večja od originala, debelina pa enaka. Poleg tega zrak pri originalnem priteka pod kotom 30° na IC, pri temu pa praktično pravokotno čez celotno površino. Paše pa ravno v luknjo pred ostale hladilnike.
Prvo sem se lotu upasovat turbo na kolektor. Treba je nekaj kolektorja porezat proč, ker je prirobnca na turbini potopljena glede na original turbo in narest dva nova navoja. Še najbolj težavno je pravokotno zvrtat luknjo na desni, ker nisi več na ravnem delu. Mal lepila na vijak pa bi moral držat. Turbina je sicer malenkost zavrtena glede na originalno, ampak ni panike.
To se dogajal v februarju. Potem sem pa v marcu dobil naraščaj (punčka Julija
) in se je vse skupaj ustavilo. Včeraj pa sem se spet spravil v delavnico in sem se lotil predelat turbino na vakuum in vse na končno pozicijo spravt. Ni šlo vse gladko, najprej sem moral ogret ohišje, da je sploh šlo narazen (turbina ma za seboj dobrih 100k km). Potem ni šlo ohišje VNT lopatic, kljub gretju narazen, da bi lahko palčko normalno stran odrezal z notranje strani. Ker je ulitek, si nisem več upal ustvarjat okol (Alan, sry še enkrat za sitnarjenje dopoldne). Po mal tuhtanja s tastom smo se odločil, da pršvasamo ročico z zunanje strani. Gre lih za glih potem pa treba je nastavk došvasat, da se ročica nasloni na stopscrew, ker je vse skupaj zamaknjeno. Lopatice na stopscrewu je zaj***n nastavt (da jih vrag vzame) ker imajo dost lufta. 1,2 mm reža bi mogla bit ok. Nosilčk za vakuum aktuator je treba malenkost predelat - povečat radij, ki naseda na ohišje pa podaljšat ušes, da imaš z dvema vijakom pritrjen - na sliki še ni podaljšana.
Vmes sem še zbrusil prehod iz kolektorja na turbo - na kolektorju je fi46, turbo pa fi41 in je zato treba cel kup materiala na turboju proč nest - brez ta velkga drejarja bi to trajal v nedogled. Se vidi zelo dobro prej-potem na sliki.
Pa še ena kjer sem mel postavljen na motorju, ker sem rabil dobit pozicijo sredice, da je čimbolj pravokotna. Tu sem ugotovil, da rabim še novo daljšo cev za odvod olja iz turbine, ker je obstoječa prekratka za kakšnih 20 mm.
Zdaj me en dan čaka še izdelava downpipea, dovod/odvod olja turbine porihtam in zmontiram FMIC. Če bo vse skupej normalno delalo, moram še konektor za 3bar MAP dodat, da bomo lahko čimbolje izkoristil turbino.