Pa še kr ni konca ....
Na tehničnem so me opozorili, da na povratnem vodu na turbini pušča tesnilo. J.... ga. Pred tem sem že videl, da se z navoja na senzorju za temperaturo olja cedi olje, sam senzor pa kaže hudo pesimistične temperature olja.
Ni kaj, cel sprednji del se bo podrl ...
Nekaj odpadlih delov ....
Tesnilo na turbini sem zamenjal za čas posla, adapter, na katerem so vsi oljni priključki in senzorji sem dal pa v popravilo. Navoji za senzor oljnega senzorja so bili potrebni popravila.
Vmes sem vbodel še nov facetov senzor temperature olja.
Z dobavo tega senzorja so same težave, saj imajo prodajalci v katalogih praviloma za ta senzor navedeno kar kodo od senzorja za temperaturo vode. Razen barve plastike (modro-rdeče) sta identična, imata pa tudi drugačno merilno območje.
Enihu
Jz to vse skupaj sestavim, probno zalaufam ....... in se po minuti prižge lučka za olje.
Seveda je motornega olja manjkalo ..... ker ga je kakšnega pol litra zmetalo po tleh garaže.
Vzrok ?
Dva od 4ih vijakov na adapterju za priključke sta spustila zaradi pretegnjenih navojev ... v bloku motorja. Kar samo po sebi ni krize, če to ni lancia delta z 1.6 i.e. motorjem in HF karoserijo.
Ker sem vedel kakšna operacija sledi mi je šlo kar na bruhanje
Adapter se nahaja 10 cm za spodnjo vezno steno, čisto v njeni višini. Za popravilo teh navojev je potrebna demontaža motorja oz. dvig motorja in menjalnika za nekje 15 cm, s čimer si narediš prostor za dostop z primernim orodjem.
Čista jeba
Dejansko se moral demontirati tri od 4ih nosilcev za motor/menjalnik, demontirati akumulator ter vse drobnarije okoli njega, demontirati je potrebno vso oljno instalacijo, ekspancijsko posodo z APS senzorjem, .....
Ni da ni
Po kar nekaj delovnih urah in še eni oljni poplavi sem vendarle uspel zatesniti vso oljno instalacijo
.... da ne bom dolgovezil o vseh neumnostih, ki so se vmes dogajale
Nekje vmes sem italjana prepričal, da je bočni smerokaz za delto potrošni (manjvreden) material in vsekakor ni vreden 50 eur po kosu, tako da sem za 40 eur dobil kar dva kosa
Originalna sta bila oba zbledela, imela sta polomljene zatiče na zadnji strani tako da se je posledično sploh desni zelo rad v vsej svoji lepoti bingljajoč razkazoval vsem udeležencem v prometu
Pa še malo oldschool krame
... labradorci so hudo radovedna bitja
Delti sem privoščil še eno kitajsko dobroto ...
Jop, v teoriji praktična stvar .....
... praktično pa je imelo za posledico konkretno overbostanje in pa
Originalni intercooler letnik 87 je rekel da ima dovolj in je odvrgel spodnji plastični del
Spet grem narediti tržno analizo nadomestkov ..... in spet mi je bilo hudo. Cene alu nadomestkov so prav nehumane (faktor DELTA), rabljeni pa so se prodajali v tistem trenutku po 100 in več eur (+ poštnina).
Rabljenega v sloveniji nisem zvohal
Na pomoč sta mi priskočila dva starašola forumaša (hvala obema
), rezultat pa je, da sem tisto kitajsko sranje anuliral in naročil drugačno zasnovanega, intercooler pa je bilo možno rešiti
In tako je delta spet operativna ...
... do naslednjih garažnih dogodivščin. Ki so še vedno pogoste, ker vsakič, ko se vsedem v avto, razmišljam kaj bi lahko naredil boljše med obnovo in kaj je fabrizio v tovarni slabo naredil. Pa seveda je potem še volja za te pizdarije