Glavni cilinder sklopke, ta za pedalam. Ne vem, kako se mu teče pravilno.
Potisni ležaj je not pri sklopki, tisti ne upliva na pedal. Oz ne toliko.
Imel enake probleme pri Puntotu. Od začetka je samo občasno obstal notri, pol pa sploh ni gotel več iti ven, razen na roke. Pomaga pa, da ne pritiskaš sklopke do konca hoda pedala
No zgleda da je super čas za težave z avtom, po tem, ko mi je spustila posoda za hladilno in sem bil vesel da je bil stroške menjave manjši kot ponoven velik servis mi danes nekje pušča olje, pri desnem kolesu, na slikah se ne vidi nič razne da je vse mastno, mislim pa da ni motorno olje, ker po tem ko sem se vozil in ko sem prišel domov je steklo ven že kar nekaj olja, se ne na šipki ne na računalniku ne pozna da bi ga manjkalo, kar pa seveda da ni rečeno da se ne motim in da ga ni steklo premalo da bi se poznalo. predno gre do mehanika me zanima če kdo ve kaj bi lahko bilo.
Zelo verjetno bo res, olje je ravno pod minimumom... predvidevam da se s tem lahko vozim (do mehanika, ne kar v nedogled), brez bojazni da bi naredil kaj veliko škode in ne potrebujem vleke? spet bodo stroški
Miholl dobra cena, mene sta prišla malo pod 300 pri Zagrebu (Lastovićić), ampak sta tudi Inox lonca, ne samo nastavka in seveda oba funkcionalna, ker to da en dela en je pa za okras mi je res grdo in sploh pri dizlu res očitno že po prvem zagonu avtomobila Gre direktno do mehanika, tako da upam da ne bom servo pumpe uničil v 15 km.
Če je olje nad minimumom in se guljenja pumpe ne sliši bo vse skup čist komot preživelo bo pa verjetno sam pregledat treba od kje je izvor in pomenjat kakšno cevko al pa objemko. Sploh ker nič očitnega ne ropota.
Ok olja je res malo ampak ne pušča olje za servo, pušča nafta za motorjem nekje. Začelo se je da mi je med vožnjo zasmrdelo po nafti in tudi potem mi je smrdleo po nafti ampak sem nekako hitro odmislil nafto, ker je bil predlog pač servo olje in ker ga je bilo res malo sem sprejel to idejo in odmislil vonj po nafti. ko bo znanega kaj več poročam naprej