AR 156 2,4 JTD

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

kakšno več o subaruju rečeva ko se vidiva.

Če pa te žuli alfa 33, potem lahko vprašam. Tuki ima en alfo 33 imola bele barve. Zgleda zelo lepa in res lepo ohranjena.
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 750
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
Kraj: Cerkno

Alfasan: se opravičujem za neodzivnost na tvojo ponudbo, trenutno ne pride v poštev da hkrati avto menjam pa projekt k bajti privlečem :D

Drugače sem pa od zadnjega servisa res zadovoljen z vožnjo avta, nobenega ropotanja nikjer več. Problem je, ker se kar ne morem pripravit da jo na avto net dam... Sem imel pranje in 'fotošuting' včeraj popoldne :wink:
20160516_181056.jpg
20160516_180543.jpg
20160516_180054.jpg
Se mogoče komu valja gumb za premikanje vzvratnih ogledal (okrogel)? Se mi je že kar nekaj časa nazaj odlomil pa sem vedno pozabil vprašat.
Slika
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Gumb bi znal imeti jst. Bom pogledal, pa če imam, dobiš v soboto
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 750
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
Kraj: Cerkno

Banny napisal/-a:Gumb bi znal imeti jst. Bom pogledal, pa če imam, dobiš v soboto
Super, hvala! 8)
Slika
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 750
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
Kraj: Cerkno

Lubica mora na žalost počas oditi... povezava do oglasa: http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=1&t=38546

Cena ni ravno avtonetovska, nekaj je lufta. Mislim pa da sem jo dobro servisiral in zato vredna tega denarja. Bomo videli je rekel slep :D
Slika
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 750
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
Kraj: Cerkno

Oglas z avtoneta izbrisan, ker sem sit klicev samih ta spodnih. Sprašujejo pa stvari, ki so napisane v oglasu in zbijajo ceno brez, da bi avto pogledal. Tako da alfa najverjetneje ostaja v moji lasti, razen če se pojavi kak pameten kupec. Če ne gre, bo postala vikend avto za mojo dušo. Raziskujem že nekaj časa kaj bi lahko dodelal, bo pa šlo v smeri povečave turbine, interkulerja, prednjih bremz in nižjega podvozja.

Rabil bi pa nasvet kaj postoriti na avtu, da bo čimbolje preživel daljši čas neuporabe?
Slika
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 750
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
Kraj: Cerkno

Nism že nekaj časa nič pisal v tej temi. Alfa je ostala v moji lasti in je sedaj parkirana za prezimitev:
20161001_152607 - Pomanjšana.jpg
Ker je končno pod streho, sem jo spredaj razmontiral in za začetek odločil, da porihtam sprednje luči (desni se je lak luščil) in zraven še pobarvam na črno notranjost aka GTA look. Toliko mi je zaenkrat uspelo:
WP_20161101_09_48_31_Pro - Pomanjšana.jpg
PB050045 - Pomanjšana.JPG
Pomojem nimam dovolj dobre polirne paste, ker je steklo (plastika) še vedno motno. Brusil sem z 400, 800, 1500 in 2000 vodobrusnim papirjem, menjal smer med vsako stopnjo in vsakič prekontroliral, da so vse raze v isto smer. Ali kdo ve če obstajajo tudi različne granulacije polirne paste? Če ne, bom pomoje stekla kar polakiral.

Že nekaj časa pa raziskujem glede predelave motorja. Vem kakšen IC rabim za spredaj (bom iz fmic.eu naročal), ni mi pa jasno koliko je dejansko motor (2,4 10V CF3) sposoben dat od sebe z original injektorji in CR pumpo. Eni pravijo največ 250, eni da 280-300. S tem je seveda povezana izbira turboja. Za 250 je najboljši GTB2056 iz 2,4 210KM, medtem ko za več rabiš GTB2260 iz 3,0 tdija. Rabim še 3 bar MAP in senzor tlaka na CR iz novejših JTDjev, da lahko gre tlak nafte gor (par procentov višji pretok). Ima kdo točen info koliko dejansko so ti motorji sposobni dat od sebe? Prebral sem veliko tem na alfaowner in drugje, vendar je ponavadi sama kregarija ko pride do cifer.
Slika
Uporabniški avatar
Bojanxe
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4820
Pridružen: Po Jul 11, 2011 8:41 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 155 1.8 8V Sport
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm
Kraj: Ljubljana

Pomoje si s 400 vodobrusnim papirjem malo pretiraval, razen če so bile kakšne res globoke poškodbe na plastiki. Polirne paste maš različne, grobe, srednje fine, fine... Si poliral ročno ali strojno?
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 750
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
Kraj: Cerkno

Sem z 400 brusil vodoravno in potem z 800 pravokotno nanj. Potem 1500 spet vodoravno in 2000 pravokotno. Vsakič sem pregledal, da ni nobenih raz več v drugi smeri, kot tisti ki brusim. Sem pa testiral med poliranjem in se vidi da nastajajo manjše raze če spremenim smer poliranja. Je pomojem res kriva polirna pasta, moram dobit eno drugo, bolj fino. Drugače poliral sem ročno - malo polirne paste na šipo in z vato nato drgnil.
Slika
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Polirat moras z masino, plastika je trda. Najbolj grobo mozno pasto iz 1000-->2000 rpm pa pazit da ne zazges plastike, potem pa cez se s srednjo ali fino pasto z pocasnimi do srednjimi obrati.
Uporabniški avatar
Bojanxe
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4820
Pridružen: Po Jul 11, 2011 8:41 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 155 1.8 8V Sport
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm
Kraj: Ljubljana

Tako je, strojno spoliraj še enkrat, če si z brusnim papirjem 2000 dobro zbrusil, potem bo dost srednje fina, ali fina polirna pasta.
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 750
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
Kraj: Cerkno

Kul, hvala obema! Bom jutri probal še z mašino pa da vidmo :)
Slika
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 750
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
Kraj: Cerkno

Nov update: hvala vsem za nasvete glede luči, sem probal z bolj fino polir pasto skupaj z polirko in rezultat je res dober :wink: Slik nimam, jih bom verjetno še enkrat potegnil ko jih nataknem nazaj na avto. Sem pa danes popoldne ležal pod avtom in demontiral tole:
20170121_164146.jpg
20170121_164113.jpg
Prvič delal kaj takega in je zato trajalo 2 uri da sem se z orodjem dokopal do vseh vijakov (skritih). Turbo je res še dobro ohranjen, lufta aksialno nima nič, radialno največ mm kar naj bi bilo po mojem vedenju še čisto OK.
Sem raziskoval in raziskoval po vseh mogočih forumih in se odločil, da grem v smer hibridnega turbota. Max navor me ne zanima, zato ne rabim GTBja. GT2256 ima po mojih meritvah in raziskovanju dovolj mesa na ohišju kompresorja za postružit na 60mm kolo. Verjetno gre turbo k turbine.si na dodelavo - nova sredica z večjim kompresorjem, moram se pa še uskladit z njim kaj se bo dalo naredit. Intekuler pride pa kit od FMIC.EU za 156ko, slučajno kdo že naročal od njih?
To je to zaenkrat, upam da pade nov update kaj hitreje kot tale in s čim bolj zanimivim :D
Slika
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

radialno največ mm kar naj bi bilo po mojem vedenju še čisto OK.
1mm lufta v katerokoli smer na turbini je absolutno preveč. Desetinko milimetra ja, ne pa milimeter...
Sem raziskoval in raziskoval po vseh mogočih forumih in se odločil, da grem v smer hibridnega turbota. Max navor me ne zanima, zato ne rabim GTBja. GT2256 ima po mojih meritvah in raziskovanju dovolj mesa na ohišju kompresorja za postružit na 60mm kolo.
Ne priporočam. Problem teh turbin ni kompresor ampak turbinski del. Z večjim kompresorjem ne boš veliko rešil, saj bo turbinski del še vedno poddimenzioniran...
Zraka boš imel sicer dovolj, samo ti bo turbina stalno skakala v overboost pod večjimi obremenitvami...
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 750
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
Kraj: Cerkno

Torej bi bilo treba tud turbino povečat? Problem je verjetno premajhen pretok čez turbino in s tem povezan visok tlak v izpušnem kolektorju (=EMP)? Ravno to mi ni bilo jasno, ker večino kar sem izbrskal so menjali zraven tudi turbino na 25ko. Da bi pa našel kompresorske mape za primerjat je pa tudi blizu misije nemogoče. Sam sem si pač ustvaril mnenje, da pretiravajo, ker bmw je na 3.0djih uporabljal gt2260 in serijsko dosegajo podobne konje kot je moj cilj (cca 240-250). Očitno doda nekaj večji A/R ohišja in pol litra prostornine motorja :)
Skratka vem da bi bilo bolje iti direktno na GTBja (ali 2056 ali 2260), vendar me za znanost zanima če bi z 2560 na teli turbini rešil problem z overboostanjem?
Slika
Odgovori
  • Informacija