Včeri sem jo končno spravil do Tribesa, imam pa slabe in dobre novice. Najprej slabe - sklopka je zanič, malenkost več kot original moči pod polnim gasom ne drži. Drugo - MAF mi ne dela. S Tribesom smo merili in če se prav spomnim na pinu 5 z računalnika ne dobim pravilnega signala - kaže 12V, kar verjetno kaže na kratek stik nekje v napeljavi ali pa slabše napaka na računalniku. Kajenje je potem vseeno uspelo mu omejit na drugačen način in je dejansko bolje kot prej
Tretje - še dobro da nisem štromar, ker kable res slabo skupaj vežem
Zakaj? MAP senzor sem kljub natančnim podatkom popolnoma narobe zvezal in posledično avto nikamor ni šel
Zdej pa k dobrim novicam: vakuum regulacijo sem očitno zadel, ker odzivnost turboja je res dobra. Po mojem občutku sigurno manj kot sekunda ko na polno zahodiš. Spool je pravtako super, začne grabit kmalu nad 1,5k. Drugo smo odkrili, da ima 140 konjski motor večje injektorje kot 150 različica
Za konec - sklopka ravno dovolj drži, da imam nad 3k kar fejst odprto in motor res brutalno vleče do 5k. Naj bi bilo okoli 400Nm pri 3,5k kar je po mojem računu ravno 200 konjev.
Vse skupaj je zelo okvirno, bi moral eno pospeševanje posnet 100-200 pa primerjat s podobnimi avti, sam nimam nikjer pametnih cest...
Drugače je bilo kar zabavno popoldne, sploh ko se je sklopka spremenila v pretvornik navora pri prvem polnem pospeševanju z Alanovo mapo
Z močjo sem že sedaj zelo zadovoljen, sklopko moram zamenjat enkrat pa MAF probat porihtat in se bo dal še kar nekaj stisnt vn
PS: Si imel prav včeraj Tribes. Nazaj grede je motor kar nekaj časa pel visoko nad 3k