Italjanski del voznega parka by grega983

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

:D

Slika



BC pa je dejansko resnicoljuben :mrgreen:
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Kr tk ena nedeljska turca na Pohorje z dvema oldschool makinama. Skupaj 28 ventilov in 3400 kubikov :D

Slika

Audi ima pod haubo 20v moped iz pasata, je vsekakor bolj vozen od delte (manjša turbo luknja), je pa delta prava igrača v ovinkih :mrgreen:


Zgleda je bila to zadnja tura na polno v brege, ker je asfalt že kar konkretno hladen in zadnja os delte pred ovinki zelo rada opleta :oops:
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Leto je naokoli in prevoženih 3005 km. In tako je spet sledil obisk steze za tehnične preglede :D

Strica, ki sta zaposlena tam, sta se slinila okoli avta, šetala okoli da so se ploščice po tleh pričele obrabljati. Seveda je bil eden od nju tako mlad in tehnično neizobražen, da je strokovno pripomnil da je ta 16v motor bil sigurno čudo tehnike v svojem času. Japajade :lol:


Pa še rezultat
Slika


Bo pa sedaj zima pestra. Plani so veliki, pa veliko jih je .... za vse tri italjane :mrgreen:
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Še ena od 159 ...

... ki je po novem obuta na 17 colskih falken zimskih gumah.
Slika

Sem pa ob tem čisto zgrožen ugotovil, da so letne 18 colske kumho kljub dovolj profila in relativni svežosti (dot 13) dejansko čisto neuporabne. Pri temperaturah 10 stopinj in mokri cesti v 4. prestavi koplje ob polj spodobnem pospeševanju, glasne so kot da so vsi kolesni ležaji hin, najhuje od vsega pa je to, da je bilo zadnji mesec ali dva vožnja z njimi po kolesnicah na avtocesti prava borba. Ob menjavi pasu je bilo potrebno volan držati kot ded, ker drugače je bilo alfe dovolj na vseh pasovih. Ker sem imel na sumu dotrajane sprednje roke, sta podvozje pregledala dva mehanika in tako kot jaz ugotovila, da ni zračnosti. Opravila se je tudi optika, ki pa tudi ni izboljšala vodljivosti.
Nesrečne gume so bile na alfi že ob nakupu ampak je bilo prevoženih 15 kkm z njimi dovolj in gredo sedaj v smeti.

Kakšen predlog za nove 18 colske valjarje za normalen denar in normalno kvaliteto ?
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
Xin
Alfist
Alfist
Prispevkov: 363
Pridružen: Če Mar 05, 2015 9:39 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0
Kraj: Novo mesto

Letos kupljene Apollo Aspire 4G 18" za mojo 159-ko in jih ne morem prehvalt. Dobre na suhi cesti, prav tako na mokrem pa se dost tihe so. Naj bi ble sicer od vredestein le da so "made in india". Tud cena je bla OK. Upam da se bodo tud naprej tako obnesle. Prej sem vozil Goodrich pa so glasne ko sam pes :doubt:
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Kar tako dve iz ličarjeve delavnice

Slika
Slika

Torej ...... majster ličar je imel zelo delovno jesen in se do prejšnjega tedna ni prebil do mojega projekta, tako da je alfa zadnja 2 meseca stala pred njegovo delavnico.

No in ko se je možakar končno lotil projekta ........ me je takoj klical da kako je avto v k..cu in da če bi bil njegov, bi ga odpeljal na odpad.

Moja prva reakcija je bila totalno razočaranje in slaba volja, potem pa sem odpeketal do njega da se osebno prepričam kako pa kaj.


Po daljšem ogledu sem ugotovil, da se možakarju nikakor ne da preostalega dela karoserije prebrusiti do golega, ker je le ta bila že nekajkrat debelo kitana in barvana, kar pa je imelo za posledico, da pač barva in kit pokata na izpostavljenih delih.

No možakarja sem besedno zbrcal (njegovo nevoljo do dela) in je obljubil, da bi bila karoserija spedenana v tem mesecu. Zgleda bo treba nabaviti veliko novoletno smrekico, da se bo pod njo za božič skrilo darila zame :D


Iščem pa kakšnega pacienta, ki iz italije uvaža rabljene originalne rezervne dele. Preventivno iščem permanent 4 premo, ki so jo vgrajevali v 907a in 907b karoserije. Pozna kdo koga ?

Alternativno temu iščem stroškovno vzdržno varianto dostave kpl. preme iz Bolgarije. Tam se dosedaj zvohal edini meni poznani primer :oops:
Anyone ?
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

En paket pobožičnih in prednovoletnih slik :D
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Barva ima oznako 210 po fiat/AR katalogu in je bela z dodatkom modre in v živo izpade prav sexy :mrgreen:

Sedaj pa štrom, zaščita votlih delov, podvozje, zavore, motor, notranjost .......

Ni konca :doubt:

Se pa permanentki v 2016 obeta, da bo pridobila kar nekaj opreme/dobrotic, ki ji je leta 92 v tovarni niso namenili.
Ampak vse ob svojem času 8)
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
denobeno
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 50
Pridružen: Pe Mar 07, 2014 7:07 pm

bravo bravo =D> =D> =D> =D> Use pohvale in kapo dol za takšno veselje in ljubezen do avtov!!Od useh avtomobilov,ki si jih predstavil mi je še najbolj ušeč lancia :ylsuper: ,čeprav je tudi 159 zelo lepa in so se mi sline pocedile ob njeni lepoti(osebno najlepši model alfe).je bilo pa v veselje prebirat tole temo,in moram ti priznati,da si mi dal kar malo mislit na mojga suzukija gti mk2,ki v garaži sameva nekje na 1/3 obnove :roll: ..Mogoče je pa čas,da začnem z obuditvijo gokarda 8)
ALFA JE ZAKON!!!
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Ah ja :)

Ravno danes je opel 159 prejel sveze motorno olje, vse filtre, 5 novih grelnih svečk in pa dva nova sprednja parkirna senzorja. Tako je pdc po kakšnega pol leta spet operativen, prav tako pa zjutraj ni več občasnih dimnih oblakov iz obeh rorov :)
Slik ni, ker olje pa svečke pa se menda zna menjati pa še na to temo je ohoho slikovmega gradiva po forumih :D

Razen tega 159 zvesto opravlja svojo nalogo daily makine :mrgreen:

Projekt trentatre je trenutno na čakanju zaradi nekaj manjših projektov na ZLA 831 :wink:
Porihtalo se bo dva detajla, ki sem ju med obnovo prešvinglal, popedenalo se bo/ je ergonomijo in pa še kakšno napakico ali dve :mrgreen:
Slike tega sledijo pomladi :wink:

Si me pa denobeno spomnil na moje sanje te dni. Razmišljam da bi se losal 159ke in si za daily voz nabavil oldija.
Po moznosti italjanskega .....

Ideja je, da bi iz italije privlekel kakšno spodobno 4 vratno zla 831 :mrgreen:
Po domače - vsak dan bi se naokoli fijahal z lancio prismo :D
Ampak trenutno še nisem našel dovolj prašnikov za takšen podvig :?
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
denobeno
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 50
Pridružen: Pe Mar 07, 2014 7:07 pm

a senzorje si dal prou nove ali rabljene?meni spredaj trije ne delujejo pa sem se rajš odločil za rabljene-bolj ugodno za mojo denarnico.jih pa zamenjam enkrat v naslednjem tednu,če bo čas.če je tolko časa brez bo pa še en teden :mrgreen: ja tvoj vozni park mi je kar ušeč,samo škoda,ker ni integrale lancia.hmm od italijanov bi uzel ar 155 q4,če bi imel fičnike,ampak to je stvar okusa posameznika :wink:
ALFA JE ZAKON!!!
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Senzorja sta rabljena. Vsaj toliko razuma še imam, da nisem pripravljen plačevati takšnih bolanih zneskov za dele, ki so identični vsem vozilom flar sistema. Nadomestna senzorja sta z zadnjega odbijača alfe 166 :mrgreen:

Delta je pač hf turbo, ker sem se na probni voznji zaljubil v njo. Kljub fwd se avto pelje prav fenomenalno, pritegne pa marsikateri pogled. Pa četudi ni integrale :D
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Nekaj malega apdejtov na temo delte, ki so se odvijali pozimi 2015/16 in spomladi :mrgreen:


Za ogrevanje sem razparceliral zadnja leva vrata.
Slika
Pri centralnem zaklepanju se namreč ta vrata tu pa tam niso odklenila/zaklenila. In po kakšni uri razkopavanja sem namudril, da je bilo potrebno samo celoten mehanizem namazati :doubt:

Ampak ker je ena ura dela v celi zimi hudo zanemarljiva, sem pobrskal po skladovnici rezervnih delov in našel skoraj nov omejevalec voznikovih vrat. Ker se je vgrajeni skoraj razletel in je posledično ob odpiranju/zapiranju vrat prav nehumano ropotalo ....
Slika

Levo nov, desno star.

Za izboljšanje italjanske ergonomije sem pred kakšnim letom nataknil deep dish volan, malenkost pa sem zadevo izboljšal, ker sem pod volan nabil neko staro zalogo distančnikov debeline 30 mm :)
Slika


Za piko na i sem razdrl mehanizem prestavne ročice ...
Slika
.... in zgornjo pušo prestavil 30 mm višje in 10 mm v levo.
Končne slike nimam, se pa sedaj lepše prestavlja.

In vožnja je bistveno bolj udobna :mrgreen:

Ampak ne, to je bil šele začetek :oops:
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Med menjavo omejevalca vrat sem uspel sferderbati stikalo za lučke v kabini na A stebričku.

Slika


Pa dovolj z drobnarijami :oops:


Že od kar sem sestavil delto je bila le ta na trenutke prav user unfriendly, saj se zadnji amortizerji/fedri med normalno vožnjo dejansko niso nič podajali, se pravi sem čez ležeče policaje prav skakal. Na lepih cestah no ni nekaj groznega, saj v ovinkih ni nekega hudega nagibanja, na mariborskih cestah pa .....
In tako se je začelo spletno nakupovanje ...
Slika

Slika
Original BOGE amortizerji. Ni bilo poceni, je pa sedaj razlika v vožnji :)

In tako se je začela operacija, ki se je rahlo zavlekla. Po kakšni uri razkopavanja ...
Slika
Slika

Nekje vmes sem v skladovnici rezervnih delov našel še nekaj NOS drobnarij ...
Slika



Po še nekaj razkopavanja sem vendarle namudril težavo zadnjih amortizerjev. Po 8000 km se je eden že vscal (tzv. kvaliteta Jenko ...) ...
[imghttp://s1.mojalbum.com/17370811_18034214_23136402/lancia-delta-hf-turbo-poobnova/23136402.jpg][/img]
Pa še večja težava - pred mojim časom sta bila zadnja amortizerja že skrajšana za 50 mm, moja malenkost pa ju je poleg obnove dala skrajšati še za 40 mm, ob tem pa nataknila komaj kakšnega pol navoja krajše neke ultra hard fedre.
Rezultat ?
Fedre so bile tako napete, da niso omogočale nekih človeških pomikov.

Redneck rešitev v stilu vse za lepoto - nove amortizerje se je skrajšalo (ne tako ekstremno), za 5/8 navoja sem skrajšal še fedre ..... in voila. Avto sedaj zadaj dobro zgleda, amortizerja pa opravljata svojo nalogo :oops:

Od ostalih pizdarij .....
Na tehničnem so me opozorili, da mi zadnji desni cilinder pušča.
Po 8kkm se je O ring na mehanizmu za ročno odločil, da se prične slinit. Pa sem ga menjal :)
Slika
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Pa seveda to še ni bilo konca s prigodami :oops:

Že lep čas sem opažal, da se pojavlja neka zračnost v krmilnem sistemu. Ker je bil ves potrošni material nov in tudi preverjeno brez zračnosti, sem po daljšem prepričevanju le dosegel, da se je originalna zobata letev vdala v usodo in se spokala iz avta.
Preden sem obnovil avto sem naredil okoli 1000 km, ker pa je bilo na podvozju tedaj res vse zluftano nisem opazil še te pizdarije :oops:
No v glavnem, s kolegom mehanikom sva odprla letev in ugotovila, da je bolj kot ne oddelala svoje, poleg tega pa za obnovo ne dobiš vseh potrebnih delov.
Kriza .....

Slika
... če bi ne bilo ebaya. V italiji sem za dokaj normalne denarje (140 eur s poštnino) našel NOS letev. Sicer ni od HF modela ampak od 1300/1500 delte/prisme. Dimenzijsko je identična, je pa prenos rahlo drugačen, saj je od ene do druge skrajne točke nekje pol obrata več kot originalna.
Dovolj dobro zame glede na vse robne pogoje 8-)

Nekje tu vmes je z delte odletel še originalni vodni hladilnik ...
Slika

.... ker je baraba zadnje mesece sezone 2015 pričel pod sabo puščati neugledne lužice hladilne tekočine


Samo jedro je bilo v solidnem stanju, težava je bila v 33 let stari plastiki

Izhod zgoraj
Slika

Pa glavnina težave - plastika okoli termostikala je bila čisto zvita, tako da je tu prišlo do puščanja, pod to zvito plastiko pa se nahaja medeninast obroč, v katerega zategneš termostikalo. In ta obroč je bil počen ...
Slika


In tako bi bila spet kriza :oops:

Namreč original vodnega hladilnika za 1.6 HF ni za dobiti, dobi pa sehladilnik za 1.6 hf turbo, ki pa je drugačen od HF modela, stane pa enako kot za integrale modele.
In ker sem po rodu savinjčan mi vsekakor ni dišalo izpljuniti 300 in več eur za navaden jeben hladilnik, tako da sem na predlog kolega mehanika prečekiral kaj se da dobiti podobnega iz FLAR hiše za normalne denarje. Ker če je že treba vpasovat potem naj bo vsaj poceni. Hladilnik za hf turbo/4wd/integrale je namreč spet drugačen in ne paše na šrauf v HF karoserijo.

In sem našel ...
Slika
... ter nabavil :)
Vodni hladilnik od delte/prisme 1300/1500. Debelina je prava, širina malenkost odstopa, vtok/iztok sta prava, je pa potrebno predelati pritrditev ventilatorja .... in nosilcev hladilnika.
Ampak za 76 eur s poštnino se ni za pritočevat
Slika
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Pa še kr ni konca ....

Na tehničnem so me opozorili, da na povratnem vodu na turbini pušča tesnilo. J.... ga. Pred tem sem že videl, da se z navoja na senzorju za temperaturo olja cedi olje, sam senzor pa kaže hudo pesimistične temperature olja.
Ni kaj, cel sprednji del se bo podrl ...

Nekaj odpadlih delov ....
Slika

Tesnilo na turbini sem zamenjal za čas posla, adapter, na katerem so vsi oljni priključki in senzorji sem dal pa v popravilo. Navoji za senzor oljnega senzorja so bili potrebni popravila.

Vmes sem vbodel še nov facetov senzor temperature olja.
Slika
Z dobavo tega senzorja so same težave, saj imajo prodajalci v katalogih praviloma za ta senzor navedeno kar kodo od senzorja za temperaturo vode. Razen barve plastike (modro-rdeče) sta identična, imata pa tudi drugačno merilno območje.

Enihu


Jz to vse skupaj sestavim, probno zalaufam ....... in se po minuti prižge lučka za olje.
Seveda je motornega olja manjkalo ..... ker ga je kakšnega pol litra zmetalo po tleh garaže.
Vzrok ?
Dva od 4ih vijakov na adapterju za priključke sta spustila zaradi pretegnjenih navojev ... v bloku motorja. Kar samo po sebi ni krize, če to ni lancia delta z 1.6 i.e. motorjem in HF karoserijo.

Ker sem vedel kakšna operacija sledi mi je šlo kar na bruhanje :evil:

Adapter se nahaja 10 cm za spodnjo vezno steno, čisto v njeni višini. Za popravilo teh navojev je potrebna demontaža motorja oz. dvig motorja in menjalnika za nekje 15 cm, s čimer si narediš prostor za dostop z primernim orodjem.

Čista jeba :evil:

Dejansko se moral demontirati tri od 4ih nosilcev za motor/menjalnik, demontirati akumulator ter vse drobnarije okoli njega, demontirati je potrebno vso oljno instalacijo, ekspancijsko posodo z APS senzorjem, .....
Ni da ni

Slika

Slika

Slika

Slika


Po kar nekaj delovnih urah in še eni oljni poplavi sem vendarle uspel zatesniti vso oljno instalacijo 8-)
.... da ne bom dolgovezil o vseh neumnostih, ki so se vmes dogajale :D

Nekje vmes sem italjana prepričal, da je bočni smerokaz za delto potrošni (manjvreden) material in vsekakor ni vreden 50 eur po kosu, tako da sem za 40 eur dobil kar dva kosa :mrgreen:
Slika
Originalna sta bila oba zbledela, imela sta polomljene zatiče na zadnji strani tako da se je posledično sploh desni zelo rad v vsej svoji lepoti bingljajoč razkazoval vsem udeležencem v prometu :D

Pa še malo oldschool krame
Slika
... labradorci so hudo radovedna bitja :D


Delti sem privoščil še eno kitajsko dobroto ...
Slika

Jop, v teoriji praktična stvar .....


... praktično pa je imelo za posledico konkretno overbostanje in pa
Slika

Slika

Slika

Originalni intercooler letnik 87 je rekel da ima dovolj in je odvrgel spodnji plastični del :roll:


Spet grem narediti tržno analizo nadomestkov ..... in spet mi je bilo hudo. Cene alu nadomestkov so prav nehumane (faktor DELTA), rabljeni pa so se prodajali v tistem trenutku po 100 in več eur (+ poštnina).
Rabljenega v sloveniji nisem zvohal :(

Na pomoč sta mi priskočila dva starašola forumaša (hvala obema :) ), rezultat pa je, da sem tisto kitajsko sranje anuliral in naročil drugačno zasnovanega, intercooler pa je bilo možno rešiti
Slika

In tako je delta spet operativna ...
Slika

... do naslednjih garažnih dogodivščin. Ki so še vedno pogoste, ker vsakič, ko se vsedem v avto, razmišljam kaj bi lahko naredil boljše med obnovo in kaj je fabrizio v tovarni slabo naredil. Pa seveda je potem še volja za te pizdarije :mrgreen:
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Odgovori
  • Informacija